עד איזה גיל מתאים להזמין קוסם ליום ההולדת?

יום הולדת לקוסם

הבן הבכור שלנו סיפר לפני כמה ימים בהתרגשות כי הוא לקח חלק במופע קוסמות שהתקיים כחלק מיום הולדת של חבר. עובדה זו הפתיעה אותנו מאוד. שכן, חשבנו שילדים בגילאים של הבן שלנו לא מתרגשים ממופעי קוסמות לימי הולדת. ההתרחשות המפתיעה גרמה לנו לצאת ולבדוק עד איזה גיל מתאים להזמין קוסם ליום הולדת. אם אתם תוהים גם כן בנושא זה, כדאי שתישארו אתנו ונגלה יחד את התשובה.

 

מופע קוסמות – לא רק לילדים קטנים

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם וודאי מבינים כי הזמנה של קוסם ליום הולדת לא מתקיימת אך ורק בגילאים צעירים. הבן שלנו, בן ה – 16 ציין כי הוא לקח חלק פעיל במופע שלדבריו היה בלתי נשכח. ההתרגשות שלו בנושא גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא.

לכן, שוחחנו עם הורים לילדים בוגרים וצעירים וביקשנו לדעת אם הם הזמינו קוסם ליום ההולדת של הילדים. רשמנו את גילאי הילדים שנכחו קוסמים בימי ההולדת שלהם והגענו למסקנה מפתיעה למדי בנושא.

מופע קסמים

עד איזה גיל מתאים להזמין קוסם לאירוע יום הולדת? – תתכוננו להיות מופתעים

מסתבר שאין תקרת גיל בכל הנוגע להזמנה של קוסם ליום הולדת. אנחנו חשבנו שהזמנה של קוסם מוגבלת לגילאי 11, אך התברר לנו שיש ילדים בגילאים בוגרים יותר שהזמינו קוסם וואו ליום הולדת וגילו שהוא הפך את יום ההולדת שלהם לבלתי נשכח.

אם אתם רוצים לדעת איך הם עשו זאת, כדאי שתקראו את השורות הבאות. שכן, בהן, נציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחור בקוסם וואו. מסתבר שלא כל קוסם מתאים לימי הולדת של ילדים בגילאים שונים.

 

איך תבחרו קוסם ליום הולדת שמתאים לגיל הילדים שלכם? השלב ה – 1: תיכנסו לאתרי קוסמים באופן אקראי

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מזמינים קוסם שמתאים את עצמו לרמה הקוגניטיבית של הילדים שנוכחים בקהל, עליכם להיכנס אל אתרים שונים ברחבי הרשת. אנחנו למשל נכנסנו באופן אקראי אל אתר קרמל ועוד 3 אתרים נוספים. לאחר שעשינו זאת, רשמנו את שמות האתרים והמשכנו אל השלב הבא.

 

איך תבחרו קוסם ליום הולדת שמתאים לגיל הילדים שלכם? השלב ה – 2: תקראו חוות דעת שנכתבו אודותיהם

בשלב זה אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות כל אחד מהאתרים. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות הקוסם בלשונית הביקורות של גוגל. שם יש עשרות ולעיתים אף מאות המלצות מצד הורים שהזמינו את הקוסם ליום ההולדת של ילדיהם. כך שתוכלו לקרוא בביקורות את הדברים הבאים:

  • גיל הילד
  • איכות המופע
  • מקצועיות הקוסם ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאין הגבלת גיל בכל הנוגע להזמנה של קוסם ליום הולדת. בשלב זה עליכם פשוט לערוך בירור אודות קוסם רב גילאי ולתאם עמו תאריך להופעה.

יום הולדת

תוכן עניינים