מנטליסט לשבת בר מצווה

כל אירוע בר מצווה מחייב שלאחריו יהיה שבת בר מצווה, וזאת על מנת להשלים את החגיגה לרגל הגיעו של הבן לגיל מצוות. שבת בר מצווה תהיה אירוע קטן יותר אבל זה לא אומר שלא צריך להשקיע בו. גם לאירוע מסוג זה כדאי לדאוג שיהיה מופע מרהיב שכלל המשתתפים יוכלו ליהנות ממנו. מנטליסט לשבת בר מצווה הוא המופע המושלם שאתם צריכים עבור השמחה של הבן שלכם.

 

מה חשוב שיהיה בשבת בר מצווה?

כשאתם מארגנים שבת בר מצווה הדבר הכי חשוב הוא שהבן שלכם ישמח וייהנה מהאירוע לכבודו. לכן כדאי לשאול אותו מה הוא רוצה שיהיה בשבת החתן שלו ומי חשוב לו שיהיה באירוע. כדאי כמובן למצוא בית כנסת מתאים שיארח את האירוע ושיהיה בסביבת כלל המשתתפים.

כמובן שחשוב לתאם מול בית הכנסת שבחרתם. בנוסף, כדאי למצוא מקום לכלל האורחים לסעודת השבת, אוכל, שתייה, צלם ומוזיקה (אם אתם לא שומרים שבת) וכן למופע ייחודי לכל המשפחה. מופע של מנטליסט יהיה בדיוק מה שאתם צריכים לשבת בר המצווה.

 

היתרונות הייחודיים של מנטליסט לשבת בר מצווה

מופע מרהיב וייחודי

מופע של מנטליסט הוא מופע ייחודי בו המנטליסט מבצע תרגילים על חושיים מרהיבים שיגרום לכלל האורחים לחוש פליאה ולהנות. מדובר במופע שאיש לא מצליח לעולם לפצח, והוא מלא בקסם ובידור. המופע משלב את כלל האלמנטים הנדרשים למופע מוצלח שיגרום לקהל לרצות עוד ויהפוך את שבת בר המצווה שלכם לבלתי נשכחת.

 

מופע אינטראקטיבי

מעבר לזה שמדובר במופע ייחודי ומרהיב, מדובר גם במופע אינטראקטיבי שבו הקהל שותף באופן מלא. המנטליסט יזמין בכל פעם את הקהל לקחת חלק, ינסה לגלות על מה הם חושבים וישתף אותם באופן מלא. כך הקהל ירגיש חלק מהמופע ותוכלו לייצר חוויה משותפת וייחודית.

 

מופע שמתאים לכל המשפחה

מנטליסט לבר מצווה הוא מופע המתאים לכל סוגי האוכלוסייה ולכל הגילים. אין אחד שלא ייהנה מהמופע העל חושי ולא ירצה לקחת חלק. כך תוכלו לראות במופעים של מנטליסטים סוגים שונים של קהלים, והמנטליסט ידע להתאים את תוכן המופע לכל מי שישתתף בשבת בר המצווה.

 

המופע שכולם יתחברו אליו

כאמור, מדובר במופע המתאים לכלל הגילים וסוגי הקהלים, וכן מופע שמשתף את כולם. על כן, מופע של מנטליסט הוא מופע שכל אחד יוכל להתחבר אליו ולהנות ממנו. לא מדובר בז'אנר מסוים וגם אלה שלא מאמינים ביכולותיו של המנטליסט ייהנו מאיך שהמנטליסט ידהים אותם.

 

מופע שיתאים גם לשומרי שבת

בניגוד למופעים רבים, מופע של מנטליסט לא מצריך שימוש באלקטרוניקה או באמצעים שאינם מתאימים לשומרי שבת. כך מנטליסט לשבת בר מצווה מתאים גם לחוגגים ששומרים את השבת ולא תצטרכו לחשוש מחילול השבת. במידה ואתם שומרי שבת, חשוב שתיידעו את המנטליסט כדי שיערך בהתאם.

 

מה כולל מופע של מנטליסט לשבת בר מצווה?

כאמור, מופע של מנטליסט הוא המופע המושלם לשבת בר מצווה. מדובר במופע שמשלב את כלל האלמנטים ההכרחיים לקיום מופע מוצלח. המנטליסט הוא גם בדרן כך שיבדר וישעשע את כולם, הוא גם קוסם ואמן על חושי כך שידהים את כולם, וגם ידע לשתף את הקהל ולסחוף את כולם.

 

השלבים החשובים במציאת מנטליסט לשבת בר מצווה

  1. התחילו בחיפוש כללי ברשת אחר מנטליסט לשבת בר מצווה.
  2. עברו על התוצאות ובדקו אילו מנטליסטים מתאימים לאירוע של הבן שלכם.
  3. התיעצו עם הורים נוספים שחגגו שבת לבר מצווה ובקשו המלצות על מנטליסט מתאים.
  4. בדקו המלצות ברשת על מנטליסט לבר מצווה.
  5. שאלו את הבן שלכם איזה מנטליסט הוא הכי אוהב ומה הכי מתחבר, כך תוכלו לדעת את מי כדאי להזמין.
  6. בקשו הצעת מחיר מכלל המנטליסטים שחשבתם עליהם.
  7. ערכו השוואת מחירים ובדקו מה תקבלו מכל אחד.
  8. עברו על סרטונים ממופעים של המנטליסטים כך שתדעו איך הם מופיעים והאם יתאימו לכם.
  9. בחרו מנטליסט מועדף ובדקו שהוא פנוי בתאריך המבוקש.
  10. סגרו מול המנטליסט על מחיר ותאמו למולו את המופע. השתדלו לתת לו כמה שיותר פרטי מידע על הבן שלכם ועל הקהל שישתתף, כך שיוכל להתאים את המופע שלו.

 

מצאו מנטליסט מנוסה שיודע להופיע מול כולם

כשאתם מחפשים מנטליסט חשוב גם לוודא שמדובר במנטליסט מנוסה שכבר הופיע באירועים לכל המשפחה. מופע לשבת בר מצווה מצריך התאמה של התוכן שלו כך שידבר אל כולם וכולם יוכלו להנות ממנו. על כן, חשוב למצוא מנטליסט מנוסה שיודע להופיע מול ילדים, הורים ומבוגרים.

ככל שהמנטליסט יהיה מנוסה יותר, כך תוכלו להבטיח שכולם ייהנו ושזוהי תהיה חוויה משפחתית טובה ונעימה. לעומת זאת, מנטליסט שאינו מנוסה לא בהכרח ידע להתאים את תכניו לכל המשפחה ולא בטוח שכולכם תהנו ביחד.

 

דאגו לארגן את כל מה שחשוב למופע של מנטליסט לשבת בר מצווה

מופע של מנטליסט לא מצריך דברים רבים אך כן חשוב שיהיו הדברים הבסיסיים למופע – כיסאות ישיבה לכולם, במה עליה יוכל לעמוד המנטליסט או מקום בו כולם יראו אותו ויוכלו לשמוע אותו, אמצעי הגברה במידת הצורך ובמידה ואינכם שומרי שבת, ועוד. כמו כן, חשוב לוודא מול המנטליסט מה הוא צריך למופע שלו ומה יהיה עליכם לדאוג שיהיה, כך שהמופע לא יהיה חסר. ככל שתהיו ערוכים יותר למופע כך המופע יהיה מוצלח ומהנה יותר.

תוכן עניינים