מארגנים ברית? כך תעשו זאת נכון

מארגנים ברית כך תעשו זאת נכון

מזל טוב, נולד בן חדש במשפחה? מן הסתם אתם רגע לפני ארגון הברית. שמונה ימים זה מעט מאוד זמן לארגן ברית ולפעמים ההורים יכולים להיכנס ללחץ. בכל זאת, זה לא הדבר הקל ביותר שאפשר לעשות שנייה אחרי הלידה. אז אם אתם נמצאים בלחץ או לא יודעים כיצד לתכנן את האירוע, אספנו לכם כמה טיפים שיקלו עליכם בארגון. 

 

קבעו מסגרת תקציב

לפני כל אירוע שמתחילים לתכנן, יש לבדוק מה התקציב שעומד לרשותכם. התקציב ייקבע כמובן בהתאם לכמות המוזמנים שיש לכם, לקונספט שאתם מעוניינים בו ולמידת ההשקעה שתרצו להשקיע באירוע. קיימים זוגות המעוניינים לחגוג בגדול עבור התינוק שנולד, ויש כאלה שמעדיפים אירוע יותר אינטימי עם המשפחה הקרובה.

בהתאם לגודל האירוע, כך יהיה גודל התקציב. הקונספט גם חשוב לקביעת מסגרת התקציב, שכן אם תבחרו בתפאורה מיוחדת בעיצוב אישי, ייתכן כי העלות תהיה גבוהה יותר.

קבעו מסגרת תקציב

בחרו מקום ותאריך

לאחר החלטה על גודל האירוע והקונספט, הגיע הזמן לבחור מקום ותאריך. במידה ואתם מעוניינים לעשות ברית מיד אחרי הלידה, התאריך נתון מראש ועליכם לסגור עם הספקים במהירות רבה. אם תבחרו לבצע את "החיתוך" באופן אינטימי בביתכם או אצל רופא, ולערוך מסיבת ברית בזמנכם החופשי – זה ייתן לכם מרווח זמן נאה להתארגנות.

בחירת המיקום גם היא חשובה עבור המוזמנים שלנו. במידה ואתם מקיימים אירוע בצהריים, נסו להתחשב במיקום שיהיה קרוב לאנשים המגיעים מהעבודה. חשוב גם לבחור מקום שמתאים לברית ומעניק תחושת נוחות לאם המניקה והדואגת. אל תשכחו שזו הפעם הראשונה שהתינוק נחשף לאנשים זרים וככל הנראה שהוא יחווה שלל גירויים ויתעייף במהרה. מצאו מקום עם חדר נוח שבו תוכלו להתארגן עם התינוק ללא הפרעות.

 

בחרו ספקים ואטרקציות שירימו את האירוע

חלק גדול מהאירוע תלוי באטרקציות שתביאו אל החגיגה הגדולה. האטרקציות יכולות לנוע משף שמגיש מנות ייחודיות לכל אדם, בלונים לברית, עמדת צילום, מוזיקאים שינגנו ועוד שלל רעיונות. החלק הכי חשוב בנושא הזה הוא לחבר את הקונספט של האירוע יחד עם האטרקציות וליצור חוויה שלמה בברית שלכם. בכל ברית יש קהל מגוון יחסית שכולל גם לא מעט ילדים. עבור הילדים רצוי להביא אטרקציות שיכולות להעסיק אותם כמו שולחנות משחק, מתנפחים או מתחם אוכל המיועד לילדים בלבד.

בחרו ספקים ואטרקציות שירימו את האירוע

הזמנות

הזמנות לברית גם הן דבר מאוד חשוב. התקופה של אחרי הלידה היא מאתגרת וקיימים סידורים רבים שיש לטפל בהם. נסו להחליט על ההזמנות עוד לפני הלידה. במידה ואתם מעוניינים לבצע אירוע תקופת מה לאחר הלידה ולא ביום השמיני, עדכנו את הקרובים לכם מראש שיכינו את עצמם. את ההזמנות ניתן לשלוח באופן דיגיטלי, וליהנות מהנוחות הזאת – הים כבר אין צורך לתת את המעטפה באופן פיזי לכל מוזמן ומוזמנת.

מארגנים ברית כך תעשו זאת נכון

תוכן עניינים