אמן טלפתיה לראש השנה

ראש השנה הוא זמן של התחדשות והתחלה חדשה. כל משפחה מתכנסת יחד סביב שולחן החג, מעלה בקשות לשנה שתבוא ומתמלאת בשמחה. אפשר למלא את החג הזה בחוויות מרגשות ומגבשות, חוץ מארוחות וביקורים משפחתיים. אם גם אתם מחפשים דרך לגוון את הבילויים בראש השנה ולנצל את החופש, תשמחו לשמוע את ההצעה המטורפת הבאה – אמן טלפתיה לראש השנה!

 

למה להזמין אמן טלפתיה לראש השנה?

סיבות ההתאמה

  1. חיבור משפחתי – חגים הם הזדמנות להתקרב אחד לשני וליהנות מזמן איכות משפחתי. החוויות שהכי מחברות בין חברי המשפחה הן אירועים חד פעמיים, מצחיקים, מפתיעים ומהנים. אמן טלפתיה לראש השנה יעניק לכם חוויה של משמחת ומגבשת שתהפוך את החג למיוחד.
  2. אמן טלפתיה מתמחה בהשפעה על תהליכים תודעתיים. במופע של האמן ניתן לשלב תכנים תודעתיים שקשורים ביום, כמו רצון להתחיל מחדש וכיוצא בזה.
  3. ראש השנה הוא חג ארוך יחסית (יומיים) וכולנו רוצים למלא אותו בפעילויות מהנות. בשונה מפסח שחל באביב ויש חשק לטייל במוקדי פריחה מרהיבים, ראש השנה חל בסוף הקיץ והעונה לא מתאימה לטיולים. כדי למלא את הזמן יש צורך בפעילויות שלא מצריכות יציאה לטבע, כמו מופע של אמן טלפתיה.

 

אירוע עסקי בלתי נשכח

ישנה חשיבות גדולה להראות לעובדים בחברות שונות כי הם מוערכים. בשגרה השוטפת הם עובדים קשה, מחכים למשכורת ולא זוכים ליחס נעים בדרך כלל. עובד שמרגיש שלא רואים אתו הופך לעובד חסר מוטיבציה ואוסף תלונות רבות על המעסיקים שלו.

אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם מצליח עליכם לדאוג לימי כיף והטבות שונות לעובדים. ראש השנה וספח הם זמנים טובים בהם תוכלו לפנק את העובדים שלכם. תוכלו לשלב ביום כיף של העובדים לקראת ראש השנה מופע של אמן טלפתיה לראש השנה. המופע יבדר את העובדים, יגבש ביניהם ויצור אווירה טובה בעבודה לאחר מכן. מומלץ!

 

מה חשוב לברר לפני שבוחרים אמן טלפתיה לראש השנה?

  1. יש לברר אם אמן הטלפתיה הוא אדם חילוני שיכול להגיע במהלך החג, או שמא הוא דתי ויוכל להגיע רק לפניו או אחריו.
  2. כיום לכל אמן טלפתיה יש אתר אינטרנט עם סרטונים ותמונות שמשקפות את אופי המופע שלו. כדאי לבדוק האם המופע שלו מתאים לטווח הגילאים של המשפחה שלכם.
  3. מיקום – בדקו איפה האמן הטלפתיה גר ולהיכן הוא יכול להגיע. עדיף להימנע מבחירה באמן שגר רחוק כיוון שתצטרכו לשלם לו על הדלק.
  4. כסף – חשבו מה התקציב שלכם וחפשו אמן טלפתיה לראש השנה שמחיר המופע שלו תואם לתקציב שלכם פחות או יותר.
  5. כמו בכל דבר, הכי חשוב לקבל המלצות של הלקוחות הקודמים של אמן הטלפתיה. נסו לברר עם לקוחות קודמים על איכות המופע ועל סגנונו, כך תוכלו לדעת אם הוא תואם את רצונכם.

 

מה היתרון של אמן טלפתיה על קוסם?

רובינו לא יודעים מה ההבדל בין קוסם לאמן טלפתיה, ננסה להשרות מעט סדר. קוסם, כשמו כן הוא, מתעסק בקסמים. מה זה קסמים? טריקים שיוצרים פעולות שנראות לא מציאותיות, כמו שרשרת מטפחות ענקיות שיוצאות מהשרוול.

אמן טלפתיה עושה פעולות שונות על התודעה של הקהל שלו ומפתיע את כולם במצבי שחוצים את גבולות ההיגיון. למשל, במופע טלפתיה האמן יכול לקרוא למשהו מהקהל ולבקש ממנו לספור עד עשר. כשהנציג ינסה לספור, האמן "ישתלט" לו על הזיכרון והוא פשוט לא יזכור את סדר המספרים.

באותו הרגע הקהל יתמלא בתדהמה גדולה – איך אדם מבוגר לא יודע לספור?! התחושות המלוות כל אחד לאורך מופע שכזה הן עוצמתיות ומסקרנות הרבה יותר מבמופע של קוסם. אין ספק שאמן טלפתיה לראש השנה יותיר חותם עז כל המשתתפים, ויעניק להם חוויה שהם ייהנו להיזכר בה לאורך כל השנה.

 

כיצד תתאימו את המופע לרצונות שלכם?

  1. חשבו על אורך המופע שיתאים לקהל שלכם. אם יש הרבה ילדים במשפחה שלכם אולי עדיף להזמין מופע קצר של אמן טלפתיה לראש השנה, ולהיפך.
  2. אם יש לכם פעלולים מסוימים שאתם מעוניינים שהאמן יעשה, בקשו זאת מראש. אתם משלמים על המופע וזכותכם לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים.
  3. אם עברית היא לא שפת האם שלכם והייתם מעדיפים מופע באנגלית, ברוסית, בספרדית או בכל שפה אחרת – נסו לחפש אמן טלפתיה לראש השנה שדובר בשפה שלכם.

 

כמו כן, אם הקהל שלכם משולב מבחינה שפתית, חפשו אמן שיודע לדבר את כל השפות או לפחות משהו שיתרגם.

 

מופע טלפתיה ברוח החג

גם אתם שומרי מסורת תוכלו ליהנות ממופע טלפתיה לכבוד ראש השנה. יום לפני החג, כדי להירגע מההכנות ולהעניק לילדים חוויה טובה תוכלו להזמין אליכם הביתה אמן טלפתיה. לאורך המופע האמן יכול לשזור פעילויות הקשורות לתכני החג.

ברור שכן! מופע טלפתיה לראש השנה הוא חוויה מסקרנת ומרגשת לילדים. כל שעליכם לעשות הוא לבקש מהאמן להתאים את המופע לילדים.

קרוב לוודאי שרוב האמנים יהיו תפוסים בעונת החגים אם לא תזמינו מראש. מומלץ להזמין מופע לפחות חודש לפני, אך גם אם תיזכרו ברגע האחרון שווה לברר על אמנים פנויים.

מופע טלפתיה מתאים לשני ההרכבים האלה, נסו לחשוב עם איזה קבוצה יותר תיהנו. אם בחג הקרוב תערכו מופע עם המשפחה, תמיד תוכלו לערוך מופע נוסף עם החברים.

יש להיזהר ממופע ארוך מדי כיוון שמתישהו הוא הופך למשעמם. בדרך כלל מומלץ שמופע ייערך כשעה.

כפי שאנו יודעים, כסף לא בהכרח מעיד על איכות. אם אתם רוצים מופע איכותי ואתם מוכנים לשלם הרבה, הסתכלו בהמלצות ותזהו את האמן המומלץ והמוכשר ביותר ואותו תזמינו. הסתכלות על המחיר בלבד לא תעיד בהכרח על טיב המופע. חשוב לציין שמי שרוצה לחסוך בהוצאות, יכול למצוא מופע נהדר במחיר הוגן ונוח.

זה תלוי בכם. אם תיהנו יותר ממופע ביתי שחוסך ממכם נסיעות ומאמצים רבים אז לכו על זה. אם אתם רוצים להיות קצת מחוץ לבית ולהתאוורר תוכלו לנסות לתאם עם האמן מקום אחר שיהיה לו נוח להגיע אליו.

תוכן עניינים