כיצד מעצבים זר פרחים?

זר פרחים

אז וולנטיינס דיי הגיע, ואיתו שלל המתנות הרומנטיות. אין ספק שאחת הדרכים הכי טובות לקנות את ליבה של בת הזוג שלכם היא זר פרחים יפה. לא סתם זרי פרחים מככבים בכל חתונה ובכל סרט רומנטי, יש בהם משהו מיוחד שגורם לנו להרגשה טובה. הפרחים הם מתנה מיוחדת שהטבע מעניק לנו, הם מגיעים בשלל גדלים, צבעים, צורות, וריחות, וניתן ליצור מהם כמות אין סופית של שילובים ועיטורים.

אם החלטתם השנה לנסות לעצב זר פרחים לבת הזוג שלכם בכוחות עצמכם, הכנו לכם כאן מדריך שיסביר לכם איך לעשות את זה בצורה הכי טובה.

 

אילו סוגי פרחים יש?

כמו בכל דבר, גם בהכנת זר פרחים התכנון מראש קריטי להצלחה. אבל כדי לתכנן זר פרחים אתם צריכים לדעת בכלל עם איזה פרחים אפשר לעבוד, מהם 'חומרי הגלם' שעומדים לרשותכם. ישנם כמה סוגי פרחים עיקריים שבהם משתמשים להכנת זרים. בנוסף, ישנם עוד סוגים של צמחי 'מילוי' שמכניסים כמעט לכל זר פרחים.

כדי להכיר את המגוון הקיים כדי לדעת האם אתם רוצים להכין זר סביב פרח מרכזי, או זר שמורכב מהרבה פרחים קטנים. עוד מידע מפורט על שלל סוגי הפרחים הרלוונטיים והתכונות שלהם תוכלו למצוא בקישור הזה: https://orensflowers.co.il.

זר פרחים

אילו צבעים אני רוצה?

לאחר שאתם יודעים פחות או יותר מהם סוגי הפרחים שעומדים לרשותכם הגיע הזמן להחליט על הצבע הרצוי לזר הפרחים שלכם. קודם כל תשאלו את עצמכם האם אתם רוצים זר בצבע אחד או זר שישלב כמה צבעים. לרוב, זרים בצבע אחיד נחשבים לאלגנטיים יותר. אם אתם דווקא בכיוון של זרים צבעוניים כדאי לחשוב אילו צבעים משתלבים טוב ביחד, ואילו שילובי צבעים בת הזוג שלכם אוהבת יותר.

כמובן שאתם אתם מכינים זר סביב פרח ייחודי ומשמעותי, לא כדאי שהזר יהיה צבעוני, ועדיף להבליט את הפרח המרכזי ולתת לו מקום של כבוד בזר. מלבד הפרחים, יש כמובן ירק, עלים ירוקים שמשלבים בזר, על מנת להעניק לו רעננות וחיים. חשוב לזכור כמובן לא להגזים עם הירק מכיוון שהוא רק 'תוספת' ולא העיקר. בנוסף, חשוב להקפיד שהירק יהיה נמוך יותר משאר הפרחים כדי שהוא לא יבלוט יותר מדי.

 

איך לארוז את הזר?

קודם כל כדאי להקפיד שכל הפרחים יהיו בקו גובה אחד, כדי ליצור אסתטיות וזר שיהיה נעים לעין. ישנן כמה שיטות לאריזת הזר. אם אתם מתכננים להעמיד אותו בבית תוכלו לקנות מעין ספוג ייעודי בחנויות הפרחים. את הספוג שמים בכלי, טובלים במים, ובו נועצים את הפרחים. אם אתם רוצים לתת את הזר לבת הזוג שלכם השתדלו להשאיר גבעולים לפרחים וקשרו את כל הפרחים בסרט רחב בצבע מתאים.

 

סיכום

זר שהכנתם בעצמכם הוא ללא ספק מתנה מדהימה שמראה כמה בת הזוג שלכם חשובה לכם. בהצלחה!

זר פרחים

תוכן עניינים