מנטליסט ליום הולדת 70

אולי אי אז, בזמן בו העלו אור בעששית ושאבו מים מבאר עמוקת-חלל, גיל שבעים היה מילה נרדפת לזקנה, מקל-סבא וריח חריף של תרופות. בעידן של היום, גיל 70 הוא שיא הקריירה, וראוי לחגוג אותו בצורה שלא תבייש את חתן/כלת יום ההולדת האנרגטיים. מה בתוכנית? שתיית תה מכוסות פורצלן? לא ולא, הצחקתם אותנו, יום הולדת 70 חייב לכלול תוכנית שתצדיק 70 שנות חיים על פני הכדור. מנטליסט ליום הולדת 70 – האמן שיגרום למסיבה להיות הנושא המדובר ב-70 שנה הבאות.

 

הופעה של חוש שישי מגיל ילדות עד הגיל השלישי

מתכננים מסיבת הפתעה לסבתא? חגיגות ה-70 הן לא מאורע שניתן לדלג עליו או לציין אותו בעוגה מצופה בצימקאו, חייבים לחגוג אותן בכובד ראש, תוך היערכות מוקדמת. השאלה הראשונה בתכנון אירוע מוצלח, היא: מה ישמח את חתן/כלת השמחה? אחרי הכל, כל קמט שהם רכשו בשנים האחרונות הוא פרי השקעה ומאמץ, ומעיד על 70 שנות עשייה ונתינה לאומה. מגיעה להם מסיבה שכולה נחת והנאה.

בנוסף יש לשאול מי ומי המשתתפים במסיבה. לרוב, יום הולדת 70 ייחגג ברוב עם עם כל הצאצאים, מתינוקות חייכניים חסרי שיניים ועד אנשי עסקים חשובים בעלי משפחות. חשוב שהתוכנית המרכזית תתאים לכל אחד מהנוכחים, ותישא אופי של גיבוש וחוויה.

עכשיו אתם בטח חושבים: "יופי של טיפ, עכשיו כל שנותר לנו הוא לשבור את הראש במטרה למצוא תוכנית שתתאים למקטן ועד גדול, סביר להניח שזו משאלה דמיונית שלא יכולה להתקיים ונועדה לכישלון".

חבר'ה, אל תעשו אותנו כאלה, איננו מציבים דרישות מבלי שיש לנו מענה עבורכם. מחפשים תכנית חוצה גילאים, מגזרים סגנונות ויכולות מנטליות? מנטליסט ליום הולדת 70, שמעתם עליו? כדאי שתערכו היכרות מהירה, הוא הולך להיות האיש שלכם.

 

מנטליסט לגיל 70 – 3 דברים שלא ידעתם עליו

לפני שאנחנו גולשים לדבר על סדר ההופעה ועל מה היא כוללת, תנו לנו לצייר לכם קווים לדמותו של המנטליסט, למעשה, הוא דמות ששווה ספר שלם או אפילו כמה כרכים, אבל אנחנו נשתדל לתמצת.

  1. מנטליסט לגיל 70 הוא אדם שניחן ביכולות של קריאת שפת גוף, ושימוש במניפולציות פסיכולוגיות ליצירת אשליה של ביצוע פעולות על טבעיות כמו טלפתיה, הגדת עתידות, הנעת חפצים באמצעות כוח המחשבה, ואיתור חפצים חבויים. בנוסף, מנטליסטים מומחים בהטמנת סוגסטיות במוחות של אנשים באמצעות היפנוזה ושימוש בשיטת אן.אל.פי.
  2. מנטליסט לגיל 70 הוא אדם שעבר סדנאות והתמקצע בתחום האינטראקציה הבין אישית ויחסי אמן-קהל. אם הוא מקצועי, יש לו מסוגלות לרתק את הקהל למשך שעה ארוכה, מבלי שאף נוכח יפער את פיו לפיהוק משועמם.
  3. מנטליסט מקצועי לגיל 70,ככל הנראה השתתף בקורסים ובכנסים בינלאומיים בחו"ל, לצורך חידוש טכניקות, למידה נוספת והעמקה בתחום, וכן למטרות רכישה של אביזרים חדשים לצורך הופעותיו.

 

הם מוזמנים ליום הולדת, לא יודעים שהם עתידים לצפות בהופעת החיים שלהם

המוזמנים ליום הולדת 70 קבלו הזמנה, תלו אותה על המקרר והקיפו בעיגול את התאריך. אולי הם כמעט שכחו מהאירוע, אחרי הכל, מה יכול להיות אטרקטיבי כל כך במסיבת יום הולדת 70? אולי האוכל שיוגש שם יהיה דל מלח וסוכר – כך חשבו.

מה שהיה שם לבסוף, גרם להם להאמין שהחיים הם הרפתקאה גדולה ומסקרנת ותמיד נגלים בה פרקים חדשים.

הופעת לייב של מנטליסט ליום הולדת 70 תגרום לאורחים שלכם להלם מוחלט. אחרי הכל, לא בכל יום משתנים סדרי בראשית, ותפיסות ישנות ומוצקות מתנערות מאבק ועוברות להיות מוטלות בספק. מתי בפעם האחרונה מישהו חדר למקום הסודי ביותר בראש שלכם, אסף מידע מהמוח ושלה אותו בקלילות כאילו היה דג זהב באקווריום? מנטליסט טוב הוא כזה שיגרום לתגובות התדהמה שלכם להתעצם ולאמונות היסוד הישנות להתערער.

איה הוא כוח המשיכה, והיאך חפצים נעים מעצמם? כיצד ביכולתו של בן אנוש למצוא פריטים שהוסתרו באופן קפדני במקום מסתור מבריק? איך ניתן לקרוא מחשבות? כל אלו שאלות שיגרמו לכם לחזור הביתה אפופי הרהורים, אחרי חוויה של פעם בחיים.

 

מנטליסט ליום הולדת 70 – אל תהיו רציניים כל כך

אם נדמה לכם שמופע של מנטליסט הוא מיצג אימה רוחש שדים ורוחות, כבד ומלנכולי, הצלחתם להצחיק אותו. מופע של מנטליסט טוב הוא רצף של צחוק, שנינות בדיחות דעת והנאה צרופה. מכיוון שלמנטליסט יכולות מעולות בקשירת קשר עם הקהל, הוא בוזק בין התרגילים מלא הומור, ושיתוף קהל. מנטליסט ליום הולדת 70 – תכנית קלילה וכלילת המעלה.

 

מנטליסט ליום הולדת 70 – סדר התוכנית

לרוב, אם אינכם מזמינים תכנית יוצאת דופן, הסדר יהיה באופן הבא:

 

פתיחה

שלב הפתיחה בהופעה של מנטליסט כולל היכרות עם קהל הצופים. במסגרת שלב זה, המנטליסט מבצע סקירה מהירה ומבצע תשאול נחמד וחברי המסייע לו בהבנת אופי המשתתפים. היכרות זו תסייע לו בהתאמה מושלמת של סוג המופע לקהל היעד, וכן תגרום לכל התו כנית להיות אישית יותר ומחוברת.

 

גוף ההופעה

בשלב זה מבצע המנטליסט סדרה אטרקטיבית של תרגילים, שיהפנטו את הקהל בכל גיל, ויגרמו לתהייה קלה, האם הנוכחים הוזים או שהמנטליסט אכן בעל יכולות למעלה מכוחות הטבע. בין התרגילים אותם יבצע המנטליסט ביום הולדת 70 ניתן למנות:

  • תרגילי טלפתיה וקריאת מחשבות ("אתה חושב עכשיו על סבך המנוח, נכון?").
  • תרגילי מספרים וזיכרון ("מספר האשראי שלך הינו 67435279054, תוקף 07/23").
  • תרגילי מגע ("עכשיו אני אגע בכף ידו ואתה תחוש את המגע בידך, לא מאמין? חכה ותראה").
  • תרגילי טלקינזיס ("רוצים לראות איך הנעל הזאת מתחילה לפסוע מעצמה בעזרת כוח הריכוז בלבד?").
  • תרגילי חיזוי עתידות ("יום המחר שלך עתיד להיפתח בבשורה משמחת במיוחד").

 

סיום

מנטליסט ליום הולדת 70 יגמור את ההופעה בתרגיל אחד מנצח בשיטת הדובדבן שבקצפת. אתם עתידים להישאר עם טעם של עוד.

 

מהו מנטליסט ליום הולדת 70?

אמן חושים מיומן, שבכוחו ליצור אשליות של ביצוע פעולות בלתי אפשרויות כמו חיזוי עתידות וקריאת מחשבות. המנטליסט מנוסה ומוצלח בתקשורת עם קהל בכל גיל כולל הגיל השלישי.

מנטליסט ליום הולדת 70 – מה בתכנית?

תכנית של מנטליסט ליום הולדת כוללת פתיחה של היכרות, ביצוע סדרת תרגילים מרשימה וסיום מפתיע במיוחד.

אילו לימודים והכשרה עוברים מנטליסטים?

מנטליסטים אינם מפסיקים ללמוד, הם מעשירים את הידע שלהם כל הזמן בהשתתפות בסדנאות, הרצאות וכנסים של מאסטרים מרחבי העולם.

איזו תוכנית מומלצת ליום הולדת 70?

מנטליסט ליום הולדת 70 מסוגל לרתק את כל בני המשפחה בכל גיל ולהוות את מרכז האירוע ואת גולת כותרתו.

 

תוכן עניינים