אמן על חושי

מי מאיתנו שצופה בסרטוני קסמים למיניהם ודאי נתקל לא פעם בקטעים שונים של אמן על חושי. קטעים מרתקים, אשר גורמים לנו חשוב שעות על גבי שעות בניסיון לפתח את העיקרון העומד מאחורי קטע אמנות על חושית כזו או אחרת. ומה אם היינו יכולים לומר לכם שאתם יכולים לצפות במופע אמנות על חושית באופן ישיר פנים אל פנים? הייתם מעוניינים? אם כן, המאמר הבא הוא בדיוק עבורכם.

 

אז מה זה בכלל אמנות על חושית?

אמנות על חושית בה מתמחה אמן על חושי, היא למעשה עולם מקביל ואף חופף במעט לעולם הקסמים. ההבדל בין העולמות, הוא העקרונות עליהן מבוסס כל תחום. אמנות על חושית אם כך, כשמה כן היא, מבצעת להטוטים שונים ומגוונים אשר מבוססים על עבודה עם החושים בכלל, ובפרט עבודה עם החוש השישי, החוש העל חושי.

אמנות על חושית נחשבת לתחום אפל ולא מפוענח בשל העובדה שלא ניתן להסביר את התופעות המתרחשות שם בהסברים מדעיים. עובדה זו, מעניקה לתחום את הייחודיות שבו.

 

מה מבצע אמן על חושי במהלך מופע?

תרגיליו השונים וקטעי המופע של אמן על חושי מתחלקים לקבוצות שונות אשר כל אחת מהן מבוססת על עקרון שונה או על שילוב עקרונות של אמנות על חושית.

  1. קטעי קריאת מחשבות של אמן החושים כלפי אדם אחר, לרוב אדם הנבחר באקראי מהקהל.
  2. להטוטי קלפים אשר מתבססים על עקרונות שונים בעצמם כגון זריזות ידיים או חיזוי עתידות.
  3. תרגילים של טלפתיה וטלקינזיס. תרגילים אלו הם למעשה הקטעים בהם האמן העל חושי שולט על חפץ או על אדם אחר.

 

המבנה – כיצד מתבצע מופע של אמן על חושי?

כאשר פונים אל מימד מבנה המופע של אמן על חושי, ניתן לראות כי המופעים השונים מחולקים לכדי שלוש חלקים עיקריים – פתיחה, אמצע וסוף, כאשר כל חלק מתנה מבחינת התוכן הספציפי שלו בהתאם לצורך באמן החושים ולקהל היעד.

 

פתיחת המופע – היכרות ראשונית

החלק הראשון במופע של אמן על חושי, נועד לבצע היכרות בינו לבין הקהל. היכרות זו מבססת את היכולת של האמן העל חושי לבצע תרגילים שונים אשר מבוססים על החושים, ועל הקשר בין אמן החושים לבין הקהל.

 

אמצע המופע – שואו טיים!

החלק המרכזי ביותר וה "עסיסי" ביותר, הוא אמצע המופע. חלק זה הוא החלק הארוך ביותר, ועל כן מכיל כמובן את מירב הקטעים העל חושיים של המופע. תוכן הקטעים משתנה כאמור, בהתאם לקהל ולגורמים נוספים עליהם יפורט בהמשך.

 

סוף המופע – סוף קטן חותמת גדולה.

החלק האחרון במופע הוא כמובן הסוף. אך מדוע סוף המופע ,זוכה, לחלק נפרד? ובכן ברובם המוחלט של המקרים, מופע של אמן על חושי מסתיים עם הקטע המרשים והגדול ביותר. לקטע זה מספר מטרות, ביניהן השארת חותם חוויתי ומהנה מהמופע.

 

התוכן – מה קובע את תוכן המופע לחלקיו השונים?

כאמור, לכל אחד משלושת חלקיו של מופע על חושי, ישנה מטרה זהה, אך התוכן של כל חלק משתנה. ובכן, נשאלת השאלה מה קובע את התוכן במופע של אמן על חושי? והתשובה מתחלקת למספר גורמים עיקריים:

  • סוג הקהל לרבות גיל, אופי, רמת השתתפות צפויה וכו'.
  • בקשות אישיות ומיוחדות של בעל האירוע, קרי הלקוח שביצע את ההזמנה של המופע.
  • מטרת המופע. האם המופע נועד להנחיית אירוע, האם הוא מהווה אטרקציה מרכזית כלשהי ועוד.
  • סוג המקום בו המופע לוקח חלק, הן מבחינת מיקום גיאוגרפי (מבנה סגור, פתוח וכדומה), והן מבחינת האירוע בו המופע לוקח חלק.

 

מופע של אמן על חושי – כך תתכוננו בדרך הטובה ביותר למופע

כמעט כל תחום כיום דורש הכנות. בין אם מרובות ובין אם מועטות, ההכנות מסייעות לנו לייעל את העבודה הסופית, עוזרות לנו לחסוך זמן וכסף, ואפילו מעלות את האיכות של הדבר שלשמו אנו מתכוננים. ובכן גם כאשר מדובר על מופע של אמן על חושי הדבר כך, וכך תוכלו להתכונן אליו בצורה הטובה ביותר.

  1. מקומות ישיבה – הכינו מבעוד מועד מקומות ישיבה לפי הצורך על מנת לא לעכב את תחילת המופע.
  2. במה וציוד נלווה – בדקו עם האמן העל חושי שלכם, אם יש צורך להכין במה וציוד נלווה מראש כגון מערכות הגברה, תאורה וכדומה.
  3. שאל את המומחה – לאחר שביצעתם את האמור לעיל, שאלו את אמן החושים בו בחרתם לגבי דברים נוספים שתוכלו לעזור בהכנתם, ובכך תוכלו כאמור, לחסוך זמן רב.

 

אמן על חושי – מופע יחיד או בהזמנה אישית?

לאחר שהבנו מהו מופע של אמן על חושי על כל רבדיו השונים, חשוב לפנות לשאלה – איפה אפשר בכלל לצפות במופע המדובר, ומדוע בכלל יש צורך בכל המידע שלעיל. ובכן, כפי שוודאי הבנתם עד כה, מופעי אמנות על חושית, מתבצעים בדרך כלל כחלק מאירועים בהזמנה אישית כגון ימי הולדת, בר ובת מצווה, מסיבת רווקים ורווקות, אירועים עסקיים ועוד.

כמו כן, ניתן למצוא מופעים אלו גם במקומות ציבוריים כגון אירועים של מרכזים קהילתיים, ימי שיא כאלה ואחרים וכו'.

 

מופע על חושי – כן, לא ולמה?

בראש ובראשונה נאמר כי מופע של אמן על חושי הוא מופע איכותי שמומלץ עבור כל אירוע המעוניין לחוות חוויה על חושית, מרתק ובלתי נשכחת. מדוע? ובכן מופע על חושי משלב בתוכו אינספור קטעים שונים אשר מפעילים את החשיבה שלנו, ומשלבים בה בעת את ההתפעלות והריתוק למשובים לאורך כל המופע, וכל מילה מיותרת.

 

אז איפה אפשר למצוא מופע על חושי?

שירות של אמן על חושי ניתן למצוא בראש ובראשונה באתרי האינטרנט השונים. כמו כן, ניתן לפנות לחברים אשר יסייעו לנו למצוא על ידי שמועות, המלצות אישיות וחוויות אישיות גם כן. כל אלו ועוד, יסייעו לכם למצוא את האמן העל חושי הטוב והמתאים ביותר עבורכם ועבור הצורך האישי שלכם בו.

מחיר השירות של אמן על חושי משתנה ממקרה למקרה בהתאם לגורמים שונים אשר משפיעים על תוכן המופע גם כן. על כן, הדרך הטובה ביותר לקבל מענה על שאלה זו, היא הצעת מחיר.

איכות של אמן חושים נמדדת בעיקר על פי המלצות טובות אודותיו. המלצות אלו מהוות משוב ממקור ראשון, ועל כן נחשבות לאוצר.

מופע על חושי הוא מופע חוויתי ומהנה, אשר הופך את האירוע בו הוא לוקח חלק לאירוע אנרגטי, איכותי ובלתי נשכח.

אמנים על חושיים קיימים עבור כל צורך שהוא, החל מהצורך באמנים על חושיים עבור ימי הולדת, ועד לצורך מופעים לאירועים עסקיים.

תוכן עניינים