אמן חושים לגיבוש צוות מורים

צוותי המורים בכלל בתי הספר ברחבי המדינה, עובדים ועומלים רבות עבור התלמידים והצלחתם במהלך כל השנה. אי לכך, כאשר ישנה הזדמנות, מומלץ לקיים עבור המורים יום גיבוש, אשר יפיג מהם מעט מתח ולחץ מהשגרה העמוסה, ויאפשר להם להמשיך בכל הכוח. אם כן, כולנו מעוניינים לקיים יום גיבוש איכותי, מהנה וחוויתי במיוחד, והפתרון – אמן חושים לגיבוש צוות מורים.

 

יום גיבוש צוות מורים – מה זה אומר בכלל?

יום גיבוש לצוות מורים הוא למעשה יום שכולו נועד עבור צוותי מורים. צוותי מורים אלו יכולים להיות צוותים מקצועיים, צוותי מחנכים, סגל מורים שלם של בית ספר ועוד. מטרתו של יום זה כמובן, היא לגבש את צוותי המורים המשתתפים בו. כיצד עושים זאת? בעזרת פעילויות והפעלות אשר יכולות להיות קשורות לכל נושא שהוא. ובכן במאמר הבא, נעסוק כפי שנאמר, במופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים בתור הפעלה.

 

האטרקציה המושלמת – אמן חושים לגיבוש צוות מורים

אמן חושים לגיבוש צוות מורים הוא האטרקציה המושלמת ליום הגיבוש הייחודי. אמן חושים הוא למעשה אדם אשר ניחן ביכולות על חושיות, אשר בעזרתן הוא מבצע מגוון להטוטים כחלק ממופעיו. במקרה של אמן חושים לגיבוש צוות מורים בפרט, מדובר על מופעים עבור ימי גיבוש צוותי מורים. כמו כן, חשוב לומר כי התחום בו עוסק אמן חושים הוא תחום אמנות החושים.

 

איזה תוכן כולל מופע של אמן חושים ביום גיבוש למורים?

מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים כולל תכנים אשר מתבססים על אמנות החושים ועקרונותיה כגון קריאת מחשבות, חיזוי עתידות, תקשורת על חושית ועוד. כל אלו, מאפשרים לאמן החושים ליצור מופעים גדושים בתכנים איכותיים, אשר לא ניתן לפגוש אותם במקומות רבים כדוגמת:

  • חיזוי בחירה מסוימת של משתתף אקראי מהקהל
  • שליטה על מחשבותיו של משתתף מהקהל ותמרון המעשים שלו על ידי כך
  • שליטה על תזוזתו של חפץ מסוים מבלי לעשות שימוש בחושים הבסיסיים

 

כיצד בנוי מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים?

מופעי אמנות חושים כלל, ובכלל זה גם מופעים של אמן חושים לגיבוש צוות מורים, מחולקים באופן תיאורטי לכדי שלושה חלקים. כל שלושת החלקים האלו עושים שימוש בקטעי אמנות חושים, אך מטרתם של כל אחד מהם שונה.

 

חלק ראשון

החלק הראשון במופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים נועד עבור היכרות בין אמן החושים לקהל. היכרות זו היא החלק הקליל ביותר במופע, וזאת על מנת להכניס את הקהל לאווירה.

 

חלק שני

החלק השני הוא למעשה כל המופע עצמו. ניתן לדמות חלק זה ל"מנה העיקרית" של המופע, כאשר במהלכה הקהל מקבל את מרבית קטיע אמנות החושים השונים.

 

חלק שלישי

החלק השלישי והאחרון במופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים הוא כמובן הסוף. בהתאם למשפט "סוף טוב הכל טוב", גם כאן אמני חושים רבים מבצעים את קטע אמנות החושים הטוב ביותר, על מנת להשאיר זיכרון איכותי מהמופע ומהאירוע כולו.

 

מה מיוחד במופע אמנות חושים?

אחת השאלות הגדולות והחשובות ביותר כאשר מדברים על מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים, היא למה שבכלל נרצה את זה? ובכן במיוחד כאשר מדובר על יום גיבוש, מופע אמנות חושים הוא הפתרון המושלם מהסיבות הבאות:

הומור מופע אמנות חושים הוא מופע גדוש בהומור וצחוק, ואין על הומור איכותי בכדי ליצור גיבוש.
אנרגיות טובות אנרגיות טובות ואווירה נעימה הם אחד הגורמים הבסיסיים לעבודה בצוות, לגיבוש ולשיתוף פעולה. אנרגיות אלו כמובן, נמצאות באופן מוחלט במופע אמנות חושים.
השתתפות פעילה של הקהל השתתפות פעילה של הקהל וכן עבודת צוות, הם אחד הגורמים אשר משתלבים במופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים.

 

איך מוצאים אמן חושים איכותי לגיבוש צוות מורים?

תהליך חשוב ביותר במהלך ההתעסקות סביב אמן חושים לגיבוש צוות מורים, היא החיפוש אחר אמן חושים איכותי. אם כן, בכדי למצוא אמן חושים איכותי ומקצועי לגיבוש צוות מורים, מומלץ לחפש אחר הדברים הבאים אצל כל אחד מאמני החושים שבהם תתקלו:

  • ותק וניסיון
  • התמקצעות והתנסות בתחום
  • חוות דעת והמלצות
  • התרשמות אישית על ידי תמונות וסרטונים של אמן החושים

 

כמה עולה אמן חושים לגיבוש צוות מורים?

"כמה זה עולה?". שאלה אחת שנשמעת רבות. ובכן כאשר מדובר על אמן חושים לגיבוש צוות מורים, המחיר נע באופן משמעותי מקצה לקצה בהתאם לגורמים שונים. בראש כל אותם גורמים, עומדים שיניים עיקריים אשר הם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר.

ראשית, סדר גודלו והאיכות של אמן החושים בו בחרתם. שנית, סדר גודל המופע לו אתם זקוקים. ככל ששני אלו גדולים יותר, כך כמובן גם המחיר יעלה. בכל אופן, ניתן לומר שהמחירים נעים על סך של כ 4,000 בממוצע.

 

כן או לא – האם מומלץ להזמין אמן חושים לגיבוש צוות מורים?

לסיכום, נוכל לומר כי מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים הוא האטרקציה האיכותית והטובה ביותר שתוכלו למצוא עבור אירועי צוותי גיבוש למורים. על סמך ניסיון רב שנים, וכן על סמך המלצות וחוות דעת רבות, ניתן לומר באופן חד משמעי שמופעי אמנות חושים מספקים תוצר איכותי ומהנה, וכמובן בלתי נשכח.

תוכן עניינים