אמן חושים לתערוכות

תערוכות הן דבר חגיגי ומרגש, במיוחד בעת השקתן. על כן, נהוג לארגן אירוע מיוחד עבור השקת תערוכה חדשה. בחלק מהמקרים, מארגני אירוע ההשקה, מעוניינים להזמין אטרקציה שתנעים את זמנם של האורחים בתערוכה, ותהפוך את התערוכה לחווייתית ובלתי נשכחת. ובכן במאמר הבא, נציג בפניכם את האטרקציה המושלמת עבור מקרה זה, והיא אמן חושים לתערוכות.

 

אמן חושים לתערוכות – ברוכים הבאים

ראשית כל נפתח ונאמר שאמן חושים לתערוכות הוא אמן חושים לכל דבר ועניין. מה זה אמן חושים? על כך נסביר מיד בהמשך, אך קודם לכן נאמר שאמן חושים לתערוכות הוא למעשה אמן חושים אשר מספק את מופעיו עברו תערוכות. לרוב מדובר על אירועי השקת תערוכות, אך לעיתים הצורך במופע של אמן חושים לתערוכות יכול להיות שונה כגון על ימי שיא הקשורים לתערוכות וכדומה.

 

מה זה בכלל אמן חושים?

לפני שנמשיך לעסוק בעניין אמן חושים לתערוכות, חשוב להבין תחילה מה זה בכלל אמן חושים, ובמה מה עוסק. אם כן, אמן חושים הוא למעשה אדם אשר ניחן בכישורים על חושיים. כיצד הדבר בא לידי ביטוי? במגוון דרכים כגון:

  • יכולת לקרוא ולשלוט במחשבותיו של אדם אחר.
  • יכולת לחזות את העתיד, פשוטו כמשמעו.
  • יכולת לתקשר עם אדם אחר באופן על חושי.
  • יכולת לשלוט על תזוזתם של חפצים באופן על חושי.

 

כיצד בנוי מופע של אמן חושים לתערוכות?

לאחר שהבנו את הדבר הבסיסי ביותר בנוגע לאמן חושים לתערוכות, נוכל לעבור שלב אחד הלאה, ולהבין כיצד בנוי מופע של אמן חושים לתערוכות, כלומר מה נמצא במופע עצמו. ובכן בדרך כלל יהיה ניתן לחלק את מופע אמנות החושים בצורה הבאה:

 

חלק א' – פתיחה

כל מופע של אמן חושים לתערוכות מתחיל בהיכרות קלה בין אמן החושים לקהל. היכרות זו נועדה גם עבור הפגת המתח של הקהל לקראת המופע וגם בכדי שאמן החושים יוכל לייצר קו מחשבה מסוים בינו לבין הקהל.

 

חלק ב' – מופע חושים

החלק השני במופע הוא למעשה המופע עצמו. חלק זה כולל את כלל קטעי המופע אשר מיועדים להתבצע. כמו כן, בחלק זה ישנו יחס לבקשות אישיות של הלקוח. מאחר שחלק זה משתנה בין מופע למופע, אין דרך לתאר אותו מלבד באופן כללי.

 

חלק ג' – הסוף

ברוב המקרים, מופעי אמנות חושים מסתיימים עם הקטע המרשים ביותר. מדוע? על מנת להשאיר זיכרון טוב מהמופע, ולהעניק את האנרגיות הטובות ביותר לקהל עבור המשך האירוע.

 

האם אמן חושים מתאים לכל תערוכה מופע משלה?

ודאי. על מנת שמופע של אמן חושים לתערוכות יהיה מתאים לאירוע בו הוא לוקח חלק, ובמקרה זה לתערוכה בה הוא לוקח חלק, עליו לבנות ולהתאים לכל תערוכה מופע משלה. זאת, הוא עושה בעזרת מספר תבחינים:

הקהל אמן החושים צריך להתייחס לאופי הקהל, הרכב הגילאים המצוי בו, כמות האנשים המרכיבים אותו וכו'.
סוג התערוכה לעיתים, יש צורך להבדיל מופע של תערוכת ציורים, מתערוכת פסלים. זאת כמובן, בהתאם לבקשות של מארגני אירוע התערוכה בדבר אופי המופע והקשר שלו לתערוכה.
מטרת המופע ישנם מופעים של אמן חושים לתערוכות אשר נועדו להוות קבלת פנים באירוע השקת תערוכה, ולעומתם ישנם מופעים אשר מהווים את האירוע המרכזי. על כן, גם מטרת האירוע היא תבחין חשוב בבניית המופע.

 

כיצד לזהות איכות של אמן חושים לתערוכות?

על מנת לזהות כי אמן חושים לתערוכות הוא אמן חושים איכותי, ניתן להתייחס ולברר מספר גורמים אודות אמן החושים. את הבירור אודותם, ניתן לעשות בעזרת כלים שונים כגון מכרים, משפחה, שימוש נרחב באינטרנט וכו'. אם כן, ראשית איכות של אמן חושים לתערוכות נמדדת בעזרת המלצות וחוות דעת.

בנוסף, ניתן למדוד את האיכות בעזרת וותק וניסיון בתחום אמנות החושים. לבסוף, תוכלו להיעזר בגורמים שונים נוספים לרבות הכשרות מסוימות שעבר אמן החושים.

 

איך ליצור קשר עם אמן חושים עבור מופע לתערוכה?

יצירת הקשר עם אמן חושים לתערוכות יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות:

  1. בעזרת הטלפון – חיוג פשוט למספר הטלפון של אמן החושים יפנה אתכם לדבר איתו באופן ישיר, ולשוחח עמו ככל שצריך.
  2. בעזרת את האינטרנט – אמני חושים רבים מתחזקים אתרי אינטרנט. בחלקם, ניתן למצוא מקום אשר מיועד להשארת הודעות אשר כוללות שם מלא, מספר טלפון ותוכן ההודעה כמובן.

 

כמה יעלה לי להזמין אמן חושים לתערוכות?

מחיר המופע של אמן חושים לתערוכות עומד על כמה אלפי שקלים, וליתר דיוק על טווח של בין כ 3 אלף ש"ח עד לכדי 6 אלף. ממה נובע השינוי המשמעותי? ממניעים רבים כאשר בראשם עומדים סדר גודל האירוע והמופע, וכן סדר גודל אמן החושים בו בחרתם, קרי האיכות שלו. ככל שאלו גדולים יותר, כך גם המחיר יעלה ולהיפך. עם זאת, חשוב לדעת שמחיר גבוה אינו מעיד בהכרח על איכות של אמן חושים.

 

אמן חושים לתערוכה – שווה את ההשקעה?

חד וחלק כן. אמן חושים לתערוכות מספק אטרקציה איכותית וייחודית עבור האירוע הקשור לתערוכה, בין אם אירוע השקה, אירוע שיא כלשהו ועוד. על כן, בהתאם לרמת החשיבות של האירוע הקשור לתערוכה, מומלץ בחום להשקיע גם באטרקציה, ולהפוך את האירוע לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, אשר תגרום לאורחים ולקהל לזכור את התערוכה באור מעט שונה, אך מיוחד במינו.

תוכן עניינים