מופע קוסם לבר מצווה

אירועי בר המצווה הולכים ונעשים משמעותיים יותר ויותר בשנים האחרונות, ואנשים רבים מחפשים תוכן אשר יעשה את האירוע למיוחד ומשמעותי. מופעי קוסמים יוצרים חוויה בלתי נשכחת לכלל המשתתפים, ומבטיחים כי חתן בר המצווה יקבל את מלוא החשיבות המגיעה לו במעמד בר המצווה שלו.

 

מופע קסמים – מתאים לבר מצווה?

טעות רווחת בקרב הציבור היא לחשוב שקוסמים מתאימים לילדים בלבד. ישנם קוסמים רבים המתאימים את הופעותיהם לכלל הגילאים, כולל מבוגרים וקשישים. הזמנת מופע קוסם לאירוע בר המצווה היא בחירה מושלמת, כיוון שהיא משלבת הומור עם עומק, ומבטיחה חוויה מהנה וכיפית לכלל המשתתפים. בנוסף, הקוסם ממקד את הפוקוס על חתן בר המצווה, ומבטיח כי ילדיכם יקבל את מלוא תשומת הלב המגיעה לו.

 

האם מופע קוסם מתאים לעוד אירועים מלבד בר מצווה?

קוסמים מקצועיים מחזיקים במגוון עצום של תרגילים ופעלולים, וביכולתם לבחור תרגילים מסוימים אשר יתאימו לאירוע הספציפי אליו הם מוזמנים. אחת היכולות החשובות ביותר של קוסם מקצועי הינה היכולת שלו להתאים את עצמו בצורה טובה לאירוע, ולהעניק למשתתפים הרגשה שההופעה נבנתה במיוחד עבורם. מתוך כך עולה כי קוסמים מקצועיים יכולים להתאים את מופע הקסמים שלהם לכמעט כל אירוע.

 

כיצד לשלב את הקוסם באירוע בר המצווה בצורה טובה

ניתן להזמין את הקוסם כבר לשלב קבלת הפנים של בר המצווה, במהלכה יסתובב הקוסם בין המוזמנים ויבצע  קסמי היכרות קצרים ונחמדים אשר ישרו אווירה נעימה וחיובית, כבר בשלב הראשוני של האירוע. היכרות מקדימה זו תעזור לקוסם במופע המרכזי שלו, כיוון שכבר נוצר קשר ראשוני בינו ובין הקהל.

לאחר מכן, הקוסם עורך את המופע המרכזי שלו, במהלכו הוא מבצע את עיקר התרגילים שלו תוך מתן תפקיד מרכזי לחתן בר המצווה – הוא יחליט את מי להעלות לבמה, וחלק ניכר מתוך הקסמים יבוצעו על ידו. תפקיד זה יבטיח כי חתן בר המצווה יקבל את מלוא תשומת הלב, ויבטיח את מרכזיותו באירוע.

 

קהל מגוון? קוסם זה מושלם!

פעמים רבות אירועי בר מצווה כוללים קהל מגוון כגון סבא סבתא, חברים מהכיתה, דודות מבוגרות, שכנים וכדו'. במצבים אלו מתעורר קושי במציאת פעילות אשר תתאים לכולם ותצליח לגעת במגוון האנשים הנמצאים בקהל. מופע קסמים מתאים בדיוק בשביל מצבים אלו – מופע קסמים לבר מצווה מתאים לכל קהל, גדולים וקטנים כאחד! בכולנו מסתתר הילד הקטן אשר מבקש לגעת במסתורין ולחשוף את המציאות שמעבר לעולם הגלוי.

מופע קסמים יעניק לקהל כולו חוויה מהנה ומצחיקה, ויבטיח מופע אשר ייגע בכל אחד ואחת מהמשתתפים.

 

כמה עולה להזמין מופע קוסם?

מחירו של מופע קסמים לבר מצווה משתנה, ותלוי במגוון גורמים, למשל:

  • רמתו המקצועית של הקוסם.
  • אורך המופע הרצוי.
  • היקף השירות המבוקש (כולל קבלת פנים, כולל שירותי הגברה, וכדו').
  • גודל הקהל.
  • מיקום המופע.
  • מועד ההופעה.

 

לאור זאת, קשה לקבוע מחיר אחיד למופעי קסמים, ויש לפנות לאמן בצורה ישירה ולקבל ממנו הצעת מחיר מדויקת עבורכם.

 

בחירת קוסם לבר מצווה בצורה נכונה

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים להזמין קוסם לאירוע בר המצווה של בנכם, עליכם לעשות מספר שלבים:

 

שלב א: קביעת הנתונים הבסיסיים

בשלב הראשון עליכם לברר עם עצמכם מספר נתונים, למשל מה התקציב העומד לרשותכם? מה גודל הקהל? היכן תתקיים ההופעה? כמה זמן אנו מעוניינים לפנות עבורה?
לאחר קביעת הנתונים הללו ניתן לגשת לשלבים הבאים.

 

שלב ב: בחירת קוסם מתוך המגוון

שוק מופעי הבידור מציע מגוון קוסמים לכלל הגילאים, ועליכם לדעת לבחור את הקוסם המתאים ביותר עבורכם. נסו לחפש המלצות וביקורות מהופעות קודמות של הקוסם, והתמקדו באירועים דומים לנסיבות האירוע שלכם, כלומר חפשו המלצות מהופעות קוסמים לבר מצווה בלבד, כך תקבלו מידע רלוונטי יותר עבורכם.

בנוסף, כדאי להתרשם מהקוסם עצמו באמצעות שיחה ישירה עמו או עם נציגיו, או דרך אתר האינטרנט שלו. נסו להתרשם מרמתו המקצועית ומרמת השירות הניתן לכם.

 

שלב ג: בחינת עבודות קודמות

בנוסף לשלב הקודם, ניתן לחפש מופעים קודמים של הקוסם, ולהתרשם מהם. נסו לבחון את האווירה הכללית השורה באולם, מרמת המקצועיות של הקוסם, מיכולתו לנהל את האירוע ולהתחבר לקהל.

שאלו את עצמכם האם הקהל נהנה? האם הקוסם מקרין בטחון ביכולותיו? האם חתן בר המצווה מקבל מעמד מיוחד? האם האווירה הכללית כיפית וקלילה? האם כל הקהל נהנה או שרק גיל אחד מצליח להתחבר למופע? דרך תשובות לשאלות אלו תוכלו למצוא את הקוסם המתאים ביותר לאירוע בר המצווה של בנכם.

 

האם כל אחד יכול לערוך מופע קסמים לבר מצווה?

בכדי לנהל מופע קסמים על האמן להיות בעל מספר תכונות בסיסיות אשר על גביהן ניתן ללמוד ולהתקדם במקצוע הקוסמות. קוסם מקצועי חייב להיות בעל יכולת הופעה ועמידה בפני הקהל ברמה גבוהה מאד, מכיוון שמופע קסמים כולל אינטראקציה רבה עם הקהל ומידה רבה של תקשורת.

נוסף על כך, הקוסם חייב לשים לב לפרטים קטנים ולהיות בעל זריזות ידיים ומהירות תגובה. על גבי התכונות הללו ניתן ללמוד ולהתפתח כקוסם, וליצור מופעי קוסמות ברמה מקצועית.

 

האם קוסמים עוברים הכשרה מסודרת?

ישנם מכונים אשר מכשירים קוסמים בצורה מקצועית, ובסיום הלימודים מקבלים הקוסמים תעודה. עם זאת, עיקר ההכשרה של הקוסם אינה נגמרת בשלב הלימודים, ועליו לצבור ניסיון ולהתמקצע בצורה תמידית. כל קוסם מקצועי חייב ללמוד תרגילים חדשים ולהתאמן באופן יומיומי. ישנם כנסי קוסמים רבים ברחבי העולם, אשר מאפשרים לקוסמים ללמוד ולהפרות אחד את השני ברעיונות חדשים בצורה הדדית.

תוכן עניינים