מנטליסט ליום הולדת

מחפשים אמן אורח שישדרג את מסיבת יום ההולדת המתוכננת? מנטליסט, המכונה גם אמן חושים, נחשב היום לתכנית המועדפת לימי הולדת. אם מעניין אתכם להכיר את המנטליסט מקרוב, ולהבין מדוע נקשרו בשמו קסם, הילה וחוויה, אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט הזה, לאחריו תוכלו לדעת איך להזמין מנטליסט תותח ליום הולדת, מה המחיר הממוצע בשוק, ואיך בדיוק ייראה המופע שלכם. קדימה, בואו איתנו למסע שכולו חוויה חושית מרגשת.

 

מה שחשוב לכם לדעת על מנטליסט ליום הולדת

אם חשבתם שבפגישה פנים מול פנים עם מנטליסט, אתם תחזה בפלא הזוי, צר לנו, למנטליסט אין כנפי-פיה או עיני לייזר, במבט שטחי הוא נראה ככל האדם, אתם יודעים: עיניים, אוזניים, גפיים – כל המכלול שמרכיב איש מן השורה. אולם צפייה אחת בביצוע יכולותיו, והשקפתכם עליו תשתנה.

מנטליסט הוא אדם שבעזרת מניפולציה מחשבתית וקריאה של מימיקת העומד מולו, מסוגל ליצור אשליה של תופעות על טבעיות. ביניהן: קריאת מחשבות וטלפתיה, יכולת של חיזוי העתיד, הנעה של אובייקטים בכוח המחשבה ומציאת חפצים נסתרים. תחום הפרפסיכולוגיה מגדיר את המנטליסט כמי שמסוגל לשלוט על זולתו ולהחדיר בו סגסטיות, בעזרת היפנוזה ושיטת NLP – ניתוב לשוני פיזיולוגי, בנוסף, המנטליסט מזהה סימנים גופניים שונים ובעזרתם לומד על מחשבותיו של זה הנמצא לפניו.

המנטליסט עושה שימוש בחמישה חושים כדי לעורר את החוש השישי של צופי המופע שלו. נשמע הזוי? לא מציאותי? מיסטי? זהו המנטליסט: מסתורי, אפוף קסם וכריזמטי, וככזה הוא יכול להפוך את מסיבת יום ההולדת שלכם לחוויה חושית מסעירה, מלאת עניין וכיפית.

 

מנטליסט ליום הולדת – אלו תרגילים יכלול המופע?

מכוח היכולות הנדירות של המנטליסט, הוא מסוגל לבצע תרגילים מרשימים, שיפעימו את הצופים, ויחשפו אותם למציאויות של הכירו.

סוג התרגיל דוגמה
תרגילי טלפתיה המנטליסט מושיב שני מתנדבים משני צידי החדר, לכסות את עיניו של אחד מהם, ולהשקיע ריכוז מחשבתי. לאחר מכן הוא ייגע קלות ביד של בעל העיניים הגלויות, וראו זה פלא: מכוסה העיניים חש בנגיעה מבלי שמישהו שהה בקרבתו, מדהים!
תרגילי קלפים המנטליסט מזהה סדרה שלמה של קלפים שנבחרה על ידי אי מי מהקהל, ללא שצפה בקלפים, או אפילו נגע בהם.
קריאת מחשבות המנטליסט חודר למוח של מתנדב ומזהה את מחשבתו.
זיהוי חפצים מתנדב מחביא מאחורי גבו כרטיס אשראי, והמנטליסט מקריא לו את מספרו בשטף.
הנעת חפצים מרחוק – טלקינזיס המנטליסט גורם לחפצים שונים לרחף בחלל, ללא שימוש בכוח חשמלי או במגע.

אלו ועוד, הם חלק מהתרגילים המרכיבים מופע של מנטליסט ליום הולדת, מה שאומר שהמסיבה הבאה שלכם, הולכת להיות קסם של מסיבה.

 

מופע מנטליסט ביום הולדת – עיקרון 3 השלבים

כאשר אתם מתכננים אירוע, עליכם לדעת מה הוא יכיל, ואיך תתנהל התוכנית. מופע של אמן חושים בדרך כלל יערך בשלושה שלבים עיקריים:

 

שלב 1: "מנטליסט הכר, זה הקהל, קהל, זהו המנטליסט"

בשלב הראשון במופע, מבצע המנטליסט היכרות עם הקהל, הוא מזהה את חתן או כלת יום ההולדת ולוחץ יד לשלום, מציג את עצמו ומבחין עם מי יש לו עסק, ההיכרות הבראשיתית הזו, תעזור לו בביצוע תרגילי המנטליזם השונים במופע.

 

שלב 2: גוף המופע: "אני מזמין לבמה את האדם הכי אמיץ בקהל, לתפקיד חשיפה מאיים…"

השלב השני והעיקרי במופע, הוא השלב בו מקיים המנטליסט, סדרת תרגילים מרתקת. במהלך המופע המנטליסט ייתן תשומת לב מיוחדת לחתן/כלת יום ההולדת, וישים עליהם את הפוקוס, כשהוא ייעזר במתנדבים נוספים מהקהל. אין זו הופעה פרונטלית גרידא, במופע מנטליזם הקהל שותף מלא למהלך ההתרחשויות, מה שגורם, לקשב רב, לעניין ולחיבור.

 

שלב 3: "לקראת סיום, אני רוצה לגלות את הסוד הכי כמוס פה בחדר, רבותיי."

בשלב הסופי של האירוע, ישלוף המנטליסט מהכובע את התרגיל הכי מפתיע שלו, להותרת טעם טוב בפיות הצופים. זה יכול להיות תרגיל טלפתיה מרשים, או תרגיל טלקינזיס הזוי, מה שכן, הקהל שלכם יישאר פעור פה משך זמן ארוך.

במידה וסיכמתם עם המנטליסט מראש, הוא יוכל לחלק מזכרת מהאירוע, שתהפוך את יום ההולדת הלא-שגרתי הזה, לחוויה שתיחרט עמוק בתודעה.

 

מנטליסט ליום הולדת – עד איזה גיל?

אם חשבתם שמופעי קסם, מתאימים למסיבות של ילדים ונוער, הרי שבא המנטליסט וכמו תמיד הופך את המציאות על פיה: מופע מנטליזם מתאים לימי הולדת חוצי גילאים. מנטליסט מקצוען מיומן בלעבוד עם סוגי קהלים שונים, ולתת לכל שכבת גיל את החוויה המותאמת לה.

יתרון נוסף שיש במופע מנטליזם, הוא העובדה שמופע אחד הוא רב דורי, ומהנה את סבא, את אבא ואת חתן יום ההולדת בלא הבדל, כשהוא מצמצם פערים בצורה מדהימה. אחרי הכל, להנאה שלנו מריגושים של קסם ואשליות, אין גיל.

מופע של מנטליסט ליום הולדת פוטר אתכם מלערוך מסיבה אחת לחברים ומסיבה אחת לבני המשפחה, משום שהתוכנית הזו כובשת את כל הקהל בנשימה עצורה, ללא הבדלי דת, גזע או מין.

 

מה מחיר מופע של מנטליסט ליום הולדת? תכנית למסיבה שלא מרוששת אתכם

מנטליסט מתחיל מנטליסט מנוסה מנטליסט בעל שם
מחיר מסיבת יום הולדת ביתית כ-1,800 ש"ח כ-2,500 ש"ח כ-5,000 ש"ח
מחיר מסיבת יום הולדת לעשרות אנשים לא מומלץ לאירוע בסדר גודל כזה 2,300-3,500 ש"ח 5,000-150,000 ש"ח

2 נתונים שחשוב שתבררו, לפני שאתם סוגרים עם אמן חושים ליום הולדת

  • תקשורת מעולה עם הקהל – מנטליסט ליום הולדת חייב ליצור אינטראקציה בינאישית טובה עם הצופים. חשוב שהוא ישלב דברי הומור ופיקנטיות, להרים את מורל הקהל.
  • ניסיון ומיומנות – גם אם החלטתם להזמין אמן מתחיל, וודאו שהוא יודע את המלאכה, ולא עולה על הבמה לראשונה, באירוע שלכם. לעיתים שווה להשקיע סכום גבוה מעט יותר, כדי שהמופע יהיה מושלם ואיכותי.

מאמרים נוספים

מנטליסט ליום הולדת 60

אם במשנה בפרק אבות כתוב "בן שישים לזקנה", היום 60 הוא ה-30 החדש, אבל בכל זאת זהו גיל מספיק מכובד כדי לערוך מסיבה ולציין את

קרא עוד »

מנטליסט ליום הולדת 70

אולי אי אז, בזמן בו העלו אור בעששית ושאבו מים מבאר עמוקת-חלל, גיל שבעים היה מילה נרדפת לזקנה, מקל-סבא וריח חריף של תרופות. בעידן של

קרא עוד »

מנטליסט ליום הולדת 50

מעוניינים לחגוג יום הולדת עגול באופן חגיגי ומקורי במיוחד? לא תוכלו לסרב להצעה המפתה שלנו: מנטליסט ליום הולדת 50 – המופע שייקח אתכם למחוזות שאף

קרא עוד »

מנטליסט ליום הולדת 40

מנטליסט – שמעתם עליו? אמן החושים שמסוגל לחולל נפלאות, עכשיו ביום ההולדת שלכם. מנטליסט ליום הולדת 40 מסוגל להפוך את המסיבה שלכם לחוויה של פעם

קרא עוד »

מנטליסט ליום הולדת 30

לקראת הפקה מרגשת של יום הולדת 30 לאחד מיקיריכם? אנו שמחים להציע לכם תכנית אטרקטיבית למסיבה בלתי נשכחת. על מנטליסט ליום הולדת 30 כבר שמעתם?

קרא עוד »

 מנטליסט ליום הולדת 20

חוגגים יום הולדת לגיס? לחברה? לאחות? 20 שנה הם פרק זמן משמעותי כדי לחגוג אותו בצורה היסטרית. מנטליסט ליום הולדת 20 יוכל להרים לכם את

קרא עוד »