כל הנוגעים בדבר: כמה אנשי מקצוע בדרך כלל נצטרך לאירוע קטן?

אירוע קטן

יש לכם בקרוב אירוע משפחתי או עסקי קטן ואתם רוצים לתעד אותו בצורה הטובה ביותר? צלם אירועים בעל עין טובה יכול להנציח את השמחה בתמונות מרהיבות ולהפוך את הרגע למזכרת לכל החיים. שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי המעניק ללקוחותיו שפע של אפשרויות למזכרות בלתי נשכחות ומתנות מרגשות לאורחים. 

 

אירוע קטן ומרגש

יש לכם משפחה קטנה או בית עסק קטן עם מעט עובדים? עצם העובדה שרק קומץ אורחים מגיע לחגוג איתכם לא מוריד מחשיבותו של האירוע או עד כמה הוא חשוב לכם. במידה ואתם חוגגים חתונה, ברית, בת או בר מצווה, השקת מוצר חדש, יום גיבוש עובדים מיוחד או כל דבר אחר שתרצו לנצור ולזכור, תמיד תוכלו להעזר בשירותיו של צלם מקצועי שיתפוס עבורכם את הרגע בדרך הטובה ביותר. להזמנת צלם אירועים מקצועי לחצו כאן.

אירוע קטן

כמה אנשי מקצוע בדרך כלל נצטרך לאירוע קטן?

אף על פי שהאירוע הינו קטן ומיועד עבור קבוצת אנשים לא גדולה, התיעוד שלו חשוב מאד גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם ששמחים מאד לקחת בו חלק. מסיבה זו חשוב מאד להבין שהזמנת מספר אנשי מקצוע גם לאירוע קטן יכולה לתרום לכם רבות. במהלך האירוע תוכלו להעזר בצלם סטילס, צלם וידיאו וצלם מגנטים אשר ילוו אתכם בכל שלב של האירוע ועד לתומו, יעניקו לאורחים שלכם מגנטים מרגשים לקחת הביתה ולזכור אותו לתמיד. להזמנת צלם מגנטים מומלץ לחצו כאן.

 

אטרקציות לאירוע

בנוסף לצילום הרגיל בסטילס ווידיאו ניתן לקבל גם אטרקציות נוספות:

  • מגנטים פולרויד – מגנטים בעיצוב תמונת פולרויד למזכרת בסגנון נוסטלגי.
  • תמונות פולרויד אמיתיות לאירוע – צילום האירוע במצלמת פולרויד אמיתית לתמונות אותנתיות בסגנון נוסטלגי.
  • הכנת תמונות ממוסגרות על המקום – בזמן האירוע נבחרות התמונות הטובות ביותר, מוכנסות למסגרות קרטון ונמסרות כמתנה לאורחים.
  • תמונות על בלוק עץ – תמונה המודפסת על גבי בלוק עץ במגוון גדלים לבחירתכם אשר מוענק כמתנה לאורחים.
  • מסך ירוק לאירוע – במהלך האירוע יוצב מסך ירוק שעליו ניתן להציג מגוון רחב של רקעים לתמונות בלתי נשכחות.

אירוע קטן

לאחר האירוע

לאחר האירוע החומר המצולם יעבור עריכה, התמונות שצולמו יעלו לקובץ דיגיטלי בו תוכלו לצפות מכל מקום, גם דרך הטלפון הסלולרי, ותקבלו שלושה אלבומי הורים כאשר הראשון מיועד לזוג בגודל 30X60 ושני אלבומי הורים בגודל 20X40. תוכלו להזמין גם לאחר האירוע מגנטים, בלוקים מעץ, תמונות פולרויד ועוד ולחלקם למשתתפים או לשמור אותם לעצמכם, כרצונכם.

 

צלם אירועים מקצועי לכל מטרה

שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי לכל מטרה, לאירועים משפחתיים ועסקיים, צילומי זוגיות והריון, בוק לבת או בר מצווה, צילומי תדמית לעסקים ועוד ועוד. תוכלו להכנס לאתר הבית ולהתרשם בעצמכם מגלרייה עשירה ומפוארת.

אירוע קטן

תוכן עניינים