אמן טלפתיה לסילבסטר

חג הסילבסטר הוא ערב חגיגי במיוחד אשר מסמל את תחילת השנה האזרחית החדשה. רבים מאיתנו מאסו במסיבות המוניות ומחפשים פתרון לפעילות ייחודית לכבוד החג. אמן טלפתיה מהווה פתרון מצוין עבור ציון החג, שכן הוא משלב מופע ופעילות משותפת של המשתתפים ומעניקה להם חוויה חד פעמית. מופע של אמן טלפתיה בסילבסטר הוא מופע ייחודי המשלב בתוכו פעילויות יוצאות דופן שאיננו נתקלים בהן ביום יום. חג הסילבסטר הוא בהחלט "סיבה למסיבה", ורובנו מאסנו במסיבות המוניות שמתקיימות בחג, מקומות הבילוי עמוסים באנשים ולרוב קשה להשיג מקומות למסעדה/ מסיבה לכבוד החג. לכן, תוכלו להשתתף במופע של אמן טלפתיה לכבוד חג הסילבסטר, או לחילופין לערוך אירוע קטן ואינטימי לחבריכם הקרובים ולהזמין אמן שיבצע עבורכם מופע פרטי.

 

מיהו אמן הטלפתיה?

אמן טלפתיה לסילבסטר יעניק לכם מופע המשלב את כל חמשת החושים, וישלב בתוך המופע משתתפים מהקהל. יש הבדל מהותי בין אמן טלפתיה לקוסם "רגיל" שכולנו מכירים, שכן אמן הטלפתיה מתמחה בתרגילי חשיבה פסיכולוגיים שמשאירים את הצופה בתחושת הפתעה גמורה – שכן הוא מתעסק בטכניקות המשפיעות על דרך החשיבה שלנו ואף ידע לקרוא את מחשבותינו. האמן מייצר אינטראקציה ייחודית עם הקהל ומשלב אותם באופן פעיל לחלוטין במופע, כך שכל מופע הינו חד פעמי לחלוטין עבור הקהל המשתנה.

 

טלפתיה – מה זה אומר?

טלפתיה נתפסת אצלנו כיכולת על – חושית, שמעניקה לאמן תכונות על – טבעיות. אמן הטלפתיה ידע לקרוא את מחשבותיו של אדם אחר, לנחש מה המילה/ מספר שיש בראשו וכדומה. בנוסף, אמן טלפתיה לסילבסטר שהינו מקצועי באמת בעבודתו, ידע לשתף אנשים שונים ספציפיים בקהל בעת ובעונה אחת, ואף לגרום להם לקרוא אחד לשני את המחשבות.

לא קיימות הוכחות ליכולת הטלפתית מבחינה מדעית, לכן היכולת נתפסת אצלנו כמיוחדת מאוד, ואנו נמשכים לתופעה ולאומנים המתמחים בה, שכן אנו מתקשים להבין כיצד הוא מצליח להשפיע על מחשבותינו ולהתל בהן.

 

במה שונה אמן טלפתיה מקוסם?

מופע קסמים מהווה עבורנו הזדמנות מצוינת לצאת מהשגרה וליהנות ממופע ייחודי וחד פעמי, אך מופע קסמים שונה לחלוטין במהותו ממופע של אמן טלפתיה. ההבדל טמון באופן שבו המופע בנוי ומתבצע אל מול הקהל. לרוב, קוסם לאו דווקא משתף אנשים בקהל באופן פעיל במופע עצמו, ונעזר באדם נוסף שעובד אתו במידה וברצונו להציג קסם שמחייב השתתפות של אדם נוסף.

אמן טלפתיה בוחר באופן אקראי אנשים מהקהל ומבצע את המופע בצורה משכנעת במיוחד, ומהתל במחשבותיהם של המשתתפים – כל המופע כולו סובב סביב העולם ה – "על טבעי" והבלתי רגיל.

כשאנו צופים במופע של קוסם "רגיל", למרות העובדה שאנו נפעמים ממעשיו, בגב ראשנו נמצאת המחשבה שקיים טריק מאחורי הקסם שהוא מציג, אך במופע של אמן טלפתיה בסילבסטר היכולת שהאמן מציג כל כך בלתי מובנת לנו שאנו באמת משתכנעים שהוא מחזיק ביכולות הללו.

 

אילו פעילויות יציג אמן טלפתיה לסילבסטר?

קיימים אמני טלפתיה רבים בארץ המציעים מופעים שונים המשלבים יכולות שונות. אך לרוב המופעים הללו יציגו פחות או יותר את אותן הפעולות העיקריות הבאות:

  1. כיפוף מתכות
  2. טלפתיה בין משתתפים שונים מהקהל
  3. חיזוי עתידות
  4. תקשורת על חושית
  5. קריאת מחשבות של משתתפים אקראיים מהקהל

 

מה כלול במופע של אמן טלפתיה לסילבסטר?

אמן הטלפתיה יכלול במופע פעילויות שונות שישלבו את אורחי המופע באופן פעיל במהלך המופע עצמו. אמן טלפתיה לסילבסטר מתמחה בפעילויות הללו ויציג בתוכו את התכנים הבאים :

 

טלפתיה

אנו תופסים את הטלפתיה כיכולת על – טבעית אשר מקנה לאמן את היכולת לנחש על מה אנו חושבים בזמן אמת. במהלך המופע ישתף אמן הטלפתיה לסילבסטר אנשים שונים מהקהל, ויקפיד לרוב שהאנשים הללו יהיו זרים אחד לשני לחלוטין – ובעצם יגרום להם לחשוב ולנחש את אותה המילה בדיוק. הפעילות תהיה מפתיעה במיוחד עבור המשתתפים ועבור הצופים במופע, שכן אין מדובר דווקא באמן הטלפתיה אלא באנשים שיושבים בקהל ואינם מכירים אחד את השני, או את האמן.

 

קריאת מחשבות

אמן טלפתיה לסילבסטר מומחה ביכולת לקרוא את מחשבותיו של אדם אחר – יכולת נוספת שנתפסת אצלנו כבלתי אפשרית לחלוטין. האמן ישתף אורחים שונים מהקהל על מנת שיוכל להדגים את היכולת לקרוא את מחשבותיהם, ואף ינחש פרטים שונים על חייהם, מה שהופך את המופע למפתיע ומשעשע במיוחד.

 

חיזוי עתידות

חיזוי עתידות הינה יכולת שגם שמורה ושייכת בראשנו לעולם הבלתי רגיל, אמן טלפתיה לסילבסטר לרוב יזמין משתתף אקראי מהקהל ויצליח לחזות את עתידו ולהתל במחשבותיו ואף לנחש פרטים וסיפורים מעברו – יכולת שתשאיר את הקהל מרותק ומופתע לחלוטין, וכמובן ישלח את המשתתף מן הקהל בציפייה מותחת לקראת העתיד לבוא.

 

כיצד אוכל למצוא אמן טלפתיה לסילבסטר?

ישנם אמני טלפתיה רבים אשר מופיעים במהלך חג הסילבסטר, חיפוש מהיר באינטרנט יציג בפניכם את המופעים המתקיימים במהלך החג. בנוסף, אם ברצונכם לערוך אירוע פרטי לחבריכם הקרובים ולבני משפחתכם ולהזמין אמן טלפתיה, תוכלו ליצור קשר עם אמן טלפתיה לסילבסטר ולקבוע אתו מבעוד מועד.

 

כיצד אדע שאמן הטלפתיה מוכשר ומקצועי?

טרם הזמנתם כרטיסים/ הזמנת אמן טלפתיה לאירוע פרטי בחג הסילבסטר, מומלץ לבדוק פרטים אודותיו באינטרנט. בדקו האם קיימות המלצות של אנשים שהשתתפו במופע של אמן הטלפתיה בעבר, בדקו האם הם אכן מספרים שנהנו במופע, האם המופע היה באמת ייחודי ומרתק לדעתם וכו'.

מחיר המופע משתנה כמובן ומושפע מהשאלה האם תרצו להשתתף במופע של אמן טלפתיה באופן יחידני או באופן פרטי ומאורגן. בנוסף, המחיר ישתנה במידה ותרצו שהמופע יהיה רב משתתפים וכן בפעילויות שתרצו שאמן הטלפתיה ישלב במהלך המופע.

יתרון מובהק שקיים במופע של אמן טלפתיה לסילבסטר, הוא שהמופע מתאים לכל הגילאים – כלומר המופע מתאים גם לילדים וגם למבוגרים ואינו מכיל תכנים שאינם ראויים לגילאים מוקדמים יותר.

אמני טלפתיה מציעים מופעים המתקיימים לאורך כל תקופות השנה ובחגים רבים נוספים.

חיפוש פשוט המשלב מילות מפתח – "אמן טלפתיה לסילבסטר" יציע לכם מגוון של אמנים המציעים מופע לכבוד חג הסילבסטר.

תוכן עניינים