שליטה ב-TikTok: קורס מקיף ליוצרי תוכן מתחילים

שליטה ב-TikTok קורס מקיף ליוצרי תוכן מתחילים

הרשת החברתית טיקטוק קיימת רק מספר שנים, אולם היא הספיקה לצבור משתמשים רבים. בישראל, יש לטיקטוק מיליוני משתמשים, ויש גם לא מעט רווחים שניתן להפיק מטיקטוק. למרות שהממשק של טיקטוק הוא לא מאוד מסובך, אם אתם רוצים להפוך ליוצרי תוכן שמשפיעים בעזרת טיקטוק, יש כמה דברים שכדאי שתדעו. הקורס שלנו יעזור לכם להכיר אותם היטב. 

 

קורס טיקטוק

קורס טיקטוק הוא קורס שהמטרה שלו היא להכשיר אתכם לשימוש עסקי בטיקטוק. להבין איך טיקטוק עובדת זה לא מאוד מסובך, ויעידו על כך ילדים רבים שמשתמשים בטיקטוק. עבורכם. טיקטוק יכולה להיות פלטפורמה נהדרת להפצת תכנים, אבל כדי שזה יקרה, אתם צריכים להשתמש בה בצורה שונה מהרגיל. במהלך הקורס שלנו נעבוד על הדברים שיעזרו לכם לעשות את זה.

קורס טיקטוק

פתיחת חשבון ומיתוג נכון

החלק הראשון של הקורס יעסוק ביסודות של טיקטוק. תלמדו בו כיצד לפתוח חשבון, מה השם הנכון לתת ליוזר שלכם כדי שהוא יצבור מספר רב של עוקבים. בחלק הזה ניגע בממשקים הבסיסיים של טיקטוק שישרתו אותנו בהמשך.

 

סודות הצילום

בטיקטוק אנחנו מפרסמים סרטונים שצילמנו, כך שהדבר הבסיסי ביותר הוא לדעת איך לצלם. גם אם אתם מצלמים בעזרת הטלפון הנייד בלבד, חשוב לדעת איך לעשות את זה בצורה שתתאים בסופו של דבר לשיתוף של הסרטון בטיקטוק. אחרי שעשיתם את זה, הגיע הזמן לערוך את התוצר שלכם.

 

עריכת סרטונים

טיקטוק מיועדת לשיתוף סרטונים, אבל מעבר לשיתוף עצמו יש בה פיצ'רים רבים שמאפשרים לנו לערוך את הסרטונים בצורה כזו שיהיה קשה לזהות את הסרטון המקורי. הוספת כתוביות, אימוג'י, מוזיקת רקע ופילטרים הם רק חלק ממה שניתן לעשות בטיקטוק. העריכה היא צורך קריטי למי שרוצים לייצר תוכן ויראלי.

עריכת סרטונים

טעויות נפוצות

החלק האחרון של הקורס הוא זה שבו נעסוק דווקא בדברים שאנחנו לא אמורים לעשות בטיקטוק. למרבה הצער, יש מי שגם אחרי שהם צברו עוקבים רבים מבצעים טעויות שגורמות לירידה במספר העוקבים שלהם. כדי למנוע את המצב הזה במקרה שלכם, נעבור אתכם על כל הדברים שאותם לא כדאי לעשות. זכרו שהשמירה על מספר עוקבים גבוה היא דבר לא פחות קשה מאשר להשיג אותם.

 

מחיר

קורסים בטיקטוק הם דבר יחסית נפוץ, אבל אצלנו המחיר שתשלמו הוא 970 ₪ בלבד. המחיר ניתן בתור מבצע, ואנחנו מבטיחים לכם שבכזה מחיר לא תוכלו למצוא קורס ברמה הזו.

 

לסיכום

קורס טיקטוק הוא הדרך שלכם לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בשימוש שלכם בטיקטוק. במקום להיות צרכני תוכן בלבד אתם יכולים להתחיל לייצר תוכן שיגיע למספר רב של עוקבים. הדרך לשם עוברת בעריכת סרטונים, הוספת כתוביות, הוספת מוזיקה, צילום נכון ועוד. את כל הכללים הללו ועוד הרבה אחרים תוכלו ללמוד בקורס הטיקטוק שלנו, שיעזור לכם להתחיל לייצר תוכן ויראלי.

שליטה ב-TikTok קורס מקיף ליוצרי תוכן מתחילים

תוכן עניינים