לאילו גילאים יתאים מופע קרקס באירוע?

מופע קרקס

לעיתים, אנחנו תוהים מה יהיה הקונספט הבא הכי מתאים למסיבת יום ההולדת הבאה שלנו או של ילדנו או אפילו למסיבות גיבוש בעבודה שלנו. וכבר נמאס לנו עוד פעם מאמן חושים, זמר, רקדנית בטן, סטנדאפיסט ועוד. אמנם, כולם טובים ואת כולם כיף לראות אבל, הפעם הבאה שתהיה אנחנו חייבים לעשות זאת בגדול, חייבים לעשות זאת בטוב טעם, שכל קהל המוזמנים שלנו יהיה בהלם, לטובה, מבחירת האטרקציה באירוע.

 

אחת הבחירות המובילות ביותר בקרב חברות לערבי גיבוש וימי הולדת מוצלחים

כאמור, כול האטרקציות הן באמת כיפיות, נהדרות ונותנות ערך מוסף לאירוע שלנו אבל כדי "לשבור שיגרה" אבל גם להישאר בטווח הבטוח, מומלץ להזמין מופע קרקס שמתאים לכל סגנון אירוע וכל סגנון קהל.

בגלל שקרקס נשמע בקונוטציה שלנו כמשהו מעט ילדותי, ההיפך הוא הנכון! משום שמדובר בהופעה יוצאת דופן, מרתקת, מסקרנת ומעניינת את כל טווח גילאי הקהל. כך למשל, אם מדובר על מסיבת יום הולדת של ילדה בת 10 שנחגגת בחצר בית פרטי, האמן שיגיע יתאים את עצמו לקהל שיישב ויבצע פעלולים שידליקו כל אחד מהקהל.

כמו כן, אם מדובר על מסיבת יום הולדת של מבוגרים שעורכים את ההופעה באולם קטן ואינטימי, האמן יתאים את עצמו גם כן לקהל על ידי ביצוע להטוטנות מרשימים במיוחד שיותירו את המבוגרים בפה פעור.

מופע קרקס

זה לא רק הגיל אלא התרגיל – של האמן

אנשים מבוגרים, הורים, סבים וסבתות, נערות ונערים, ילדים קטנים מכל טווחי הגילאים כשמגיעים להופעות כמו מופעי להטוטנות, נהנים באותה המידה משום שאכן מודבר בהופעה מרתקת שמכילה עזרים ואלמנטים שמשרתים את האמן שהוא בעצמו לבוש ונראה כמו הופעה שלמה.

 

כמה דוגמאות לעזרים במופע קרקס

לפידי אש מגניבים, חד אופן צבעוני, קביים גבוהים שתמיד גורמים לתהות כיצד הם יכולים לזוז איתם. כדורים קטנים וגדולים שעפים באוויר, מקלות מיוחדים שמסתובבים מעל ראש האמן בצבעים זוהרים ויפים, מוסיקה עולה ויורדת אשר תואמת את הביצועים של האמן. כל אלו יחד יוצרים מופע קרקס הרמוני ומושלם שכולם נהנים מלהסתכל עליו.

 

לסיכום – ללכת על בטוח בכל גיל ובכל מסגרת

בגלל שגם מבוגרים וגם ילדים נהנים ממופע להטוטנות אין ספק שזו היא הבחירה הטובה ביותר לאירוע הבא שלכם בין אם מדובר על אירוע יום הולדת לילדה בת ה- 7 שלכם או ליום ההולדת שלכם או אפילו למסיבת הגיבוש של החברים במשרד, כולם הולכים ליהנות מהופעה כזאת שתשאיר חותם לאורך שנים רבות.

צריך להבין שהופעה כזאת משלבת כמה חושים יחד, מה שיוצר לקהל תחושה של מוחשיות, תחושה של סקרנות – " מה איך הוא עשה את זה?", " איך הוא הצליח להעיף את כל הכדורים באוויר, לגלגל אותם ועוד אחר כך לתפוס אותם?"  אלה הן רק מספר קטן של התחושות שתחוו במופע הקרקס.

מופע קרקס

תוכן עניינים