אמן חושים לילדים

ליצנים, קוסמים, כוכבי ילדים ועוד. כל אלו, מהווים אטרקציות עבור פעילויות לילדים במקרים רבים, וגורמים לכם, בתור ההורים המארגנים את האטרקציה, להגיד "שיהיה", ולהמשיך הלאה. אך חשבתם פעם לקחת את האטרקציה שלב אחד קדימה, ולהעניק לילדכם פעילות מאתגרת וחווייתית הרבה יותר? אם כן, אז אמן חושים לילדים הוא הפתרון המושלם עבורכם.

 

מה זה אומר אמן חושים עבור ילדים?

בדומה למפעילי ילדים עבור ימי הולדת, בר ובת מצווה וכדומה, אשר כוללים קוסמים, ליצנים ועוד, אמן חושים מהווה ברוב המקרים את האטרקציה האיכותית והאינטליגנטית ביותר, אשר תעורר את היצירתיות והחשיבה של ילדיכם. כך למעשה, מופע של אמן חושים לילדים, מוזמן לרוב על ידכם עבור אותם פעילויות ואירועים שהוזכרו לעיל ויפורטו בהמשך.

 

באילו מקרים נרצה להזמין אמן חושים לילדים?

אמן חושים לילדים יכול להיות מוזמן עבור כל אירוע או מקרה שהוא, ובתנאי כמובן, שקהל היעד העיקרי והמרכזי הוא ילדים. אם כך, מהם אותם אירועים אליהם נהוג להזמין אמן חושים לילדים?

 

ימי הולדת

בנוסף לכך שאמן חושים מספק את מופעיו עבור ימי הולדת למבוגרים, ניתן למצוא גם מופעי חושים עבור ילדים בגילאי 10 ומעלה. כמובן, שתוכן המופע בהתאם לגיל.

 

בר ובת מצווה

אירועי בר ובת מצווה נמנים בקבוצה נפרדת מאחר שהם לא סתם עוד יום הולדת, אלא אירוע חשוב ומשמעותי עבור כל נער ונערה יהודיים, וגם עבורם קיימים מופעי חושים.

 

אירועים כלליים

בנוסף, מופע של אמן חושים לילדים יכול לקחת חלק מאירועים כללים כגון ימי שיא בקייטנות, ימי פעילות בבתי ספר, אירועים מרכזיים כחלק מחוג כזה או אחר ועוד.

 

מה הופך מופע של אמן חושים לילדים לחוויה על חושית וחווייתית?

כאמור, מופע של אמן חושים לילדים נמצא במקום אחד מעל כל שאר האטרקציות, הן בשל החוויה והן בשל גורמים נוספים. אם כך, נשאלת השאלה מהם אותם גורמים שהופכים את המופע המדובר למשהו כה נחשב?

  1. חשיבה מאותגרת – מופע של אמן חושים לילדים דורש מהילדים לחשוב. אמנם לא לחשוב כמו בשיעורי מתמטיקה, אך עדיין יש צורך להפעיל את החשיבה בכדי להבין כיצד הדברים נעשים.
  2. תופעות על טבעיות – אמן החושים מבצע להטוטים אשר נתפסים בעינינו כתופעות על טבעיות, אשר גורמות לכולנו לחוויה על חושית מדהימה.
  3. אנרגיות ושמחה – האנרגיות הרבות של אמן החושים במהלך המופע, הופכות את המופע לחווייתי במיוחד, ומעניקות לילדים זיכרון מתוק לתקופה ארוכה.

 

כיצד מתקיים מופע של אמן חושים לילדים?

מופע חושים של אמן חושים לילדים, מתחלק כבדרך כלל, לשלושה חלקים מרכזיים. החלק הראשון כולל היכרות בין הקהל לאמן החושים, החלק השני הוא למעשה המופע עצמו לפרטי חלקיו והחלק האחרון הוא תרגיל החושים המסכם. כמובן שאמן החושים מתאים כל חלק וחלק לקהל היעד שלו, ובמקרה זה, לגיל הילדים. בכל אופן, הגיל של הילדים אינו מהווה בעיה, אלא גורם שדורש התייחסות בהכנת המופע.

 

מה היתרונות של מופע אמנות חושים עבור ילדים?

כאמור, מופע אמנות חושים מערב את הצורך לחשוב, עם התחושות המרתקות והמרהיבות שמתקבלות במהלך המופע, על ידי צפייה והשתתפות בלהטוטים ובתרגילים השונים שמבצע אמן החושים, ובמקרה זה אמן חושים לילדים. אם כך, ניתן להצביע על מספר יתרונות בקרב מופע של אמן חושים לילדים.

  1. חוויה על חושית, חד פעמית ובלתי נשכחת.
  2. אטרקציה איכותית ברמה גבוהה עבור כל אירוע.
  3. אטרקציה איכותית אשר אינה עוד סתם אטרקציה פשוטה.
  4. מופע אשר משלב את קהל הילדים בתוכו, ובכך משאיר אותם ערניים ומרותקים למופע.

 

ומה החסרונות בכך?

ובכך למרות שכמעט ולא ניתן להניח את האצבע על חסרונות בדבר מופע של אמן חושים לילדים, עלול להיות פגם או חסרון אחד בדבר, וגם הוא קורה לעיתים רחוקות וגם אז ניתן למניעה מראש. החיסרון המדובר נוגע בעיקרו לגיל הילדים. לעיתים, גיל הילדים נמוך מדי, ועל כן המופע אינו מושך אותם.

עם זאת, על ידי עדכון של אמן החושים בדבר הגיל, ובנייה נכונה ומותאמת של תכני המופע, ניתן להתאים כל מופע חושים לגילאים השונים. ובמקרה שלא? לא נורא, אולי בעוד כמה שנים.

 

האם מופע של אמן חושים עבור ילדים מתקיים רק בהזמנה אישית?

אף על פי שמובן עד כה כי מופעיו השונים של אמן חושים לילדים נועדו רק עבור אירועים אישיים, ניתן לומר כי מופעים אלו אינם אך ורק בהזמנה אישית. כמובן שמישהו צריך להיות אחראי על הזמנת אמן החושים, אך מופעים שכאלו יכולים להיות גם כחלק מאירועים ציבוריים כגון פעילויות של מרכזים קהילתיים, פעילויות בחוגים או בקייטנות וכו'. אם כן, אמן חושים לילדים אינו מתקיים רק בהזמנה אישית עבור צורך אישי.

 

כמה עולה להזמין אמן חושים לילדים?

מחיר מופע של אמן חושים לילדים נקבע בהתאם לגורמים שונים כגון משך זמן המופע, רמת מורכבות התכנים המועברים במהלכו וכו'. על כן, בכדי לקבל מחיר מדויק עבור הצורך שלכם במופע, מומלץ לבקש הצעת מחיר מטעם אמן החושים הנבחר, אשר תהווה עבורכם את המחיר הרלוונטי והמדויק ביותר בשבילכם.

הצעה זו נבנית בהתאם לנתונים שונים אודות הצורך שלכם כגון סוג האירוע, כמות משתתפים, מקום, בקשות וצרכים אישיים שיתבצעו במהלך המופע ועוד.

משך הזמן שלוקח למופע אמנות חושים לילדים להתקיים, משתנה בהתאם לסוג האירוע ולמופע עצמו. המופע יכול להימשך כחצי שעה, ויכול להימשך גם למעלה משעה ואף שעה וחצי.

התשובה לכך היא כן, ברוב המקרים. מדוע? מאחר שישנו גיל מינימלי שעבורו אמן חושים יכול להתאים את הופעותיו. גיל זה עומד סביב גיל 10 ומעלה.

כן. אמן חושים יכול לשמש גם בתור מנחה, אטרקציה לקבלת פנים ועוד תכנים שאינם מהווים את האטרקציה המרכזית באירוע.

חד משמעית כן. ככל שגיל הקהל עולה, כך גם מופע אמנות החושים עבור הילדים נהייה איכותי וחוייתי הרבה יותר. זאת כמובן, הודות לעובדה כי התרגילים והלהטוטים השונים יכולים להיות מורכבים ומעניינים יותר.

תוכן עניינים