מופע קסמים ואשליות

מאז ומעולם נמשכה האנושות למסתורי והפלאי. המחשבה אודות מציאות קסומה הנמצאת מעבר לעולמנו מרתקת אותנו מאז ועד היום. המשיכה הזו באה לידי ביטוי בפופולאריות הרבה של מופעי הקסמים והאשליות, ובהתלהבות וההתרגשות המורגשים במופעים אלו. מופע קסמים מבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת ומהנה, לכל הגילאים ולכל האנשים.

 

לאיזה גילאים מתאים להזמין מופע קסמים?

מופע קסמים נוגע בנקודות הבסיסיות ביותר שלנו כבני אדם. גם לאחר שגדלנו והתבגרנו, בכל אחד מאיתנו עוד מסתתר הילד הקטן הנמשך אל המסתורין והפנטזיה. מכיוון שכך, מופעי קסמים מתאימים לכל גיל – מגדול ועד קטן. כמובן, שישנם מופעי קסמים המתאימים לטווח גילאים מסוים בלבד, אולם באופן כללי ניתן למצוא מגוון מופעי קסמים מרתקים לגדולים וקטנים כאחד.

 

מופע קסמים – לכל אירוע

עולם הקוסמות מכיל מגוון עצום של תרגילים וטריקים, וכל קוסם מחזיק תחת ידיו מנעד עצום של קסמים. כל אירוע דורש התאמה מדויקת של הקוסם, כך שהמופע יתאים בצורה מושלמת לנסיבות האירוע. בזכות המגוון העצום של הקסמים ניתן להתאים מופעי קסמים ואשליות למגוון רחב מאד של אירועים – החל מימי הולדת, ערבי השקה, חגיגות שחרור, מסיבות רווקים – לכולם ניתן להתאים את מופע הקסמים והאשליות בצורה מושלמת.

 

מהי ההכשרה של קוסם מקצועי?

ישנם מספר מכונים המציעים הכשרת קוסמים, ובסיומם מוענקת תעודה, וישנם קוסמים המתמחים במקצועם באמצעות סיוע ולמידה מקוסם בכיר. עם זאת, עיקר הלמידה מתרחשת בשנים שלאחר ההכשרה: כל קוסם נדרש ללמוד ולהתחדש באופן תמידי, ועליו להתאמן ולתרגל קסמים חדשים בכל עת. התחדשות זו מבטיחה כי הקוסם יהיה ברמה מקצועית גבוהה, וכי סל הכלים שלו יהיה רחב דיו למגוון רחב של אירועים.

 

כמה עולה להזמין מופע של קוסם?

מחירו של מופע קסמים נע בין 1,200 ₪ ל-3,000 ₪, והוא תלוי בגורמים רבים. מחירו של המופע משתנה בהתאם לרמתו המקצועית של הקוסם, אורך המופע המבוקש, כמות האנשים בקהל, התאריך של ההופעה הרצויה ועוד. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת יש לפנות לאמן ישירות ולבקש הצעת מחיר בהתאם לפרטי ההופעה המבוקשת.

 

מה עומד מאחורי המחיר של מופע הקסמים?

על מנת להיות קוסם ברמה הגבוהה ביותר נדרשים הקוסמים ללמוד תרגילים חדשים ומיוחדים באופן שוטף. ישנם תרגילים ואשליות אשר לוקח לקוסם מספר חודשים, ואף מספר שנים, על מנת לבצע אותם בצורה מושלמת. בנוסף, קסמים רבים דורשים ציוד ייחודי העלול לעלות כסף רב, וכן ציוד הדורש תחזוקה ותחלופה רבה.

 

שילוב הקוסם באירוע בצורה מוצלחת

כאמור, את מופע הקסמים והאשליות ניתן לשלב בכמעט כל אירוע. על מנת לאפשר לקוסם להתאים את הופעתו לנסיבות האירוע, יש ליצור אתו קשר מראש, ולתת לו כמה שיותר פרטים אודות המסיבה אליה הוא מוזמן.

בנוסף, ניתן להזמין את הקוסם לשלב קבלת הפנים, במהלכה מבצע הקוסם מספר תרגילים קטנים וקצרים, על מנת ליצור חיבור והיכרות ראשוניים עם הקהל. הקדמה זו הופכת את קבלת הפנים לשלב כיפי ומהנה יותר עבור המשתתפים, ובנוסף, משפרת את רמתה של ההופעה בהמשך הערב.

 

מופע קסמים ואשליות המותאם לימי הולדת

הזמנת מופע קסמים ליום ההולדת של ילדכם הינה דרך מצוינת להבטיח כי חתן יום ההולדת יקבל את המקום הראוי לו. באירועים מעין אלו, הקוסם מעניק לחתן השמחה "סמכויות" רבות – הוא יחליט את מי מהקהל להעלות לבמה, הוא יקבע אילו קסמים יבוצעו, והוא יבצע תרגילים רבים. בדרך זו מובטח כי מופע הקסמים יבליט את ילדכם ויהפוך אותו למרכז תשומת הלב של החגיגה.

 

כיצד בוחרים קוסם מוצלח למופע

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים להזמין מופע קסמים ואשליות לאירוע אותו אתם מציינים, עליכם לבחור מבין מגוון הקוסמים הקיימים בשוק את הקוסם המתאים ביותר עבורכם. כך תעשו זאת נכון:

 

רמה מקצועית

נסו להתרשם מרמתו המקצועית של הקוסם. לשם כך אתם יכולים להשתמש במופעי עבר או לחפש ביקורות והמלצות (או דיס המלצות). נסו לבדוק האם הקוסם מציג בטחון עצמי במהלך הופעתו, האם תרגיליו נראים איכותיים והאם נראה שהוא מרגיש בנוח על גבי הבמה.

 

מחיר

עניין נוסף שיש להתייחס אליו הינו מחירו של המופע. כפי שציינו, המחיר מושפע מגורמים רבים, ועליכם להגדיר את התקציב האפשרי עבורכם מראש. שימו לב כי פעמים רבות קוסמים זולים הינם קוסמים מתלמדים אשר מבקשים לצבור ניסיון באמצעות הוזלת מחיריהם. קיים פער ניכר בין רמת המופע של קוסם מתלמד אשר לא צבר די ניסיון, לבין קוסם מקצועי ומנוסה אשר חווה מספר רב של אירועים והופעות. לשיקולכם.

 

תוכן מתאים לאירוע

דבר נוסף שיש לבחון כאשר אנו מבקשים להזמין מופע קסמים הינו האם המופע מתאים עבורנו? ישנם מקרים בהם הקהל דורש תכנים מיוחדים כגון קהל דתי, קהל של ילדים קטנים, אירוע הנושא אופי מסוים וכדו', ועלינו לוודא עם הקוסם כי הוא מסוגל להתאים את הופעתו לנסיבות האירוע. על פי רוב ניתן להתאים את המופע, אולם כדאי לוודא זאת עם הקוסם מראש.

 

האם כל אחד יכול להיות קוסם מקצועי?

על מנת להפוך להיות קוסם מקצועי נדרשות מספר תכונות בסיסיות, אשר על גביהן ניתן ללמוד ולהעמיק בתחום הקסמים. בין תכונות יסוד אלו ניתן למנות: יכולת עמידה מול קהל, יכולת תקשורת ברמה גבוהה, חוש הומור איכותי, זריזות ידיים, מחשבה יצירתית, סבלנות ועוד. על גבי התכונות הללו ניתן ללמוד ולהתפתח בתחום על ידי לימוד ותרגול מתמשך במשך מספר שנים.

בהחלט. כפי שציינו, מופעי קסמים ואשליות נוגעים בנקודות הכי עמוקות שלנו כבני אדם, וכל אחד מסוגל להתחבר אליהם – גדולים וקטנים. ישנם קוסמים רבים המציעים מופעי קסמים ואשליות המיועדים במיוחד למבוגרים.

אורכו של המופע תלוי בנסיבות האירוע בו הוא מתקיים, ובהתאם לפרטי הבקשה שהקוסם נתבקש. ישנם מופעים המורכבים מקטעים קצרים בני כמה דקות, וישנם מופעים האורכים מספר שעות.

בהחלט. ניתן ליצור קשר מראש עם הקוסם ולתאר לו את פרטי האירוע בו הוא עתיד להופיע. תפקידו של הקוסם הוא לבחור את הטריקים והתרגילים המתאימים ביותר עבור האירוע הספציפי שלכם.

מופעי קסמים יכולים להתאים לכל אירוע ולכל גיל. מופעים אלו מומלצים במיוחד עבור אירועים בהם הקהל מורכב מגילאים מגוונים, כיוון שמופעי קסמים מסוגלים לפנות למנעד רחב של גילאים.

תוכן עניינים