אמן חושים לאירועים מיוחדים

אירועים מיוחדים הם לרוב אירועים שדורשים הפקה גדולה, תוכן מיוחד וכמובן אטרקציה כלשהי שתהפוך את האירוע לחווייתי ובלתי נשכח. אם כן, בדיוק על מנת להפוך אירוע מיוחד לעוד יותר מיוחד וייחודי, נועד מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים. מה זה אומר, איך תורם מופע כזה לאירוע מיוחד וכמה זה יעלה לי במידה וארצה את זה? הכל במאמר הבא.

 

אמן חושים לאירועים מיוחדים – האטרקציה המושלמת לאירוע

אמן חושים הוא למעשה אדם אשר מתמחה באמנות החושים, אודותיה נפרט בהמשך. במקרה של אמן חושים לאירועים מיוחדים, מדובר על אמן חושים אשר מבצע את מופעיו כחלק מאירועים מיוחדים כאלו ואחרים, אשר ראו לנכון להזמין אטרקציה לאירוע, ובחרו באטרקציה האיכותית והייחודית של אמן חושים לאירועים מיוחדים. אך לפני שנמשיך, חשוב להבין תחילה מה זה בכלל אומר אמנות חושים.

 

אמנות חושים מהי?

אמנות החושים בה עוסק כאמור אמן חושים לאירועים מיוחדים, היא למעשה תחום הדומה לעולם הקסמים. עם זאת, במקרה של אמנות חושים, לא מדובר על טריקים כגון זריזות ידיים או תעתועי ראייה, אלא על יכולות על חושיות.

על אילו יכולות מדובר? ובכן ישנם יכולות רבות ביניהן ניתן למצוא חיזוי עתידות, קריאת מחשבות, שליטה על חפצים, תקשורת על חושית ועוד. אם כן, כפי שניתן להבין, מופעי של אמן חושים לאירועים מיוחדים הוא אינו מופע רגיל, ועל כן הוא הופך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

 

אמן חושים לאירועים מיוחדים – מה נחשב לאירוע מיוחד?

ובכן העובדה שאמן חושים לאירועים מיוחדים מופיע באירועים מיוחדים, אינה אומרת לנו יותר מדי, מאחר שעבורנו כל אירוע אישי הוא אירוע מיוחד. אם כך, עולה השאלה מהם בדיוק אירועים מיוחדים? ובכן אירועים מיוחדים יכולים להיות סוגים רבים של אירועים, ועל כן ניתן לחלק אותם למספר קטגוריות, ביניהם:

אירועים משפחתיים בר ובת מצווה, אירועי ברית וכדומה.
אירועים עסקיים אירועי השקה, ערבי גיבוש או הרמת כוסית ועוד.
אירועי שיא ימי גיבוש, ערבי צוות, ימי שיא בבתי ספר וכו'.

 

מופע אמנות חושים – אטרקציה לכל הגילאים

בניגוד למופעי קסמים אשר מכוונים ברובם לקהל יעד צעיר יותר, מופעים של אמן חושים לאירועים מיוחדים יכול להיות מוצג לקהל יעד רחב. כך למעשה, ישנם מופעי אמנות חושים עבור בר ובת מצווה, קרי גילאי 12 ו 13. אך באותה מידה יכול מופע של אמן חושים להיות מוצג ביום הולדת 60 ואפילו 70. על כן, מופעים של אמן חושים לאירועים מיוחדים מתאימים לכל הגילאים.

 

כיצד מתאים אמן חושים לאירועים מיוחדים את המופע שלו לכל אירוע?

כאמור, מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים הוא מופע אשר מתאים לכל גיל. כמו כן, נוסיף ונאמר כי אמן החושים מתאים לכל אירוע מיוחד מופע בפני עצמו. אם כך, נשאלת השאלה כיצד הוא עושה זאת, והתשובה מורכבת ממספר גורמים.

 

גורם ראשון – האירוע

בראש ובראשונה, אמן חושים לאירועים מיוחדים צריך להתאים את המופע שלו לאירוע בו הוא לוקח חלק. אירוע בר מצווה, אינו יכול לקבל את אותו מופע אמנות חושים כשם שמקבלת מסיבת רווקות.

 

גורם שני – הקהל

על אמן החושים להתייחס לאופיו של הקהל ממספר היבטים ביניהם גילאי הקהל, כמות האנשים המרכיבה אותם, רמת היכולת של הקהל להשתתף באופן פעיל במופע ועוד.

 

גורם שלישי – מקום המופע

אמן החושים צריך לקחת בחשבון את המקום בו הוא מופיע מבחינת גודל השטח, מקום מואר או חשוך וכדומה. כל אלו, יכולים להשפיע על קטעי אומנות החושים השונים, ועל כן יש לקחת אותם בחשבון.

 

איך לדעת האם מופע של אמן חושים יתאים לאירוע המיוחד שלי?

ובכן לשאלה זו ישנם שני היבטים. ההיבט הראשון נובע מההחלטה האישית שלכם וההיבט השני קשור לשאלה האם המופע של אמן החושים יתאים לאירוע שלי. ובכן בעניין ההיבט השני, לא צריך להיות לכם כל חשש.

מדוע? בדיוק מהסיבות שהוצגו קודם לכן – אמן חושים לאירועים מיוחדים מתאים לכל אירוע אירוע את המופע שיתאים בדיוק עבורו, ועל כן אין כל סיבה שמופע של אמן חושים לא יתאים לאירוע שלכם. לאחר מכן, כל שעליכם לעשות הוא לקבל החלטה אישית הנובעת מתחושות הבטן שלכם ומהרצון האישי שלכם.

 

מה המחיר של מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים?

טווח המחירים הממוצע של מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים נע בין כ 3,000 ש"ח עד לסכום של כ 5,000 שקלים. עם זאת, מדובר על טווח ממוצע, ועל כן הוא יכול להשתנות. בהתאם למה? בהתאם לגורמים שונים כגון איכותו של אמן החושים, רמת הזמינות שלו, משך זמן המופע המתבקש, כמות האנשים בפניהם אמן החושים מופיע ועוד.

 

בשורה התחתונה – האם המחיר שווה את ההשקעה?

למי מאיתנו אשר מעוניין להביא לאירוע המיוחד שלו אטרקציה ייחודית שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח, מחיר מופע אמן חושים לאירועים מיוחדים שווה כל שקל. עם זאת, גם במקרים בהם המחיר חורג מעט מהתקציב, מומלץ לשקול זאת שוב, מאחר שמופע אמנות חושים הוא מופע של פעמים בודדות בחיים, אם לא פעם אחת בלבד.

תוכן עניינים