מנטליסט ליום הולדת 60

אם במשנה בפרק אבות כתוב "בן שישים לזקנה", היום 60 הוא ה-30 החדש, אבל בכל זאת זהו גיל מספיק מכובד כדי לערוך מסיבה ולציין את היום בצורה מיוחדת. את גיל 60 ניתן לחגוג בדרכים שונות. כאן תמצאו את כל המידע על מסיבה עם מנטליסט ליום הולדת 60.

 

למה דווקא מנטליסט ליום הולדת 60?

מנטליסט ליום הולדת 60 הוא הזדמנות לחגוג בצורה מיוחדת ומקורית מסיבה עם חברים ומשפחה מאחר והוא מתאים לכולם. בעוד שלימי הולדת של ילדים מזמינים קוסם לילדים, כאן מדובר על קוסם למבוגרים ברמה גבוהה. כולנו מכירים מופעים כמו של אורי גלר, נמרוד הראל או ליאור שוסרד שנוהגים גם להופיע על מסך הטלוויזיה וכדי לראות מופע חי שלהם משלמים לא מעט.

למרות זאת, ישנם עוד מנטליסטים לא פחות טובים ומרשימים שיכולים לשדרג את מסיבת יום ההולדת למופע שהאורחים לא ישכחו לזמן רב.

 

מה יעשה מנטליסט ביום ההולדת 60?

  • המנטליסט יצליח לקרוא את מחשבות ושפת הגוף של האורחים שלכם
  • המנטליסט ישתמש באפקטים מנטליסטים כמו: היפנוזה, השפעה על הזיכרון והשפעה על תזוזת חפצים.
  • המנטליסט יהפנט את האורחים במופע על חושי
  • המנטליסט יקסים את האורחים בקסמים ופעלולים
  • הוא ישתמש בהומור ובדיחות שתפר במיוחד ליום ההולדת בהתאמה אישית
  • הוא יתאים עצמו למגוון הגילים במסיבה
  • הוא ישתף את הקהל במופע
  • ייתן בעיקר דגש ותשומת לב לחתן יום ההולדת
  • הוא יעניק ערב בלתי נשכח

 

איך הוא עושה את זה?

אמן חושים הוא לא רק אדם בעל כישרון על חושי כפי שנוטים לחשוב, מדובר על אדם שלמד מאוד קשה טכניקות המסייעות לו להכיר את נפש האדם העומד מולו באמצעות קריאה של שפת הגוף, הג'סטות, הבעות הפנים או טון הדיבור.

כמובן שהוא יכול להשתמש גם בידע מוקדם אותו הוא מקבל לפני כן, אך לרוב מדובר באינטואיציות מחודדות שלא ניתנות להסבר. במילים אחרות ובשונה ממופע קסמים, הקהל לא מבין איך הוא עושה את זה ולכן יושב מרותק לאורך כל המופע. הכישרון של אמן החושים הוא לשלב הומור בלהטוטים החושיים שלו וזה מה שקונה בעצם את הקהל.

 

בחירת מנטליסט לאירוע פרטי

איך לבחור מנטליסט?

כדי לבחור את המנטליסט המושלם לאירוע פרטי וליום הולדת 60 בפרט, צריך המלצות על מנטליסט שלא רק נותן show סוחף, אלא יודע כיצד להחזיק קהל ולעניין אותו, במיוחד שהוא מורכב מאנשים מבוגרים וצעירים, משפחה וחברים.

 

מאיפה אפשר לקבל המלצות טובות?

המלצות על מנטליסט איכותי ניתן למצוא באתרים שלהם בהם הגולשים משאירים חוות דעת שלא ניתן לשנות. חוץ מזה ישנם פורומים ואתרים אחרים בהם קוראים על המנטליסט. כיום, הרשתות החברתיות הן גם מקום מעולה כדי שתקבלו המלצה חמה על מנטליסט איכותי.

 

הפגישה הראשונה עם המנטליסט

לפני ההחלטה איזה מנטליסט להזמין ליום הולדת 60 מומלץ להיפגש איתו לתיאום ציפיות וכך גם לראות כיצד הוא מתנהל מול אנשים. בפגישה אל תהססו לשאול על התכנית המיועדת ליום הולדת 60, כמה זמן המופע, האם הוא משתף את הקהל, עם איזה ציוד הוא מגיע ומה אתם תצטרכו להכין והכי חשוב כמה תצטרכו לשלם.

ניתן לערוך השוואת מחירים ולהיפגש עם מספר מנטליסטים, אך אם נראה לכם בפגישה הראשונה שמדובר באדם איכותי ומקצועי, אל תוותרו עליו גם אם במחיר יקר יותר.

 

העולם הנסתר של המנטליזם

כאשר מנטליסט עושה מופע הוא לעולם לא יגלה את הסודות והטכניקות שלו. הסיבה לכך נעוצה בלימודים ארוכי טווח בהם למד והתאמן כדי להיות חזק בתחום שלו. הוא יכול להסביר לכם כיצד קוראים שפת גוף ולתת מספר טיפים על טריקים פסיכולוגיים, אך לא ניתן לגלות את הנסתר מכם.

זה למעשה מה שמרתק את הקהל ומסקרן אותו. במידה והקהל היה יודע את כל הסודות המופע לא היה מעניין כל כך. מנטליזם הוא עולם במלואו העוסק בנושאים שנויים במחלוקת כמו היפנוזה, העברת מסרים, חיזוי העתיד, השפעה על בני אדם, הזזת חפצים וכיוצא בזה הנראים לרגע ככוח עליון. אך אל תתבלבלו אילו לא כוחות עליונים, אם כי טכניקות ושיטות שהמנטליסט הקדיש להן שנים על מנת להתמקצע.

 

האם כל אחד יכול להיות מנטליסט?

כל אדם שמחובר לתחום ולומד את המקצוע, מתנסה ומתאמן באפקטים או טלפתיה יכול להיות מנטליסט עם הרבה עבודה. יחד עם זאת צריך עוד תכונות כדי להעמיד מופע איכותי, בין אם מדובר במופע פרטי ובין אם באירוע רב משתתפים. תכונות כמו: הומור, אינטואיציה, עמידה מול קהל, כישורי משחק והרבה רגש.

על מנת שהמופע יהיה מלהיב ומרתק, אין ספק שהמנטליסט צריך להיות אדם מנוסה ומקצועי. זאת אומרת, חשוב שאתם לא רק תקבלו עליו המלצות כלליות, אלא גם תבדקו את הניסיון שלו באירועים כמו יום הולדת 60 הכולל קהל מסוגים וגילים שונים. בכל זאת יום הולדת 60 הוא לא כמו אירוע של וועד עובדים או אירוע חברה.

 

האם מנטליסט יגלה את סודותיו במופע הפרטי?

בדומה לאמני חושים ומנטליסטים אחרים, המנטליסט שומר את הסודות שלו לעצמו גם  מהקולגות שלו ומהאנשים הקרובים לו ביותר. זאת אומרת שבמופע הפרטי הקהל לא יוכל להבין את המהלכים והטקטיקות שלו. הדבר היחיד שהקהל יהיה נוכח לו הוא ההשפעה עליו. זה מה שיגרום בעצם למופע להפוך לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.

ייתכן שבמקרים מסוימים המנטליסט יגלה לקהל סוד אחד או שניים כדי לספק את הסקרנות שלו, אך מדובר על טריקים כלליים שרוב המנטליסטים משתמשים בהם. לסיכום, כאשר הקהל יודע כמה שיותר פחות את סודותיו של המנטליסט, כך הוא מסתקרן ונהנה יותר מהמופע. הכי חשוב שבעל השמחה ייהנה מהמופע וייקח בו חלק ולכן הפגישה עם המנטליסט לפני האירוע מאוד חשובה.

תוכן עניינים