איך בוחרים קוסם למבוגרים?

בשנים האחרונות עלה מספר האירועים שבהם מופיעים קוסמים למבוגרים. סביר להניח כי הסיבה שעומדת מאחורי נתון זה קשורה לכך שמדובר בהופעה מרתקת וקלילה. כזו שמאפשרת לכל הנוכחים בקהל לזכור את האירוע לזמן רב לאחר סיומו. עם זאת, חשוב לציין כי בחירה של קוסם למבוגרים אינה הליך פשוט, יש כמה נקודות שחשוב לבדוק מראש. אם אתם צפויים לחגוג אירוע בקרוב ואתם תוהים איך בוחרים קוסם למבוגרים?

כדאי שתקראו את המדריך המקיף שהכנו עבורכם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא שאלות נפוצות שנשאלו ברחבי הרשת ופרטים נוספים שאספנו מבעלי אירועים שהזמינו קוסם למבוגרים בעבר. המדריך הבא יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בקוסם המתאים ביותר לקהל המבוגרים של האירוע שלכם. אז קדימה, תתחילו לקרוא.

 

תבדקו מראש שמדובר בקוסם למבוגרים

הטיפ הראשון שלנו במדריך שעוסק בשאלה איך בוחרים קוסם למבוגרים? עשוי להישמע לכם בנאלי. אבל תאמינו לנו, אנחנו כותבים לכם מניסיון. יש מי שחושבים שברור מאליו שהקוסם שהם שנמצא איתם על הקו בשיחת טלפון, יודע שאתם מתכוונים לאירוע של מבוגרים (למקרה שזה לא היה מובן – זה לא תמיד ברור מאליו).

אנחנו רוצים לומר בעצם, שהיו אירועים שבהם הוזמן קוסם, מבלי לבדוק אם הוא אכן מותאם למבוגרים ובסופו של דבר, הגיע קוסם עם יכולות שיכולות להרשים רק ילדים מגיל 10 ומטה. לכן, כשאתם מבררים פרטים עם קוסם, קודם כל, תבררו שהוא מעביר תוכן שמותאם למבוגרים.

 

תבדקו שמדובר בקוסם עם כריזמה

עכשיו כשאתם בטוחים שבחרתם בקוסם למבוגרים, חשוב שתבדקו שיש לו כריזמה. קוסם למבוגרים חייב להיות כריזמטי ולסחוף את הקהל אחריו. קוסם שעומד מול הקהל ומדבר בטון מונוטוני ומשעמם הוא כזה שאתם לא רוצים שיעמוד על במת האירוע שלכם. סביר להניח שכעת אתם כבר מתחילים להבין שהתשובה לשאלה איך בוחרים קוסם למבוגרים? אינה פשוטה כפי שעשוי להיראות לרבים מכם.

 

תבררו מהם האירועים הקודמים שבהם הקוסם הופיע

אם אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בקוסם למבוגרים, אתם צריכים לברר מהם האירועים שהוא הופיע בהם עד כה. אם הקוסם יפרט לכם שורה של אירועי חברה לבנקים, מוסדות ו\או חברות, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. לאירועים מסוג זה מוזמנים קוסמים שנבחרו בקפידה.

זה לא מסתיים כאן, הטיפ השלישי שלנו במדריך איך בוחרים קוסם למבוגרים? מצריך מכם קצת מחקר. הרי כל קוסם יכול לפרט שורה של אירועים על רמה, אבל השאלה אם הם באמת קרו. כדי לבחון זאת, אתם צריכים לעבור לטיפ מספר 4.

 

מאיפה אפשר לקבל המלצות על קוסם למבוגרים?

הקוסם שבחרתם ממליץ על עצמו בחום? מצוין! אבל זה לא מספיק. אתם צריכים למצוא המלצות נוספות ממקורות אמינים. להלן מספר אפשרויות שעומדות בפניכם:

 

תשאלו חברים, קרובי משפחה או קולגות

יש לכם חברים, קרובי משפחה או קולגות שלקחו לאחרונה חלק באירוע מטעם העבודה? אולי הם בעצמם ארגנו אירוע עם קוסם למבוגרים? כדי לענות על השאלות האלו, אתם פשוט צריכים לברר עם כל הסובבים אתכם, עד שתמצאו את הפרטים שאתם זקוקים להם.

 

חיפוש בגוגל

חיפוש של שם הקוסם בגוגל צפוי להביא בפניכם מגוון של תוצאות, דירוגים וביקורות שנכתבו על ידי לקוחות קודמים (מרוצים או פחות) של הקוסם המדובר. חשוב שתשימו לב שגוגל מאפשרת ללקוחות לדרג עסקים שונים. הדירוג הנמוך ביותר מתחיל בכוכב 1 ומסתיים ב-5 כוכבים.

כאשר 5 כוכבים זו הביקורת הטובה ביותר שניתן לתת לבעל עסק. אם הקוסם שלכם מדורג בפחות מ-3 כוכבים, כדאי לוותר עליו ולברר פרטים על קוסם אחר. חשוב לא להסתפק אך ורק בדירוג ולקרוא לעומק את הביקורות שנכתבו על הקוסם. הביקורות עשויות להביא בפניכם את המידע החשוב ביותר אודות הקוסם והמופע שלו.

 

חיפוש ברשתות החברתיות

ניתן לפרסם פוסט עם השאלה המתבקשת: איך בוחרים קוסם למבוגרים? ולחכות לחכמת ההמונים.

 

תבדקו שהקוסם יוצר עניין במופע

כשאתם מבררים פרטים על קוסם למבוגרים עם חברים, מכרים, ברחבי הרשת או בכל דרך אחרת, אתם צריכים לברר שמדובר בקוסם שיוצר עניין. אתם רוצים הרי שבאירוע שלכם יופיע קוסם שיידע להדהים את הקהל, שיגרום לכולם להיות מופתעים ומרותקים. קוסם שמבצע את אותו קסם שוב ושוב זה פחות הכיוון שלכם. לכן, אל תשבו מול המחשב ותחכו שהתשובה לשאלה איך בוחרים קוסם למבוגרים? תנחת עליכם משום מקום. תיישמו את טיפ מספר 4 ותבררו גם את הפרטים הללו בהקדם האפשרי.

 

איך אפשר לראות חלקים מהמופעים קודמים של הקוסם?

קוסם שיודע לשווק את עצמו, יעלה חלקים מהמופעים הקודמים שלו לרשת. כך שאם אתם רוצים לראות במה מדובר, האם הקוסם יוצר עניין במופע והאם הוא באמת מותאם למבוגרים, אתם יכולים לצפות בחלקי המופע שלו באמצעות הדרכים הבאות:

 

צפייה בסרטונים ביוטיוב

שימו לב, אתם יכולים לחפש את השאלה איך בוחרים קוסם למבוגרים? בשורת החיפוש ביוטיוב, אבל אם אתם רוצים לקבל את חלקי המופע של הקוסם, אתם צריכים לכתוב: "הופעה של קוסם למבוגרים". כך תוכלו לצפות בקטעים קצרים שימחישו לכם פחות או יותר במי מדובר.

 

צפייה בסרטונים באתר של הקוסם

אם יש לכם קוסם מסוים שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו, אתם יכולים פשוט לגלוש אל אתר האינטרנט שלו ולצפות בסרטונים שהוא העלה לאתר.

 

האם יש אפשרות לראות מופע של הקוסם לפני שמזמינים אותו לאירוע שלנו?

ישנם קוסמים שמאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים שלהם להיות נוכחים במופעים שהם מקיימים. כשמדובר במופע למבוגרים שכולל מספר רב מאוד של אנשים (למשל, אם מדובר במופע לחברות גדולות וכדומה), כדאי לצפות במופע של הקוסם לפני שתזמינו אותו לאירוע שלכם. הדבר יאפשר לכם לראות את המופע מתחילתו עד סופו ולבחון האם אכן מדובר בקוסם שמתאים למבוגרים שמגיעים אל האירוע שלכם. אנו ניצבים רגע לפני סיום המדריך, אנחנו בטוחים שכעת יש לכם את רוב הכלים החשובים ביותר שענו לכם על השאלה איך בוחרים קוסם למבוגרים?

 

סיכום

כעת יש לכם את כל הכלים שדרושים לכם כדי לדעת בדיוק איך בוחרים קוסם למבוגרים?. כל שעליכם לעשות הוא ליישם את הטיפים שניתנו לכם עד כה ולהתחיל לארגן את האירוע. אם יש לכם מכרים שצפויים לערוך בקרוב אירוע למבוגרים, תהיו חברים ותשתפו אותם במדריך שלנו, אנחנו בטוחים שהם יודו לכם בסופו של דבר.

תוכן עניינים