מופע ליום הולדת

מסיבות ימי ההולדת הולכות ונעשות משמעותיות יותר בשנים האחרונות, ונראה שהמגמה הזו לא הולכת להיעצר בזמן הקרוב. יום ההולדת הינו הזדמנות מצוינת עבור כל אדם בכל גיל לעצור לרגע, לכנס סביבו את מעגל חבריו הקרובים ביותר, ולשמוח יחד איתם.

גם בקרב הילדים מסיבות ימי ההולדת הולכות ונעשות גדולות יותר, והן נעשות משמעותיות ביותר בעיני חתן השמחה. רבים בוחרים להזמין מופע ליום ההולדת המועבר על ידי אמן חיצוני, אשר הופך את האירוע לחוויה כיפית, מהנה ובלתי נשכחת.

 

אילו סוגי מופעים ניתן להזמין לימי הולדת

עולם הבידור מציע מגוון עצום של מופעים, ואנו ניגע בעיקריים שבהם בקצרה:

 

מופע סטנדאפ

אנשים רבים מזמינים מופעי סטנדאפ עבור מסיבות יום ההולדת שלהם. מופעים אלו מבטיחים חוויה משעשעת ומצחיקה עבור כל המשתתפים, אם כי על פי רוב מופע זה מתאים לשכבת גיל אחת בלבד.

 

מופע קוסמות

תחום הקוסמות, ההולך וצובר תאוצה בעולם הבידור, מכיל בתוכו מגוון תרגילים וטריקים במגוון סגנונות. ישנם קוסמים המתאימים עבור שכבת גיל אחת בלבד, וישנם כאלה המציגים מופע המתאים לכל המשפחה – גדולים וקטנים כאחד.

 

מופע אמנות חושים

אמנות חושים, הקרויה גם "מנטליזם" הינה תחום מבוקש נוסף בעולם הבידור. מופעים אלו כוללים תרגילי טלפתיה, קריאת מחשבות, טלקינזיס ועוד. רוב אמני החושים משלבים הומור במופעיהם, ויוצרים שילוב מנצח של עומק, תחכום והומור קליל.

 

מופעי מוזיקה

ישנם אנשים המחפשים מופע בכיוון מעט אחר, ומזמינים זמרים או נגנים למסיבת יום ההולדת שלהם. מופעים אלו יכולים לשמש הן כמוזיקת רקע לתוכן המסיבה, והן כמופע מרכזי בפני עצמם. מופעים אלו מתאימים על פי רוב לקהל בוגר ופחות מתאימים לילדים קטנים.

 

מופעים משולבים

בשנים האחרונות ישנה תנועה של אמנים רבים המציגים מופעים המשלבים מספר תחומי בידור, למשל סטנדאפ מוזיקלי, זמר המשלב קטעי סיפור בהופעתו, אמן חושים המבצע קסמים בשילוב הומור וכדו'. שילובים אלה יוצרים חידושים מעניינים ומפתיעים, ואנו כצרכנים נהנים מהשפע ומהמגוון המוצע.

 

מה החשיבות של הזמנת אמן חיצוני ליום ההולדת

בעבר היה נהוג שמסיבות ימי ההולדת נחגגות בטקס צנוע עם מעגל חברים מצומצם. עם השנים הסטנדרט עלה, וכיום הילדים דורשים משהו מלהיב ומיוחד יותר. הזמנת אמן חיצוני מכניסה תוכן מרענן, ומבטיחה לילדכם חוויה אשר כל חבריו לא ישכחו. אמן חיצוני מוסיף לאירוע תוכן מיוחד והופך את המסיבה לאירוע משמעותי ביותר עבור ילדכם, ועבור כל חבריו.

 

מה מיוחד במופעים לימי הולדת

במופעי ימי הולדת, המוזמנים עבור ילדים, תפקידו של האמן הוא לתת לילד יום ההולדת את תשומת הלב הראויה לו. במהלך המופע האמן שם דגש על חתן השמחה, ונותן לו תפקידים מרכזיים אשר מבטיחים כי עיקר תשומת הלב תהיה עליו. ילד יום ההולדת בוחר אילו אנשים להעלות לבמה ומקבל תפקיד מרכזי בביצוע המופע עצמו, כך מבטיח האמן כי ילדכם יקבל את מלוא הפוקוס המגיע לו.

 

מופע ליום הולדת – כמה זה עולה?

כפי שציינו לעיל, מופעים לימי הולדת כוללים מגוון סגנונות ומגוון סוגים, ועל כן לא ניתן לומר מחיר אחיד עבור כל סוגי המופעים. מחיר המופע משתנה בהתאם לדברים רבים כגון סוג המופע, רמתו של האמן, גודל הקהל, אורך המופע הרצוי, ועוד גורמים רבים. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת יש לפנות לאמן ישירות ולבקש ממנו הצעת מחיר עבור האירוע הספציפי שלכם.

 

האם ישנם מופעי ימי הולדת המתאימים למבוגרים

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר האנשים המבוגרים המבקשים לחגוג את יום ההולדת שלהם בצורה משמעותית. שוק הבידור מציע מגוון עצום של מופעי ימי הולדת המתאימים לקהל מבוגר. ישנם קוסמים המציעים מופעי ימי הולדת עבור מבוגרים, וכן אמני חושים, זמרים, סטנדאפיסטים, סופרים – כולם בעלי תוכן המותאם במיוחד עבור קהל מבוגר.

 

כיצד לבחור את המופע האידיאלי עבור יום ההולדת

על מנת לבחור את המופע המתאים ביותר עבורכם, ראשית עליכם לבחור את תחום המופע הרצוי. שימו לב כי בבחירתכם יש להתייחס הן להעדפותיו של קהל היעד (קהל המוזמנים) והן בהעדפותיו של חתן השמחה.
לאחר שהחלטתם על תחום הבידור הגדירו לעצמכם מספר נתונים: כמה זמן אתם מקציבים למופע? מה גודל התקציב העומד לרשותכם? היכן יתקיים המופע? כמה אנשים יהיו בקהל?

 

כיצד לבחור את האמן האידיאלי עבור יום ההולדת?

לאחר שביצעתם את השלבים בסעיף הקודם ניתן לבחור אמן ספציפי מבין המגוון המוצע בשוק. נסו להשוות בין האמנים במחיר, ברמה המקצועית, במספר ההמלצות הקיימות על כל אחד, באיכות השירות, וכדו'. על מנת לקבל תמונה מדויקת של האמן חפשו מופעים קודמים שלו באתרי האינטרנט השונים, וחפשו המלצות וביקורות מאנשים שהשתתפו במופעי עבר שלו. בנוסף, ניתן להתרשם מאתר האינטרנט שלו.

 

אמן זול? פה חשדתי!

לעיתים קרובות אנו מוצאים אמן המציע את שירותיו במחיר נמוך משמעותית מיתר המתחרים. הסיבה לכך, על פי רוב, היא שהאמן הינו מתלמד ומעוניין לצבור ניסיון וזמן במה. על מנת לעשות זאת הוא מציע את שירותיו במחיר נמוך מאד.

כמובן שאיננו פוסלים דרך זו מכל וכל, אולם חשוב לדעת כי לניסיון יש תפקיד משמעותי מאד ברמת הופעתו של כל אמן, ופעמים רבות אמנים מתחילים אינם מצליחים ליצור מופע איכותי וטוב.

 

כיצד לשלב את המופע בצורה הטובה ביותר

ישנם אמנים רבים המציעים מופע הכולל שני חלקים – שלב ראשון הקרוי "מופע קלוז אפ" ושלב שני של מופע מרכזי. בשלב הראשון, הקורה בשלב קבלת הפנים, מסתובב האמן בין הנוכחים ומבצע תרגילים קטנים וקצרים, היוצרים היכרות ראשונית בין האמן לבין הקהל.

בשלב השני מופיע האמן בצורה מסודרת מול כל הקהל, ומציג מופע גדול ומרשים. שימו לב כי השלב השני מתבסס על ההיכרות אשר נוצרה בשלב הראשון, כך שהמופע הינו איכותי ומרשים יותר ממופע בודד.

אין לכך תשובה חד משמעית, והדבר תלוי בתחומי העניין של המשתתפים, בגודל הקהל, באורך המופע המבוקש ובעוד דברים רבים. נסו לחשוב אילו תחומי בידור נוגעים לרוב הקהל, והזמינו אותם.

הדבר תלוי כמובן בסוג המופע אותו אתם מעוניינים להזמין. שימו לב כי יש מופעים אשר לא ניתן להזמין לפרקי זמן קצרים, היות והם מתבססים על קשר הנוצר בין האומן לבין הקהל. בכל מקרה של שאלה כדאי להתייעץ עם האומן בצורה ישירה ולשמוע את דעתו המקצועית בנושא.

בוודאי. אומני חושים רבים מציעים מופעים המותאמים במיוחד עבור ימי הולדת, ומבטיחים כי חתן השמחה יקבל את מלוא תשומת הלב המגיעה לו.

באופן כללי התשובה היא כן. עם זאת, כדאי לבחור מקום אשר יאפשר לכל המשתתפים לראות את האומן בצורה נוחה, וכן לוודא כי המופע לא יופרע על ידי רעשי רקע מהסביבה.

תוכן עניינים