אמן חושים בזום

תקופת הקורונה היא תקופה קשה ומאתגרת שהביאה עמה חסרונות לצד יתרונות. בין היתרונות השונים, ניתן למנות את פלטפורמת ה"זום" אשר מאפשרת לנו ליצור פגישות ומופעים מהבית דרך הסלון או המיטה. ובכן גם כאשר מדובר על אמנות חושים, קיים מופע של אמן חושים בזום. מה זה אומר? איך זה יוצא לפועל? הכל לפניכם.

 

מה זה אומר אמן חושים בזום?

המושג "אמן חושים בזום", עלול להישמע מעט מוזר. מה זה אומר בכלל, ויתרה מכך – איך זה ייתכן שמופע של אמן חושים מתבצע דרך פלטפורמת הזום מרחוק? ובכן מופע של אמן חושים בזום כפי שוודאי ניתן להבין, עוסק במגוון להטוטי אמנות החושים, דרך הזום, מהבית, או מכל מקום אחר. ובאשר לשאלה איך זה אפשרי? ובכן אמן חושים מקצועי, מסוגל להעביר את להטוטיו השונים בכל דרך אפשרית, כך שגם המרחק אינו מהווה בעיה עבורו.

 

מה כולל מופע של אמן חושים בזום?

בדומה למופעי אמנות החושים הרגילים, גם מופע של אמן חושים דרך הזום מורכב משלושה חלקי מופע עיקריים.

 

חלק ראשון – מתחילים

החלק הראשון במופע הוא החלק אשר נועד לבצע היכרות בין אמן החושים שעל הבמה, הוא במקרה זה נמצא בצד השני של המסך, לבין הקהל הרחב. גם כאשר מדובר על מופע בזום, שלב זה הכרחי וחיוני לביצוע המופע.

 

חלק שני – והרי המופע

החלק השני הוא למעשה המופע עצמו. מגוון הלהטוטים ותרגילי החושים השונים אשר מתבצעים דרך הזום, אשר מרתקים את הקהל בכל פעם מחדש, במיוחד מאחר שמדובר ביכולת לבצע אותם מרחוק.

 

חלק שלישי – סיום המופע

החלק האחרון הוא כמובן סוף המופע. חלק זה כולל את התרגיל המרתק והמיוחד ביותר. מדוע? ובכן יש לכך סיבה אחת ברורה והיא רושם. ככל שהמופע יסתיים בצורה טובה וחווייתית יותר, כך גם הרושם והטעם שישארו לקהל מהמופע, יהיו טובים יותר.

 

כיצד ניתן למצוא אמן חושים שמופיע דרך הזום?

החיפוש אחר אמן חושים בזום, או ליתר דיוק אמן חושים שמופיע דרך הזום, מתבצע בדיוק כמו החיפוש אחר כל אמן חושים אחר בימינו. הדרך הטובה ביותר למציאת אמן חושים שכזה היא בעזרת חיפוש פשוט באינטרנט. כמו כן, אם אתם יודעים אודות אמן חושים מומלץ אחר, ניתן להתקשר אליו ולברר האם הוא מספק מופעים דרך הזום גם כן, על אף שהדבר לא מוצהר אצלו.

 

אילו להטוטים מבצע אמן חושים בזום?

להטוטי החושים הם כמובן הדבר המרכזי במופע של אמנות חושים, שהרי בלעדיהם, ואין צורך אפילו לומר זאת, המופע הוא חסר תוכן וחסר ערך. אם כן, מהם בדיוק אותם להטוטים? ובכן התשובה לכך מפורטת לכדי מספר להטוטים, אשר לעיתים משתלבים בינם לבין עצמם.

  1. קריאת מחשבות
  2. טלפתיה
  3. טלקינזיס
  4. חיזוי עתידות
  5. תקשורת על חושית
  6. זריזות ידיים ועבודה עם החושים השונים

 

מה חשוב לדעת לגבי אמן חושים בזום?

רבים המקרים בהם ידע רב מציל אותנו ממקרי מבוכה, מקרים לא נעימים ואפילו מקרים בהם הידע הציל אותנו מסכנות כאלו ואחרות. ובכן גם כאשר מדובר על מופע של אמן חושים בזום, ככל שנדע יותר, כך המופע יהיה איכותי יותר, ונוכל להיערך לכל תרחיש.

 

קליטה טובה ורציפה

ובכן בראש ובראשונה, הדבר החשוב ביותר שחשוב לדאוג אודותיו, הוא הקליטה. מאחר שהמופע מועבר לקהל דרך הזום, חשוב לדאוג כי יש קליטה טובה במקום בו אנו צופים במופע, בכדי למנוע בעיות אשר נובעות מחוסר קליטה.

 

סבלנות והבנה

מאחר שהמופע מועבר דרך הזום, חשוב לשמור על סבלנות במקרים, אמנם נדירים אך עדיין קיימים, בהם תהייה איזושהי בעיה בקליטה של המשתתפים או אפילו אמן החושים.

 

שיתוף פעולה

חשוב מאוד לשתף פעולה עם אמן החושים. זאת מאחר ששיתוף פעולה הוא אחד עקרונות הבסיס עליהם בונה אמן החושים את מופעיו השונים.

 

כמה יעלה לי מופע של אמן חושים דרך הזום?

המחיר במקרה זה אינו משתנה. מופע דרך הזום דומה פחות או יותר לכל מופע אמנות חושים אחר מבחינת המחיר. אם כך, כיצד ניתן לדעת כמה יעלה לי מופע של אמן חושים בזום? ובכן השאלה הזו תלוי הבכל אמן חושים וברמת ההשקעה שלו במופע בזום. על כן, לכל מופע שכזה המחיר משתנה בהתאם להוצאות של אמן החושים וכן בהתאם לרמת האיכות של המופע.

 

מה היתרון של מופע אמנות חושים דרך הזום?

מופע של אמן חושים בזום, בדומה לכל יתרון אחר הקשור בצורה כזו או אחרת לפלטפורמת הזום, הוא הנוחות. מופע דרך הזום מהווה עבורכם הזדמנות מעולה לחוות חוויה על חושית דרך הסלון בבית, דרך המשרד או דרך כל מקום אחר בו תרצו. יתרון זה מקנה נוחות רבה ומאפשר לנו כאמור, לחוות את החוויה מבלי לקום מהכיסא בבית.

 

מופע אמנות חושים – למי זה מתאים?

בשורה התחתונה, לאחר שהבנו את כלל הפרטים אודות מופע של אמן חושים בזום, נרצה לדעת מתי ולמי המופע הזה בכלל מתאים. ובכן המקרים בהם מופע של אמן חושים בזום עולה לאוויר, מתחלקים לשניים.

  1. מופעים רגילים – מופעים של אמן חושים בזום מתרחשים לעיתים, בדומה למופעי סטנדאפ או כל מופע אחר, כחלק מיוזמה אישית של אמן החושים.
  2. מופעי אישיים – בדומה למופעי אמנות חושים רגילים, גם במקרה זה אמן חושים בזום יכול לשרת עבור צרכים אישיים כגון ימי הולדת, אירועים עסקיים ואירועי שמחות אחרים.

כן. העובדה כי מופע אמנות החושים מתקיים דרך הזום אינה משפיעה על איכות המופע כלל.

חד וחלק כן. אמנות חושים היא יכולת. כאשר אמן חושים בעל היכולת, העובדה כי המופע מתקיים פנים אל פנים או ממרחק מסוים, אינה משפיעה על היכולת אלא מביאה אותה למקומות אחרים.

כן. הדבר היחיד שיש לשים אליו לב, הוא שבמקום בו אתם לוקחים חלק במופע אמנות החושים, תהיה לכם קליטה בכדי שתוכלו לצפות ולהיות פעילים במופע.

אם ברצונכם לקבוע מופע של אמן חושים בזום עבור צורך אישי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאמן החושים הנבחר, ולבקש ממנו לקבוע מופע. זאת בדומה לקביעת מופע רגיל לכל דבר ועניין.

תוכן עניינים