אמן טלפתיה לבר מצווה

בשנים האחרונות, חתני בר המצווה מחפשים אמן שיגרום לאירוע שלהם להיות ייחודי ובלתי נשכח. בזמן שההורים של חתן בר המצווה מקדישים זמן ומאמצים רבים למציאת האמן המתאים ביותר שיוכל להופיע בפני קהל של ילדים ומבוגרים כאחד. לאחרונה, שמענו לא מעט על האפשרות של הזמנת אמן טלפתיה לבר מצווה. יצאנו לבדוק עם אמני טלפתיה למה כדאי להזמין אותם למופע ומה עוד אנחנו צריכים לדעת על המופעים שלהם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הפרטים החשובים שקיבלנו מהם.

 

למה כדאי להזמין אמן טלפתיה לבר מצווה?

כדאי להזמין אמן טלפתיה לאירוע בר מצווה בגלל 2 סיבות עיקריות:

 

כך תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם אירוע בלתי נשכח

הזמנה של אמן טלפתיה לאירוע בר המצווה שלכם תאפשר לכם ליהנות מאירוע ייחודי ובלתי נשכח. התרגילים שאמן החושים מבצע במהלך המופע גורמים לקהל להיות מופתע ולצחוק ללא הפסקה.

 

התאמה ליושבים בקהל

המורכבות בכל הנוגע להזמנת אמן לאירועי בר מצווה נעוצה בכל הנוגע לתחומי העניין השונים של היושבים בקהל. לאירוע בר מצווה מוזמנים קרובי משפחה, ילדים צעירים וחבריו של ילד בר המצווה, כך שמדובר בעצם בטווח רחב של גילאים. כך שיש צורך למצוא אמן שיתאים לכל היושבים בקהל. היתרון בהזמנה של אמן טלפתיה זו העובדה שיש לו את היכולת להתאים עצמו לכל היושבים, כך שכולם יכולים ליהנות ממופע עוצר נשימה שמתאים לכל גיל.

 

מבנה המופע של אמן טלפתיה שמגיע לבר מצווה

המופע של אמן טלפתיה שמגיע להופיע בבר מצווה מורכב מ-3 חלקים והתוכן של המופע משתנה מפעם לפעם, בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • מספר הנוכחים בקהל
  • אופי הנוכחים
  • גילאי הנוכחים (התוכן מותאם לבר מצווה שנערכת בפני ילדים בלבד או בשילוב עם מבוגרים).

 

שלושת החלקים שמהם מורכב המופע הם: התחלה, אמצע וסיום. להלן פירוט אודות חלקים אלו:

  • התחלה – בפתיחת המופע של אמן הטלפתיה, האמן מבצע תחילה היכרות עם הקהל. כאשר ההיכרות מעמיקה יותר ויותר ובמהלכה, האמן מבצע היכרות מעמיקה עם חתן בר המצווה. יש מטרה להיכרות זו והיא נוגעת לתרגילים שונים שהאמן יבצע בהמשך הערב.
  • אמצע – אמצע המופע הינו החלק המרכזי. בחלק זה של המופע, צפויים להתבצע רוב התרגילים.
    המטרה העיקרית של החלק האמצעי היא להרשים את הקהל ברמה גבוהה (שרק עולה עם הזמן) עד לשלב הבא, הלא הוא, שלב הסיום של המופע.
  • סיום – שלב הסיום כולל בתוכו בדרך כלל, תרגיל מסכם. מדובר בתרגיל מיוחד, מרשים ומרהיב ביותר שיש לו מטרה חשובה אחת – לסיים את המופע בטעם טוב ולגרום לכל אחד מהנוכחים, לצאת עם ההרגשה שהם יצאו מאירוע בלתי נשכח.

 

תרגילים שאמן טלפתיה מבצע כשהוא מוזמן לבר מצווה

אחת השאלות הנפוצות ביותר, בכל הנוגע למופע של אמן טלפתיה בבר מצווה נוגעת לתרגילים המבוצעים במופע. אמן טלפתיה מבצע מגוון רחב של תרגילים שנוגעים לתחומים שונים, לדוגמא, טלפתיה וטלקינזיס, תרגילי קלפים, קריאת מחשבות ועוד. להלן פירוט אודות כל אחד מהתרגילים הללו:

 

טלפתיה וטלקינזיס

במהלך ביצוע תרגילים מסוג זה, האמן שולט על חפצים מסוימים או גוף של אדם אחר מבלי לגעת בהם בכלל. אם טרם נכחתם במופע של אמן טלפתיה לבר מצווה, כדאי שתקראו אודות תרגילי טלפתיה לדוגמא:

 

הצגת פרטים אישיים של מתנדב מהקהל

אמן הטלפתיה מזמין מתנדב מהקהל ומבלי להכיר אותו מראש, הוא יודע לציין בפניו כמה פרטים אישיים אודותיו, למשל:

  • שם פרטי ושם משפחה
  • מספר ת.ז
  • כיתה שבה המתנדב לומד (למשל, ז'3) ושם המחנכת וכו'

 

יכולת להזיז חפץ שהושאל מהמתנדב

לעיתים, אמן הטלפתיה לוקח בהסכמה, חפץ מאחד המתנדבים שעלו לבמה במטרה לבצע עליו תרגיל (החפץ יכול להיות שעון, נעל או כל דבר אחר). האמן מציג בפני הנוכחים את התרגיל שנקרא "הזזת חפץ בטלפתיה". כלומר, אמן הטלפתיה מזיז את החפץ מבלי לגעת בו כלל, אלא רק דרך כוח המחשבה.

 

תרגילי קלפים

בניגוד לתרגילים שאתם עשויים להכיר מעולם הקסמים. תרגילי קלפים שמבוצעים על ידי אמן חושים מבוססים על יכולת על חושית. כזו שגורמת לקהל להביט באמן ולתהות איך הוא ידע שהמתנדב מהקהל בחר בקלף מסוים מבלי שזה שיתף אותו בכך.

 

מקומות שאליהם ניתן להזמין את אמן הטלפתיה

אמן טלפתיה שמגיע להופיע באירועי בר מצווה מוזמן בדרך כלל למועדונים, אולמות אירועים, בתים פרטיים וכדומה. בתקופה האחרונה, בעקבות מגבלות הקורונה, ישנם לא מעט אמנים שמתגמשים מבחינת מיקום המופע, כך שהם מגיעים להופיע לא רק במקומות סגורים, אלא גם בגינות, חצרות של בתים וגני אירועים שמאפשרים למופע להתקיים באוויר הפתוח. אם אתם מתעניינים בהופעה מסוג זה, כדאי שתדעו שאתם צריכים להכין מראש את הפרטים הבאים:

  1. חיבור לחשמל (כולל תאורה)
  2. כיסאות נוחים לקהל
  3. מערכת הגברה ועוד

העלות של המופע משתנה בין אמן לאמן. כדי לדעת מהי העלות המדויקת, יש ליצור קשר הם אמן הטלפתיה הנבחר. חשוב לציין שמדובר בהופעה ייחודית ובלתי נשכחת, כך שבמקרה שכזה, ישתלם לכם לשלם כמה שצריך כי תוכלו להיות בטוחים שהאורחים ואתם תיהנו מהמופע.

לא. המופעים של אמני טלפתיה לא כוללים תרגילים שעשויים לסכן את מי מהיושבים בקהל (או את האמן עצמו). מדובר בתרגילים שנוגעים לתחום הטלפתיה והמחשבה, כך שלא מעורבים בדרך כלל חומרים מסוכנים או תרגילים שמתבצעים בגובה וכו', אלא אך ורק תרגילים שנוגעים לתחום קריאת המחשבות.

בהחלט, מתאים להזמין אמן טלפתיה לבר מצווה דתית מכיוון שהאמן מתאים את עצמו לקהל. כך שאם מדובר בקהל דתי, האמן יבצע תרגילים וישלב בהם שיח שמזוהה עם הקהל הדתי. הדבר זהה כמובן לקהל חילוני. זהו אחד היתרונות המרכזיים בהזמנה של אמן חושים.

כדי שתהיה בפני האמן את האפשרות לבצע את המופע על הצד הטוב ביותר, יש להכין מראש את הבמה, תאורה ומערכת ההגברה. אפשר (אבל אין זה חובה כלל) לשאול את אמן החושים לפני המופע, אם הוא יזדקק לעזרתכם לפני, במהלך או אחרי המופע.

תוכן עניינים