אמן טלפתיה לתערוכות

הקמה של תערוכה אינה עניין של מה בכך. ברוב המקרים, הארגון של המקום והמיצגים או הדוכנים אורכים ימים, חודשים ואפילו שנים. מדובר באירוע שנחשב למורכב יחסית לארגון, כאשר בדרך כלל, ההשקעה משתלמת, מכיוון שבמצבים שבהם מדובר בתערוכה איכותית, מתעניינים רבים נוהרים לעברה ומשתפים מפה לאוזן על קיומה. בשנים האחרונות, מארגני תערוכות בוחרים להזמין אמנים שונים שיופיעו בפני אורחי התערוכה. תופעה מעניינת עוד יותר זו העובדה שיש לא מעט מצבים שבהם מזמינים אמן טלפתיה לתערוכות. מה זה בעצם אמן טלפתיה? באיזה שלב של התערוכה המופע מתקיים? ומה עוד כדאי לדעת בנושא? זאת ועוד יפורט בהמשך.

 

מה כוללת הופעה של אמן טלפתיה לתערוכות?

אמן טלפתיה שמופיע בתערוכות מבצע תרגילים וטריקים שכוללים טלפתיה. הכוונה כמובן לקריאת מחשבות של אנשים אחרים. אמן החושים צפוי להפגין על הבמה מספר מיצגי טלפתיה מרשימים שיגרמו לרבים מהיושבים בקהל להיות המומים. ריכזנו עבורכם 2 תרחישים שצפויים לבוא לידי ביטוי במהלך הופעה של אמן חושים שמגיע לתערוכות:

 

הזמנת מתנדבים מהקהל

אין דבר שאמן חושים אוהב יותר מאשר להזמין מתנדבים מהקהל אל הבמה. כך מתאפשר לו להראות לקהל הצופים שיש לו יכולות טלפתיה אמתיות (ואין מדובר בתיאום שנעשה מראש, אלא תרגילים שנערכים בספונטניות על הבמה). תרגיל לדוגמא יכול להיות כזה שבמהלכו, האמן מזמין מתנדב שיבחר קלף מסוים מתוך ערימת קלפים מבלי להראות לאמן את הקלף הנבחר. האמן יאמר בקול בפני הקהל את הקלף הנבחר עוד לפני שהמתנדב חשף אותו בפניו.

 

ביצוע תרגילים מרחוק

אמן טלפתיה מבצע גם תרגילים שונים מהבמה מבלי להזמין נוכחים מהקהל. מדובר בתרגילים שבהם האמן שואל את הקהל (שיכולים להיות בו עשרות או מאות אנשים) שאלה מסוימת. לאחר שהשאלה נשאלת, האמן צפוי לבקש מהקהל לכתוב את התשובה על לוחות שהונחו מראש מתחת לכיסאותיהם. בסופו של התרגיל, האמן יבקש מכל הנוכחים בקהל לחשוף את התשובה שהם כתבו על הלוחות, כך שבסופו של דבר מתגלה, שכולם ענו את אותה תשובה ואמן הטלפתיה כתב גם כן את תשובה זו על לוח שהכין מבעוד מועד.

 

באילו סוגים של תערוכות מדובר?

יש 2 סוגים עיקריים של תערוכות, להלן פירוט אודותיהן:

 

תערוכה שיווקית

תערוכה מסוג זה כוללת בדרך כלל מגוון רחב של דוכנים שבהם ניצבים אנשי מכירות שמציגים בפני העוברים והשבים את השירות שלהם, במטרה למכור אותו לכמה שיותר אנשים. בתערוכות אלו ניתן לשווק את הדברים הבאים:

  • מוצרי מזון
  • שירותים טכנולוגיים
  • מוצרי חשמל
  • אביזרים שיקומיים ועוד

 

תערוכת מיצגים

תערוכת מיצגים היא כזו שבה אמנים מציגים את העבודות שלהם בפני קהל רחב. בחלק מהמקרים, העבודות מוצגות למכירה ובחלק הן מוצגות אך ורק לשם האמנות. אמן טלפתיה שמגיע לתערוכות צפוי להופיע בשני סוגי התערוכות הללו.

 

באיזה שלב של התערוכה המופע מתקיים בדרך כלל?

מופע של אמן טלפתיה מתקיים בדרך כלל בשעות הערב, לאחר שהתאפשר למוזמנים להסתובב זמן מה ברחבי התערוכה. ברוב המקרים, המוזמנים לתערוכה מקבלים מראש הזמנה מעוצבת ובה צפוי להופיע לוח הזמנים של התערוכה (כדי שניתן יהיה לדעת כמה זמן מוקצב לסיבוב ברחבי התערוכה). כדי להמחיש לכם כיצד נראה לוח זמנים של תערוכה, כתבנו עבורכם לוח זמנים פיקטיבי של תערוכה שבה מופיע אמן טלפתיה:

  • 18:00-19:30 התכנסות, קבלת תגי שמות, מפת התמצאות וסיבוב ברחבי התערוכה
  • 19:30 נאום פתיחה באולם אלון
  • 20:00 מופע טלפתיה מרהיב
  • 21:30 סיום המופע וסיכום הערב

 

היתרונות במופע של אמן חושים שמתקיים בתערוכת בוגרים

יש כמה יתרונות בולטים שקיימים בהופעה של אמן חושים שמתקיימת בתערוכה של סטודנטים שסיימו את לימודיהם. להלן כמה מהם:

 

מנוחה לאחר יום ארוך

במקרים רבים, נוכחות בתערוכה דורשת מאמץ מנטלי. אם הייתם בתערוכה לא מזמן, אתם בטח מבינים שמדובר במצב שבו הראש כבר לא מתפקד והקפה לא ממש עוזר. הדבר בא לידי ביטוי בעקבות חשיפת יתר לגירויים וגם בעקבות עמידה לזמן ממושך על הרגליים. מופע של אמן חושים שמתקיים לאחר התערוכה, מאפשר לנוכחים לסיים את היום בתחושת שחרור והקלה. המופע לא מכביד ומאפשר לכל אחד ואחת לקחת בו חלק ולשכוח לכמה רגעים את העייפות.

 

גיבוש

לעיתים, תערוכות של סטודנטים לאמנות מתקיימות בין סמסטרים. כך שבעצם אין מדובר בתערוכת סוף לימודים. במקרים מסוג זה, מתאפשר לסטודנטים לא רק ליהנות ממופע מצחיק ומרשים, אלא גם להרוויח ערב גיבוש. אמן הטלפתיה מזמין את הנוכחים בקהל ומבצע יחד איתם תרגילי טלפתיה מרהיבים. לעיתים מדובר בתרגילים שמבוצעים בשיתוף עם מתנדב מהקהל ולפעמים מדובר בכמה מתנדבים. כך שמתאפשר לסטודנטים לשתף פעולה אחד עם השני, להכיר על הדרך אחד את השני יותר לעומק ולהגיע לסמסטר הבא כשהם מגובשים יותר ויש להם חוויות משותפות וייחודיות מהמופע.

בהחלט. אמני טלפתיה שמופיעים בתערוכות מגיעים להופיע במגוון תערוכות במרכז הארץ. חשוב לציין שניתן למצוא את המופעים הללו ברחבי הארץ, מדרום ועד צפון. שימו לב, לא בכל תערוכה יש מופע של אמן טלפתיה. כך שאם אתם רוצים לקחת חלק במופע שכזה ויש לכם כרטיס לתערוכה, כדאי שתוודאו מראש אם אמן טלפתיה צפוי להופיע שם.

ברוב המקרים, הכרטיס למופע כלול במחיר שתשלמו על הכרטיס. אך הדבר עשוי להשתנות מתערוכה אחת לשנייה. לכן, אם החלטתם לרכוש כרטיסים לתערוכה שמופיע בה אמן טלפתיה, חשוב שתוודאו מראש שהמחיר כלול (ואם לא, תשלימו את הסכום הדרוש).

נכון לעכשיו, רוב המופעים מתקיימים באמצע השבוע, אך ישנן תערוכות שבהן יש מופעים בסופי השבוע. מומלץ להתעדכן באתרים של התערוכות השונות ולבדוק מתי צפויים להתקיים המופעים הבאים של אמני הטלפתיה.

בהחלט. אמן טלפתיה שמגיע לתערוכות מופיע באירועים שונים כמו: ימי גיבוש לחברה, בר מצווה, בת מצווה, חתונת כסף וזהב, ימי הולדת ועוד. כך שאם נכחתם במופע של אמן טלפתיה שמצא חן בעינכם ואתם רוצים להזמין אותו לאירוע פרטי – דעו שאתם בהחלט יכולים לעשות זאת. אתם רק צריכים לחפש את השם שלו ברשת וליצור עמו קשר.

תוכן עניינים