מופע טלפתיה לבר מצווה

ארגון אירוע רציני כמו בר מצווה דורש המון תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים ביותר. עולם התוכן הבידורי מציע מגוון רחב של מופעים ואמנים המציעים את עצמם לאירועי בר המצווה. אחד התחומים הפופולאריים בעולם הבידור הינו תחום א

 

מנות החושים והטלפתיה, אשר הופכים את אירוע בר המצווה שלכם לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המשתתפים.

 

מה זה בכלל טלפתיה?

המילה טלפתיה מורכבת משתי מילים יווניות: טל – רחוק, פתיה – רגש, או בתרגום חופשי יותר: "תחושה מרחוק", או "תקשורת רחוקה". במילים אחרות יכולת טלפתית כוללת יכולת לשדר או לחוש רגשות ללא קשר ישיר של אחד מחמשת החושים. ניתן לומר כי יכולת טלפתית היא מעין חוש שישי הנוסף על חמשת החושים המוכרים לנו.

 

אז איך הופכים את הטלפתיה למופע?

במופעי טלפתיה משולבים מגוון רחב של תרגילים וטריקים הכוללים יכולת טלפתית, נוסף על יכולות פארא-פסיכולוגיות אחרות כמו קריאת מחשבות, חיזוי עתידות וכדו'. במופעים אלו מציג אמן הטלפתיה פעולות ויכולות אשר אדם מן השורה אינו מסוגל לעשות. מופעי טלפתיה משלבים הומור איכותי ובדיחות רבות, דבר אשר הופך את אותם למופעים קלילים וכיפיים, ומשאירים את הקהל חסר נשימה.

 

מי מעביר מופעי טלפתיה?

מופעי טלפתיה מועברים על ידי אדם הקרוי "אמן טלפתיה", "אמן חושים" או "מנטליסט". אדם זה התאמן במשך שנים רבות על אינספור תרגילים וטריקים, ולמד לעומק את נבכי הנפש האנושית. היכרות זו מאפשרת לו לשים לב לרמזים עדינים ולתנועות דקות, ומאפשרת לו בתוך מספר שניות להכיר את העומד מולו בצורה עמוקה.

 

מה מיוחד במופעים המותאמים לבר מצווה?

אירועי בר מצווה מאופיינים במספר דברים ייחודיים אשר מבדילים אותם מאירועים אחרים:

 

קהל מגוון

בניגוד למסיבות ימי הולדת אשר בהן הקהל מורכב משכבת גיל אחת בלבד, במסיבת בר מצווה הקהל מורכב מחברים, קרובי משפחה ושכנים, שילוב זה יוצר קהל המורכב ממגוון רחב של אנשים וגילאים. מגוון זה מאתגר אותנו בבואנו למצוא מופע אחד אשר יתאים לכל הקהל.

 

אירוע חד פעמי

מסיבת בר המצווה של בננו הינה אירוע חד פעמי אשר לא יחזור לעולם. מכיוון שכך, עלינו להבטיח כי האירוע כולו יהיה ברמה הגבוהה ביותר, וכל פרט קטן בו יהיה לא פחות ממושלם.

 

שילוב של עומק והנאה

טקס בר המצווה במהותו הינו משהו עמוק הנוגע בבגרות, אחריות, וכניסה לעולמם של המבוגרים. לאור זאת, אנשים רבים מחפשים מופע אשר יציג נקודות עומק למחשבה, אולם מנגד לא יהיה כבד ומעיק.

 

האם מופע טלפתיה מתאים לבר מצווה?

לאור שלושת הנקודות אותן ציינו לעיל, עולה כי מופעי טלפתיה מתאימים בצורה מושלמת לאירועי בר מצווה! מופע טלפתיה פונה לסקרנות ולמשיכה אל המסתורי הקיימים בכל אחד מאיתנו ועל כן הם מתאימים לכל גיל ולכל אדם. במופעי טלפתיה מציג אמן החושים תרגילים מדהימים ומשלב הומור ועומק במהלך הופעתו בצורה קלילה וזורמת. התאמה זו גורמת למופעי הטלפתיה להיות פופולאריים מאד בקרב אירועי בר המצווה.

 

כיצד לשלב מופע טלפתיה בבר מצווה בצורה האידיאלית

על מנת להפיק את המיטב ממופע הטלפתיה אותו הזמנתם, כדאי לחלק את המופע לשני חלקים:

 

חלק א: קלוז אפ

החלק הראשון נעשה בשלב קבלת הפנים. במהלך שלב זה מסתובב אמן הטלפתיה בין המוזמנים בקהל ומדהים אותם באמצעות טריקים קצרים ומהירים. תרגילים אלו נועדו לבסס את ההיכרות הבסיסית בין האמן לבין הקהל, וליצור קשר ראשוני.

 

חלק ב: מופע מרכזי

חלק זה נעשה בהמשך האירוע, ובמהלכו מציג אמן הטלפתיה את מופעו לעיני כל הקהל יחד. חלק זה הינו החלק המרכזי של האירוע, והוא מקבל את מירב הזמן. חשוב לציין כי החלק השני מתבסס על ההיכרות והקשר אשר נוצרו בחלק הראשון, כך שהמופע מתנהל בצורה מושלמת ומבטיח לכל המשתתפים חוויה אשר לא יישכחו לעולם.

 

כמה יעלה להביא מופע טלפתיה לבר מצווה

קשה לקבוע מחיר אחיד לכלל מופעי הטלפתיה מכיוון שהמחיר משתנה בהתאם לרמתו המקצועית של אמן הטלפתיה, אורך המופע המבוקש, גודל הקהל, ועוד משתנים רבים. מקובל לומר כי המחיר נע בין 1,500 ₪ ל-3,000 ₪, אולם כפי שציינו, קשה להגדיר את המחיר בצורה חדה ואחידה. על מנת לקבל הצעת מחיר מומלץ לפנות לאמן הטלפתיה בצורה ישירה ולבקש ממנו הצעת מחיר על פי נסיבות האירוע שלכם.

 

מופע טלפתיה במחיר זול מדי? יש קאצ'

לעיתים קרובות ניתן למצוא אמני טלפתיה המציעים את שירותיהם במחיר אשר הינו נמוך בצורה משמעותית מהטווח שכתבנו לעיל. על פי רוב, פער זה נובע מכך שהאמן הינו אמן מתלמד אשר מבקש לצבור ניסיון וזמן במה. חושב לשים לב לרמת הניסיון ולכמות מופעי העבר אשר ביצע האמן לפני שאתם בוחרים אותו לבר המצווה שלכם. לניסיון ולתרגול יש תפקיד מכריע באיכות המופע.

 

האם ניתן להתאים את מופע הטלפתיה בצורה אישית?

אמן טלפתיה מקצועי מחזיק במגוון עצום של יכולות ותרגילים, ואחד מתפקידיו המרכזיים הינו לדעת ולהתאים את עצמו לאירוע בו הוא עתיד להופיע. כמובן שאיש אינו מכיר את האירוע טוב יותר מכם, ועל כן לעיתים קרובות נעזר אמן הטלפתיה במזמין האירוע, ומבקש לדעת פרטים מסוימים על האירוע ועל הקהל אשר ינכח בו. במהלך שיחה זו ניתן להעלות בקשות אישיות ולציין דברים אשר חשוב שהאמן יידע טרם הופעתו.

אומנות הטלפתיה דורשת תכונות בסיסיות מסוימות כגון יכולת עמידה מול קהל, יכולת תקשורת ברמה גבוהה, חוש הומור בריא, זריזות ידיים וכדו'. על גבי תכונות אלו ניתן ללמוד ולתרגל תרגילים רבים ולהיעשות אומן טלפתיה מקצועי.

את מופע הטלפתיה ניתן לבצע בכל סביבה ובכל מקום. עם זאת, כדאי לארגן מראש מקום מכובד ורחב על מנת לאפשר לכל הקהל לראות את המופע בצורה נוחה.

מופעי טלפתיה מתאימים למגוון רחב מאד של גילאים ואנשים, ועל כן אנשים רבים מבקשים להזמין מופעי טלפתיה לאירועי בר המצווה של ילדיהם. אומנות החושים והטלפתיה הינם אחד התחומים הפופולאריים ביותר באירועי בר מצווה וימי הולדת.

מופעי טלפתיה מתבססים על קשר עמוק הנוצר בין הקהל לבין האומן, ועל כן לא ניתן לבצע את המופע בצורה טובה בזמנים קצרים. במקרה של שאלה ניתן להתייעץ עם האומן ולשמוע את דעתו המקצועית בנושא.

תוכן עניינים