בעבר היה נהוג להזמין אורחים לברית אך ורק לשם קיום הברית, אך היום המצב שונה. היום, אנחנו מגיעים לברית, מוסרים את השיק או המתנה, מתיישבים לאכול ותוהים מי צפוי להופיע בהמשך האירוע. אם הייתם בברית לאחרונה, סביר להניח שאתם יודעים שטרנד החם של התקופה הנוכחית הוא מופע של אמן טלפתיה לברית. אם לא יצא לכם לקחת חלק באירוע שכזה, אתם צריכים לקרוא ולהתעדכן בטרנד שצפוי להישאר בתקופה הקרובה. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הפרטים החשובים על הזמנה של אמן טלפתיה לאירוע הברית של בנכם.

 

למה להזמין דווקא אמן טלפתיה לברית?

מלבד העובדה שמדובר בטרנד החם של התקופה, יש עוד כמה סיבות להזמנה של אמן טלפתיה לאירוע הברית של בנכם.
להלן 3 הסיבות העיקריות:

  • מתאים לכל הגילאים – בניגוד לכל מופע אחר, הזמנה של אמן טלפתיה תאפשר לכם להיות בטוחים שכולם ייהנו מהאירוע, מקטן ועד גדול. זהו היתרון המרכזי והחשוב ביותר בהופעה של אמן טלפתיה – תוכן המופע שלו מתאים לכל הגילאים.
  • אירוע בלתי נשכח – אין ספק שאירוע מיוחד מצריך אמן מיוחד. הזמנה של אמן טלפתיה לאירוע שלכם תהפוך אותו לאירוע מיוחד ובלתי נשכח. כזה שכולם ידברו עליו עד הבר מצווה של הבן ועוד שנים ארוכות לאחר מכן.
  • משרה אווירה טובה – סיבה נוספת להזמנה של אמן טלפתיה לברית היא האווירה שהוא משרה על האירוע. האמן מביא איתו אנרגיות חיוביות, כך שכל אחד מהנוכחים בקהל צפוי להרגיש אותן ולהיות מושפע מהן.

 

איך לבחור אמן טלפתיה מומלץ לברית?

בחירה של אמן טלפתיה שמגיע להופיע בפני אורחים בברית היא אינה עניין של מה בכך. צריך לבדוק שלאמן יש יכולת לעמוד מול קהל, שיש לו ביטחון וכמובן, שיש לו יכולת טלפתית. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן טוב שעונה על הקריטריונים הללו, אתם צריכים לבצע בירור מקיף אודותיו תוך ביצוע השלבים הבאים:

 

חוות דעת

השלב הראשון בבחירת אמן טלפתיה מומלץ הוא לקבל חוות דעת ממכרים, חברים, קולגות, קרובי משפחה ועוד. אם אתם מעדיפים לקבל חוות דעת מכולם ביחד ויש לכם פרופיל ברשת חברתית כלשהי, אתם יכולים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • פרסום פוסט בפרופיל האישי שלכם – ניתן לפרסם פוסט בפרופיל האישי ולציין שאתם מחפשים המלצה.
  • פרסום פוסט בקבוצה מתאימה – ניתן לפרסם פוסט בקבוצה של אירועים או של אמנים ולבקש המלצה.

 

צפייה בסרטונים

לאחר שקיבלתם המלצות אודות אמן טלפתיה מסוים, אתם יכולים לערוך חיפוש ברשת ולצפות בסרטונים מתוך מופעים שהוא קיים עד היום (אמן טוב יעלה סרטונים לרשת כדי לאפשר ללקוחות פוטנציאליים להכיר אותו ולראות את היכולות שלו).

 

התרשמות במהלך שיחה ראשונית

לאחר שעברתם את שני השלבים הקודמים, אתם יכולים להגיע לשלב הסופי והמכריע, שלב ההתרשמות והשיחה הראשונית. בשלב זה, אתם צריכים ליצור קשר עם האמן ולברר עמו פרטים אודות המופע. במהלך השיחה, תוכלו להתרשם מטון הדיבור שלו, מהביטחון העצמי שהוא משדר ואם תרצו, תמיד אפשר לבקש גם טלפונים של ממליצים. לאחר שתעברו את שלושת השלבים הללו, תוכלו להיות בטוחים שבחרתם באמן טלפתיה מומלץ.

 

תרגילים שאמן טלפתיה צפוי לבצע במופע

אמן טלפתיה צפוי להציג בפניכם את אחד או יותר מהתרגילים הבאים:

 

קריאת מחשבות עם קלפים

אחד התרגילים המוכרים ביותר שתוכל לראות במהלך הופעה של אמן טלפתיה שמגיע לברית הוא קריאת מחשבות עם קלפים. מדובר בתרגיל שאתם תרצו לראות שוב ושוב (פשוט כי זה מדהים לחשוב שהאמן מצליח לעשות זאת באמצעות קריאת מחשבות בלבד). למקרה שאינכם יודעים במה מדובר, זהו תרגיל שבמהלכו האמן מבקש מאחד האורחים שבקהל לבחור בקלף ולהחביא אותו בחבילה אחרי שאך ורק הוא והקהל ראו את הקלף. לאחר כמה רגעים, האמן יעצום את עיניו ויתאר בקלילות את הקלף הנבחר, וכל זאת מבלי לראות אותו כלל.

 

מגע באמצעות טלפתיה

בתרגיל מסוג זה, האמן יכול להשרות אצל אחד מהאורחים בקהל תחושה מסוימת. מדובר למשל בתחושה של מגע במקום מסוים בגופו של האורח, בזמן שהוא עומד אל מול הקהל, לבדו, עם עיניים מכוסות.

 

מקומות שאליהם ניתן להזמין את אמן הטלפתיה

אמן טלפתיה שמגיע לברית יכול להגיע למקומות באוויר הפתוח ולמקומות סגורים כאחד. אך ברוב המקרים, הברית עצמה מתקיימות במקום סגור, כדי לאפשר למוהל או לרופא לבצע את ההליך במקום סטרילי וסגור. לכן, במקרים אלו, ניתן להזמין את האמן אל אולם אירועים, מועדון, בית של המשפחה או כל מקום אחר שנתחם ב-4 קירות וגג. במידה ומתאפשר לכם לבצע את ההליך עצמו בתוך מקום סגור ולצאת עם האורחים מיד לאחר מכן, למקום פתוח כמו חצר, רחבה בגן אירועים או כל אפשרות אחרת שנמצאת באוויר הפתוח, אתם יכולים להזמין את אמן הטלפתיה להופעה בחוץ.

בהחלט. אפשר להזמין אמן טלפתיה שיופיע בברית שמתקיימת בדרום הארץ. חשוב לבדוק מראש שאתם יוצרים קשר עם אמן שגר ומופיע באזור השפלה. מכיוון שאמן שגר בדרום או צפון הארץ, כנראה יגבה מכם תוספת תשלום על נסיעות (שכן הנסיעה צפוי לארוך לו זמן רב).

מחיר המופע של אמן טלפתיה לברית משתנה מאמן אחד לאחר. חשוב לציין כי ברוב המקרים, אמן בעל ניסיון רב יגבה תשלום גבוה יותר מאמן חדש בתחום. לכן, חשוב לשים לב לפרמטרים החשובים ביותר כמו מקצועיות, ניסיון ומשך המופע ופחות לתת דגש לעלות שצפויה להשתלם לכם בסופו של דבר.

בהחלט. בתקופה האחרונה, ישנן לא מעט בריתות שנערכות עם מספר מצומצם של אורחים (בגלל מגבלות הקורונה שמשתנות מידי זמן מה). אין זה משנה מהי הסיבה שבעקבותיה בחרתם לערוך ברית מצומצמת, הכי חשוב שתדעו שניתן להזמין אמן טלפתיה במקרה כזה או אחר.

מופע הטלפתיה שנערך בברית צפוי להשתנות בהתאם לאמן הנבחר. יש אמנים שמופיעים במשך שעה, שעה וחצי ויש שיותר (המחיר דרך אגב בהתאם, במקרים שבהם מדובר במופע ארוך מן הרגיל). אם יש לכם מגבלה של זמנים, כדאי ליצור קשר עם אמן החושים הנבחר ולציין זאת במהלך השיחה המקדימה.

תוכן עניינים