מופע קסמים למבוגרים

לעיתים קרובות אנו מציינים אירוע מסוים – יום הולדת, אירוע משפחתי, מסיבת רווקים וכדו', ואנו מחפשים תוספת אשר תעניק לאירוע ממד ייחודי. הרבה אירועים עוברים מסביבנו ללא השארת זיכרון מוחשי, מכיוון שלא הייתה בהם משבצת של תוכן איכותי וחוויתי. מופע קסמים למבוגרים יכול להתאים בדיוק למצבים כאלו – מופע קסמים למבוגרים דואג ליצור אירוע חוויתי וכיפי, ומבטיח שאת האירוע שלכם המשתתפים לא יישכחו לעולם.

 

האם מופעי קסמים מתאימים גם למבוגרים

טעות נפוצה היא לחשוב כי מופעי קוסמות מתאימים לילדים קטנים בלבד ומציגים בהם שפן היוצא מתוך כובע. ייתכן כי הדבר נובע מציור מוטעה של קוסם – אין מדובר רק על אדם עם כובע וגלימה המסוגל לבצע דברים מגניבים, אלא אדם המציג בהופעתו נקודות למחשבה, זוויות חדשות לתפיסת המציאות ומבט חדש על העולם הסובב אותנו – כמובן דרך שילוב תרגילים וטריקים מפתיעים ומעניינים.

 

מופע קוסמים למבוגרים מתאים לכל אירוע

אחת היכולות החשובות ביותר אצל קוסם הינה יכולתו להתאים את עצמו לאירוע הספציפי אליו הוא הוזמן. כל קוסם מקצועי ומנוסה מחזיק במגוון רחב מאד של תרגילים, ועליו לדעת לבחור את התרגילים אשר יהלמו את אופי האירוע, ואת סגנון האנשים בקהל.

מכיוון שכך, ניתן להזמין מופע קסמים למבוגרים לכמעט כל אירוע – ימי הולדת, בר מצוות, מסיבות שחרור, מסיבות רווקים, ימי עיון, ימי גיבוש, אירועים משפחתיים ועוד – הקוסם יידע להתאים את עצמו לאירוע בצורה מושלמת!

 

כמה עולה מופע קסמים למבוגרים?

מחירו של מופע קוסמים למבוגרים משתנה מכיוון שהוא תלוי בגורמים רבים. מחיר המופע תלוי ב:

  • רמת הביקוש של הקוסם ורמת ניסיונו.
  • אורך ההופעה המבוקשת.
  • היקף השירות המבוקש (כולל הגברה, כולל פרסים וכו').
  • מיקום ההופעה.
  • גודל הקהל.
  • מועד ההופעה (הופעות בסופ"שים עולות יותר בד"כ).

 

כפי שניתן לראות מחיר מופע הקוסמים תלוי במשתנים רבים, ועל כן מחירו אינו קבוע. ניתן לומר באופן כללי כי מחירו של מופע קוסמים למבוגרים נע בין 1,200 ₪ ל-2,500 ₪, אולם מומלץ לפנות לקוסם בצורה ישירה על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת עבור האירוע שלכם.

 

האם לבחור את הקוסם המציע את המחיר הנמוך ביותר?

פעמים רבות אנו מוצאים קוסמים למבוגרים המציעים את עצמם במחירים אשר נמוכים בצורה משמעותית מיתר עמיתיהם. על פי רוב מדובר בקוסמים צעירים אשר מבקשים לצבור ניסיון ובטחון, ועל כן מציעים את עצמם במחיר זול. שימו לב כי ניסיונו של הקוסם משפיע רבות על רמת המופע, וישנו פער מקצועי משמעותי בין קוסם מתלמד לקוסם מקצועי ומנוסה.

 

מופע קוסמים למבוגרים לאו דווקא על הבמה

אפשרות מעניינת הנעשית פופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות היא להזמין קוסם למבוגרים אשר אינו מופיע על במה מול קהל, כפי שהיה נהוג עד היום, אלא מסתובב בין המוזמנים ומבצע טריקים קטנים המוסיפים אווירה נעימה וכיפית לאירוע כולו.

נהוג להזמין מופעים אלו לשלבי קבלת הפנים או בזמנים בהם המשתתפים מסתובבים באזור מסוים, ללא הפעלה מוגדרת אחרת. ניתן גם לשלב את הקוסם במהלך קבלת הפנים, וכך לאחר מכן, במופע המרכזי, ישנה היכרות בסיסית בין הקוסם לקהל.

 

כך תבחרו בצורה נכונה מופע קסמים למבוגרים

לאחר שהחלטתם שמופע קוסמים למבוגרים הוא המופע הרצוי עבור האירוע שלכם, יש לעשות מספר דברים בכדי לבחור את הקוסם הטוב ביותר עבורכם:

 

שלב ראשון: הגדרות

בשלב הראשון עליכם לברר עם עצמכם מספר נתונים, למשל מהו התקציב העומד לרשותכם, מה אורך ההופעה המבוקשת, היכן תתקיים ההופעה, כמה אנשים יוזמנו, מה אופי הקהל וכדו'. לאחר שהגדרתם את הדברים הללו בצורה מדויקת (עד כמה שניתן) ניתן לגשת לשלב הבא.

 

שלב שני: ביצוע סקר שוק

לאחר שהגדרתם לעצמכם את הנתונים, יש לבחור קוסם אשר יתאים לאירוע שלכם במדויק. שימו לב כי יש קוסמים למבוגרים אשר מתאימים לתחומים ספציפיים, למשל לקהל דתי, לימי גיבוש, לקהל אקדמי וכדו'. נסו לצפות בהופעות קודמות של הקוסם, על מנת לקבל התרשמות כללית מאיכותו של הקוסם. בנוסף, ניתן להתרשם מאתר האינטרנט של הקוסם, או לדבר אתו בצורה ישירה.

 

מופע קסמים למבוגרים מה לבחון לפני שמזמינים

במהלך סקר השוק שאתם מבצעים נסו לשים לב למספר דברים אשר חשובים מאד במופעי קוסמים למבוגרים:

  • אווירה – מדד זה אינו ניתן למדידה בצורה מדויקת, אולם נסו להתרשם מהאווירה הכללית השורה בקהל במהלך הופעתו. האם הקהל משוחרר? האם יש אווירה כיפית וקלילה? האם לקהל נעים במהלך כל שלבי ההופעה?
  • מקצועיות – על פי רוב קוסם מקצועי מציג תרגילים ברמה גבוהה, ובכל זאת נסו לבחון האם הקוסם מבצע את קסמיו בצורה איכותית? האם הוא משדר בטחון ביכולתו? האם יש קסמים שהוא מבצע בצורה לחוצה?
  • הומור – מדד משמעותי מאד להצלחת מופע קסמים למבוגרים הינו איכות ההומור המוצגת במהלך המופע. מופעי קוסמים רבים משלבים בדיחות וקטעי בידור, והם מהווים נדבך משמעותי מאד במופע, על אחת כמה וכמה כשהקהל מורכב מאנשים בוגרים.

 

מופע קסמים מותאם אישית

ניתן לפנות מבעוד מועד לקוסם ולבקש ממנו בקשות אישיות, למשל שיתמקד באדם מסוים או שיבצע קסמים בתחומים מסוימים. כפי שציינו, לקוסמים יש מגוון רחב מאד של תרגלים וטריקים, וקוסם טוב מסוגל להתאים את עצמו לאירוע אליו הוא מוזמן בצורה מושלמת. כמובן שיש לברר עם הקוסם מראש האם ניתן לבצע את ההתאמות הללו, אולם באופן כללי קוסמים למבוגרים מציגים גמישות רבה ונענים לבקשות השונות.

 

מהי ההכשרה של קוסם למבוגרים

בכדי להפוך להיות קוסם, וכל שכן קוסם למבוגרים, יש צורך בשנים רבות של אימון ותרגול. ישנם תרגילים הדורשים חודשים, ואפילו שנים, של אימון בכדי לבצע אותם בצורה מושלמת בפני קהל. בנוסף, כל קוסם חייב להמשיך ולהתפתח במהלך הקריירה שלו וללמוד תרגילים מגוונים בכיוונים חדשים.

ישנם כנסי קוסמים רבים ברחבי העולם אשר מאפשרים לקהילת הקוסמים ללמוד אחד מהשני, ולהתפתח בצורה הדדית תוך הצגת החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר.

אורך המופע משתנה בהתאם לנסיבות רבות, אולם ניתן לומר באופן כללי כי מופע ממוצע אורך בין שעה לשעתיים וחצי.

הדבר תלוי בתכני המופע – לעיתים הקוסם מנצל את העובדה שהקהל מורכב ממבוגרים בלבד, אולם על פי רוב התוכן בהחלט מתאים גם לילדים. הדרך המומלצת לבירור שאלה זו היא פניה ישירה אל הקוסם.

מופעי קסמים מתאימים למגוון רחב מאד של אירועים, וכמעט שאין אירוע אשר מופע קסמים לא ישתלב בו בצורה מצוינת.

כן. קוסמים מציעים הופעות ביתיות מצומצמות המדגישות את האינטימיות והיחס האישי הקיימים בין הקהל והקוסם, ומתאימים את הופעותיהם בהתאם.

תוכן עניינים