אמן חושים לחגים

כל אחד מאיתנו חוגג את החגים באופן מעט שונה, חלקנו עורכים סעודות עם המשפחה, חלקנו יוצאים לבלות במסעדות או במקומות תרבות כאלו ואחרים וחלקנו נפגשים עם חברים תחת אווירת החג המיוחדת. עם זאת, כולנו כאחד רוצים שכל חג יהיה מושלם, מהנה וחוויתי. ובכן יש לנו פתרון עבורכם וקוראים לו אמן חושים לחגים.

אמנות חושים מהי?

לפני שנבין מה זה בכלל אומר אמן חושים לחגים, חשוב ללכת שלב אחד אחורה, ולהבין מהי בכל אמנות חושים. ובכן אמנות חושים היא למעשה תחום אשר משלב אלמנטים ועקרונות המבוססים על החוש השישי. החוש השישי אם כן, מיוחד ליכולות על טבעיות כגון קריאת מחשבות, אשר מסייעות לאמן החושים לקיים מופעים, תרגילים ופעלולי חושים, שמרתקים ומדהימים את הקהל בכל פעם מחדש.

מה מייחד מופע של אמן חושים לחגים?

כעת, לאחר שהבנו באופן בסיסי מהי אמנות חושים, נתחיל לעסוק בעניין אמן חושים לחגים. תחילה, נבין מה מייחד מופע של אמן חושים לחגים לעומת מופע רגיל ומה ההבדלים ביניהם.

אם כן, מופע חושים לחגים, כשמו כן הוא, מתעסק יותר בנושא החגים. כמובן שהמופע מכיל תרגילים ופעלולי חושים, אך ברובם המוחלט ישנו ייחוס לחג בו מתקיים המופע. כמו כן, מופע שכזה שונה מעט במבנה שלו, מאחר שמדובר במופע אשר צריך להיות בעל מטרה מסוימת בהקשר לחג או למקום בו הוא מתקיים.

אילו תכנים מועברים לקהל במהלך מופע חושים בחגים?

כאמור, מופע של אמן חושים לחגים שונה במהותו ותכליתו מאשר מופעי חושים רגילים. עם זאת, התכנים אשר עליהם מבוססים התרגילים ופעלולי החושים השונים, הם אותם תכנים. מדוע? מאחר שאלו התכנים אשר מרכיבים את אמנות החושים והם לא משתנים. אם כן, אלו הם התכנים העיקריים אליהם תוכלו לשים לב במהלך מופע חושים:

  1. קריאת מחשבות – קריאת מחשבות היא היכולת של אמן החושים לדעת על מה אדם אחר חושב מבלי לעשות שימוש בחמשת החושים הבסיסיים.
  2. טלקינזיס – טלקינזיס זה למעשה השליטה של אמן החושים על גוף דומם זר.
  3. זריזות ידיים – מהירות ידיים מאפשרת לבצע מגוון תרגילים אשר עובדים על החשיבה שלנו ועל הראייה.
  4. שליטה על מחשבות – שליטה על מחשבות היא אחד התכנים המעניינים והמרתקים ביותר, והיא מאפשרת מגוון רחב של פעלולי חושים.

כיצד בנוי מופע של אמן חושים לחגים?

בעזרת כלל התכנים והעקרונות אשר הוצגו קודם לכן, אמן חושים לחגים בונה מופע חושים איכותי, מרהיב ומרתק, אשר הופך את החג שלכם למשמעותי ובלתי נשכח. אך כיצד מרכיב אמן החושים את המופע בעזרת אותם תכנים? בדיוק כך:

פתיח בבקשה

תחילה, אמן החושים בונה פעלולי חושים אשר מיועדים ליצירת קשר מסוים בינו לבין הקהל. כך, הוא מצליח להקליל את המתח, וכן לבנות בסיס לשיתופי פעולה עתידיים במהלך המופע.

מנה עיקרית

החלק העיקרי והמרכזי ביותר במופע הוא למעשה הגוף עצמו. זהו החלק הארוך ביותר במופע, כאשר במהלכו אמן החושים מבצע את מרבית הפעלולים שתכנן בהתאם לחג הספציפי, בהתאם לקהל וכן בהתאם לאירוע ולאווירה אשר בהם הוא לוקח חלק.

ולסיום, הדובדבן שבקצפת

על מנת לסיים את המופע בצורה טובה ככל הניתן, אמן החושים עושה שימוש בתכנים המרהיבים והמרתקים ביותר. כך, הוא משאיר טעם טוב מהמופע, ומצליח לצרוב בזכרונו של הקהל את המופע, ובו בזמן את הסיטואציה כולה.

אמן חושים לחגים – אטרקציה לילדים בלבד?

שאלה שנשאלת פעמים רבות ובצדק, היא האם מופע של אמן חושים לחגים לא מתאים רק לילדים. ובכן התשובה לכך היא חד וחלק לא. יתרה מכך, ניתן לומר שמופעי חושים למבוגרים הם מעניינים ומרתקים הרבה יותר, מאשר אלו לילדים.

אמני החושים יודעים להתאים את התכנים השונים של מופעיהם, בהתאם לסוג הקהל ולטווח הגילאים המרכיב אותו. אי לכך, הם מבצעים בין היתר גם מופעי חושים לבר מצוות, אל מול מופעי חושים לימי הולדת לגילאי 50 ומעלה.

באילו אירועים חגיגיים מופיע אמן חושים לחגים?

כאמור, אמן חושים לוקח חלק באירועים ובסיטואציות מסוימות בחגים. על כן, עולה השאלה עבור אילו אירועים מתאים אמן חושים לחגים, והאם ניתן להזמין אותו לכל מקום? ובכן קודם כל כן, ועכשיו נפרט:

  • אמן חושים לחגים יכול להתארח במקומות שונים ולקיים מופע חושים לאחר ארוחות חג.
  • פעילויות שונות כחלק מימי החג עצמו, אשר מתקיימות לאחר ארגון של חוגים, מרכזים קהילתיים ועוד, בהחלט יכולים להזמין מופע של אמן חושים לחגים.
  • חגים רבים כגון חנוכה ופורים, מלווים באווירה חגיגית ושמחה, על כן, גם כחלק מפעילויות בית ספריות ניתן להזמין מופע של אמן חושים לחגים.

כמובן שייתכנו אירועים רבים אחרים בהם אמן חושים יוכל להופיע, אך אלו הם העיקריים ביותר, ובפרט בדגש על אירועים במהלך חגים.

אמנות חושים – מופע ייחודי שהופך כל אירוע לאיכותי

כעת, לאחר שהבנו באופן כמעט מוחלט את כל הקשור לאמנות החושים וכן למופעיו של אמן חושים לחגים, נשאר להסביר לכם מה הופך את אמן החושים לאטרקציה כה ייחודית ואיכותית.

חוויה על חושית

כלל הפעלולים ותרגילי החושים השונים, מבוססים על עקרונות המיוחסים לחוש שישי. אי לכך, החוויה והתחושות אשר מתקיימות בקרב הקהל במהלך המופע, הם חוויה על טבעית ועל חושית, אשר מוסיפה עומק רב לאירוע החגיגי בו המופע לוקח חלק.

גיבוש

מאחר שמופעי חושים דורשים מהקהל להתרכז יחדיו ולהניח את מלוא תשומת הלב שלו זה עם זה אל מול המופע ואמן החושים, האווירה הנוצרת מייצרת בה בעת גיבוש, ותורמת לחוויה הכללית. כמו כן, הגיבוש נוצר מתחושת השייכות המשותפת, אשר מוענקת במהלך המופע.

אקטיביות ופעלתנות

מופע חושים דורש מהקהל להיות פעיל ואקטיבי. זאת, על מנת שאמן החושים יוכל לבצע את פעולותיו השונות כאשר אלו מגיעות לעבודה עם בני אדם ולא עם חפצים דוממים. אם כן, עובדה זו גורמת למופע להיות חוויה פיזית לצד החוויה העל חושית.

בואו נדבר תכלס – כמה עולה מופע של אמן חושים לחגים?

ובכן אחת השאלות המרכזיות בכל תחום בחיים שלנו, ובצדק, היא כמה זה עולה. אם כך, כאשר מדובר על מופע של אמן חושים לחגים, מדובר על מחיר הנע בין כ 1,000 ש"ח, ויכול להגיע אף למחירים של כמה אלפי שקלים סביב ה 7,000. עם זאת, מאחר שמדובר על אטרקציה ייחודית ומהנה במיוחד, מופע של אמן חושים לחגים במקרה זה שווה את ההשקעה, ובתורה הוא מעניק לכם חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת, בהבטחה.

אמן חושים לחגים – כך תמצאו את אמן החושים הטוב ביותר

לאחר שהחלטנו שאנו מעוניינים להזמין אמן חושים לחגים, הגיע הזמן לדון בשאלה איך עושים את זה – איך בוחרים אמן חושים מקצועי ואיכותי לאירוע במהלך החג? ובכן הדרך הטובה ביותר היא המלצות. חפשו המלצות אצל חברים ומכרים. לאחר מכן, המשיכו לחפש גם באינטרנט.

עם זאת, חשוב לומר כי לעיתים האינטרנט עלול להוביל אתכם עם מידע לא אמין, ועל כן חברים ומכרים עדיפים. לאחר מכן, בצעו סקר שוק אודות השמות שהעלתם בחכה, ובדקו אודותם מידע רב ככל הניתן כגון מחירים, רמת הצלחה ושביעות רון קהל ועוד. לסיום, השוו בין אמני החושים, ובחרו את האחד המתאים ביותר עבורכם.

איך להתכונן לקראת מופע חושים באירוע שלי?

הכנות לקראת מופע של אמן חושים לחגים, יכולות להתבצע בהתאם לכמה היבטים. עם זאת, מומלץ תחילה להתייעץ עם אמן החושים אותו הזמנתם, ולוודא כיצד אתם תוכלו להיערך למופע באופן עצמאי, ובכך להקל עליו או להיערך כמידת הצורך.

אם כן, הכנות לקראת מופע של אמן חושים לחגים יכולות להיות בקשר להכנות של המקום עצמו כגון מקומות ישיבה, הכנת הבמה ועוד, יכולות להיות הכנות בקשר למערכות הגברה, תאורה וכדומה, הכנות אל מול אמן החושים עצמו בהקשר לתכנים של המופע וכו'.

מאמרים נוספים

אמן חושים לסילבסטר

ראש השנה החדשה הגיע ואיתו מגיעה ההתרגשות הגדולה לקראת חגיגות השנה החדשה. כולנו ודאי מתכננים עם מי נצא ולאן, מה נעשה, עד מתי נשאר בחגיגות

קרא עוד »

אמן חושים לחנוכה

חג החנוכה מביא עמו התרגשות ומנהגים רבים, החל ממסיבות בבתי הספר, חופשות, מאכלים טעימים וכן אטרקציות רבות ביניהם מופעי פסטיגל, מופעים של אמנים שונים וכן

קרא עוד »

אמן חושים להרמת כוסית

הרמת כוסית היא אירוע מרגש וחגיגי בקרב על חברה אשר מארגנת הרמת כוסיות, ובכלל זה גם בקרב כל עובדי החברה. כמו כן, מארגני הרמת הכוסית,

קרא עוד »

אמן חושים לראש השנה

השנה העברית נפתחת עם ערב ראש השנה, ומיד לאחריו מגיע החג עצמו, אשר גם בו בדומה לכל חג אחר, עם ישראל שמח ונהנה. כמו כן,

קרא עוד »

אמן חושים ליום העצמאות

יום העצמאות הוא יום חג שבו אנו חוגגים את עצמאותה של מדינתנו. לשם כך, ערים רבות מארגנות במות שונות בחרבי הארץ אשר יכילו זמרים, מופעי

קרא עוד »

אמן חושים לפסח

חג הפסח הוא חג של חירות וחופש, חג ארוך אשר מאפשר לנו לנוח ולשמוח במשך כמה ימים טובים. וכן, כמו בכל חג, גם בחג הפסח

קרא עוד »

אמן חושים לפורים

חג הפורים הוא החג הגדול ביותר המיוחס לשמחה, צחוק והנאה, כפי שנאמר "משנכנס אדר מרבין בשמחה". אם כן, על מנת לעשות שמח וליהנות עדלאידע בחג

קרא עוד »