אמן חושים לראש השנה

השנה העברית נפתחת עם ערב ראש השנה, ומיד לאחריו מגיע החג עצמו, אשר גם בו בדומה לכל חג אחר, עם ישראל שמח ונהנה. כמו כן, רבים מאיתנו מחפשים אטרקציה ייחודית שתהווה פעילות לכבוד החג, בין אם מדובר על ארוחת החג, על יום החג עצמו או על כל פעילות אחרת הקשורה לראש השנה. ובכן אנו מעוניינים להציע לכם את האטרקציה הייחודית ביותר שתוכלו למצוא, אשר תהפוך עבורכם את החג, למועד בלתי נשכח.

 

את השנה החדשה פותחים עם אמן חושים לראש השנה

ערב ראש השנה פותח עבורנו את עונת חגי תשרי, אך בראש ובראשונה הוא פותח עבורנו שנה עברית חדשה. לשם כך, רבים מאיתנו מחפשים אטרקציות אשר יהוו עבורם פלטפורמה לחגיגות השנה העברית החדשה. ובכן אחת האטרקציות המושלמות לשם כך, היא הופעה ייחודית וקסומה של אמן חושים לראש השנה. הופעות אלו מהוות פעילות מרגשת ומטריפת חושים לכבוד היום החגיגי, וכן מאפשרת לנו ליהנות באופן יוצא דופן.

 

רגע רגע רגע, מה זה בכלל אמן חושים?

לפני שנתחיל לעסוק במגוון הדברים אשר מציע לכם מופע של אמן חושים לראש השנה, חשוב להבין תחילה מה זה בכלל אמן חושים. ובכן אמן חושים הוא למעשה איש מקצוע אשר עוסק ומתמחה בתחום אמנות החושים. אמנות החושים, או יכולת על חושית, היא היכולת אשר מתאפיינת עם החוש השישי.

מכאן כבר כולנו ודאי יודעים, כי אמנות חושים היא למעשה תחום הכולל את מגוון התופעות העל טבעיות אשר מתבצעות על ידי בני אדם. כמו כן, אמנות החושים משלבת אלמנטים ועקרונות שונים אשר מבססים את התופעות העל טבעיות המתבצעות כחלק מתחום זה.

 

אילו תופעות על חושיות מבצע אמן חושים לראש השנה?

כאמור, אמנות החושים מתאפיינת על ידי מגוון של תופעות על טבעיות המתבצעות על ידי אמן חושים, ובמקרה שלנו אמן חושים לראש השנה. אך על אילו תופעות מדובר? אל דאגה, הכל לפניכם:

קריאת מחשבות קבלת מידע באופן על חושי אודות מחשבותיו של אדם אחר.
טלפתיה תקשורת על חושית בין שני בני אדם.
חיזוי עתידות קבלת מידע אודות אירועים עתידיים בטרם התרחשותם.
טלקינזיס שליטה על מחשבות של אדם אחר או על תזוזות של גוף דומם באופן על חושי.

כל אלו, מהווים את התופעות והעקרונות עליהם מבוססת אמנות החושים, ואותם מבצע אמן חושים לראש השנה במהלך המופע.

 

לאילו אירועים וחגיגות מתאים מופע חושים בראש השנה?

מופע של אמן חושים לראש השנה מתאים לכל אירוע באשר הוא במהלך ראש השנה. אם כן, זה יכול ארוחת ערב חג שבמהלכה או בסופה מגיע אמן החושים לבצע מופע, יכול להיות מופע חושים במהלך החג עצמו כחלק מפעילות קהילתית לכל המשפחה ועוד. אם כן, כאשר מדובר על מופע של אמן חושים לראש השנה, תוכלו להזמין אותו בכל עת ולכל מקום.

 

שמעתם נכון – מופע חושים לכל המשפחה

ישנה נטייה לחשוב כי בדומה לעולם הקסמים, גם תחום אמנות החושים מיועד בעיקר לילדים, אלא אם מדובר על קוסם גדול במיוחד. ובכן הנחה זו מוטעית לחלוטין. מדוע? מאחר שמופע של אמן חושים לראש השנה ובכלל מופע חושים, הוא אטרקציה אשר יכול להתאים לילדים בגילאי 13 – 18 בלבד, גילאים 30 – 60 בלבד, וכן יכולה להתאים לקהל המורכב מגילאי 13 עד 70 ומעלה.

על כן, לגיל אין כל השפעה על קיום המופע. רציתם? קיבלתם! ללא קשר לגיל.

 

איך להזמין אמן חושים לראש השנה?

לאחר שהבנו את המידע הבסיס אודות מופע של אמן חושים לראש השנה, נוכל לפנות ולעסוק במידע הפרקטי יותר, כאשר ראשית נבין איך בכלל להזמין אמן חושים לאירוע בראש השנה.

 

המלצות וחוות דעת

השלב הראשון שעליכם לבצע הוא לחפש חוות דעת והמלצות. המקור הבטוחה והאמין ביותר עבורכם, יהיה מכרים, חברים ומשפחה אשר יספקו לכם המלצות בהתאם לבקשתכם. לאחר מכן, במידת הצורך, פנו לאינטרנט לחפש ביקורות וכדומה.

 

השוואות וסקר שוק

לאחר שיש בידכם שמות רלוונטיים, בצעו סקר שוק. מה הכוונה? אספו כמה שיותר מידע אודות אמני החושים השונים, והשוו ביניהם. כך תוכלו לבחור את אמן החושים הרצוי והטוב ביותר עבורכם.

 

קשר טלפוני

לאחר שמצאתם אמן חושים רצוי, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון ולדבר איתו. כמובן ששיחת הטלפון אינה מהווה אישור סופי, ובהתאם להתרשמות מאמן החושים ולמידע הרלוונטי יותר שתקבלו ממנו, תוכלו להחליט באופן סופי, ולקבוע איתו מופע.

 

איך לדעת שהמופע שהזמנתי יתאים לאורחים שלי?

ובכן התשובה לשאלה זו תלויה בכם בלבד. לשם כך, עליכם להתייחס לשני דברים עיקריים:

  1. תחושות בטן – סמכו על תחושות הבטן שלכם ועל ההיכרות שלכם עם האורחים שלכם. חשבו האם הם יזרמו וישתפו פעולה במהלך המופע וכדומה.
  2. פשוט לדבר – אמן חושים לראש השנה יכול להתאים את המופע שלו לכבוד האירוע שלכם בהתאם לגורמים שונים כגון סוג הקהל, טווח גילאים, מטרת האירוע והמופע ועוד.

 

כך, תוכלו להיות בטוחים שהמופע יתאים לאירוע שלכם, לקהל ולאווירת החג השמחה והחגיגית.

 

כמה עולה אמן חושים לראש השנה?

המידע האחרון שיש לעסוק בו הוא המחיר. המחיר הוא עניין אשר מעסיק את כולנו, ובצדק. אם כן, כאשר מדובר על אמן חושים לראש השנה, מחיר הופעה יכול להגיע עד למחיר של כ 7,000 ש"ח. עם זאת, באותה מידה, יכולה ההופעה לעלות לכם כאלף או אלפיים ש"ח, הכל תלוי בכם, באמן החושים ובצורך שלכם בו. בכל מקרה, ההשקעה שווה, והתוצאה תהיה בלתי נשכחת.

אמן חושים לראש השנה יכול לבצע קטעים שונים המבוססים על אמנות החושים כגון להטוטי קלפים, קריאת מחשבות, חיבור בין גופים שונים ועוד.

משך המופע של אמן חושים לראש השנה תלוי במטרת המופע ובסוג האירוע. על כן, מופע שכזה יכול להימשך חצי שעה, אך באותה מידה יכול להיות גם שעה ויותר.

התשובה לכך אינה חד משמעית. לעיתים, אמן החושים ידאג לכך בעצמו, אך לעיתים אתם תתבקשו להתארגן בהתאם. על כן יש להתייעץ בנידון עם אמן החושים, וכמובן שהמחיר ישתנה בין שני המקרים.

כן. מופעי חושים מכילים תוכן אשר משתנה בהתאם לבקשות אישיות וכן בהתאם לקהל. על כן, עניין התאמת המופע לאירוע אינה אמורה להוות בעיה.

תוכן עניינים