אלו הדברים שעושים בחוויית טייס ליום אחד

חווית טייס ליום אחד

גולשים רבים פנו אלינו בשבועות האחרונים וביקשו שנעלה מדריך מרוכז שיציג בפני כל דורש את הדברים שעושים במהלך חוויית הטיסה ליום אחד. אנחנו לא נותרנו אדישים ויצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק. נמליץ לכם להישאר אתנו ולגלות את כל האינפורמציה שמצאנו בנושא, כדי שתדעו בדיוק במה מדובר.

 

תדריך לימודי

סביר להניח שלא עברתם קורס טיס בשנים האחרונות. לכן, עליכם לעבור תדריך לימודי מקוצר שיאפשר לכם להכיר את תא הטייס מקרוב. נציין כי מדובר בתדריך קליל למדי שמתאים לכל אחד. אורכו של תדריך זה לא יעלה על 15 דקות והוא יאפשר לכם להכיר את הדברים הבאים:

  1. המערכות שקיימות בתא הטייס
  2. המכשירים הנלווים שנמצאים במטוס
  3. איך להטיס את המטוס בשמי הארץ

לאחר מכן, אתם תיקחו חלק פעיל בביצוע בדיקות שונות שצריכות להתבצע טרם ההמראה. מדובר למשל בבקשת אישור להמריא ממגדל הפיקח, התנעה של המטוס והסעתו על גבי מסלול ההמראה.

תדרוך חינוכי

הטסה של המטוס

יכול להיות שאתם יודעים שחוויית ההטסה של מטוס ליום אחד כוללת את ההטסה של המטוס גם בשמי הארץ, ובכל זאת, בחרנו להציג את המידע בפניכם מסיבה ברורה – יש מי שלא מאמינים לזה. כלומר, יש גולשים שסוברים כי האפשרות להיות טייס ליום אחד היא למעשה הטעיה של הציבור. אנחנו כאן כדי לומר לכם שאין זה נכון. בירור מעמיק שערכנו עם גורמים מוסמכים גרם לנו להבין שאתם אלה שממריאים, מתנסים בהטסת המטוס ואפילו קובעים את משך הטיסה עצמה.

 

מתעדים כל רגע

אי אפשר לכתוב מדריך שיציג בפניכם את הדברים שעושים במהלך חווית הטסת המטוס מבלי לכתוב כמה מילים על תיעוד. כמובן שאין מדובר בחובה, אלא בבחירה שלכם. אנו ממליצים לבקש מהמדריכים של המטוס לצלם אתכם באמצעות מצלמה מקצועית שתביאו עמכם (אפשר כמובן לצלם גם באמצעות המכשיר הנייד שברשותכם). שכן, צילום זה יאפשר לכם להציג בפני חברים, קרובי משפחה וקולגות את התיעוד מהיום שבו הטסתם מטוס לבדכם.

לצלם תמונה

כך תבחרו את חוויית הטיסה המתאימה לכם

אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שבחרתם חברה מוסמכת לחוויה זו, כדי שתוכלו לטוס ולנחות בבטחה. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שעברו את החוויה. כך תוכלו לדעת איזו חברה מעבירה את ההדרכה הטובה ביותר, לאיזו חברה יש מדריכים עם יחסי אנוש טובים ועוד. שכן, הגולשים ישמחו לשתף אתכם בכל פיסת מידע.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדברים שעושים בחוויית טייס ליום אחד. כעת, אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברה מוסמכת שתאפשר לכם ליהנות מהחוויה הייחודית ולתאם את תאריך הטיסה המתאים לכם ביותר. נאחל שתיהנו מכל רגע!

חווית טייס ליום אחד

תוכן עניינים