איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שיש לכם אירוע בקרוב ואתם מתכננים להזמין אמן חושים שיפעיל את הקהל. רגע לפני שתיצרו קשר עם אמן חושים, כדאי שתערכו בירור מקיף בנוגע ל-2 פרמטרים חשובים מאוד. ראשית כל, חשוב שתבררו שמדובר באמן מומלץ ושנית, חשוב שתבדקו מראש מהו התקציב שלכם. ישבנו עם צוות של מומחים, חלק מהם עוסקים בתחום האירועים וחלק בתחום הפיננסי וריכזנו עבורכם את כל המידע הנוגע לשאלה: איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם? כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל.

 

1. מהו אמן חושים?

רגע לפני שנתעמק בשאלה איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?, ראוי שנסביר מהו אמן חושים, או יותר נכון, מהו לא אמן חושים – אמן חושים הוא לא קוסם. חשוב לנו לפתוח בהצגת מידע זה מכיוון שלא מעט אנשים סבורים שיש קשר בין המקצועות. קוסם מופיע בעיקר עם אפקטים ויזואליים שמתרחשים על הבמה. אמן חושים לעומת זאת, מאפשר חוויה של אפקטים מחשבתיים מעולם המנטליזם שכולל את התחומים הבאים:

  • קריאת מחשבות
  • קריאת שפת גוף
  • זיכרון
  • כוח השפעה

 

2. מתכננים להזמין אמן חושים? איך תדעו שמדובר באמן חושים מומלץ?

בחרנו לחלק את השאלה הבאה לשני חלקים: איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?. כעת נתמקד באופן שבו אתם יכולים לדעת שמדובר באמן חושים מומלץ. רגע לפני שתבחרו את אמן החושים שהופיע על פלייר שקיבלתם בתיבת הדואר, כדאי שתניחו את הפלייר בצד ותיישמו את הצעדים הבאים:

 

תיכנסו לגוגל ותערכו חיפוש על אמן חושים מומלץ

הנחתם את הפלייר בצד? מצוין. פליירים הם נחלת העבר. קשה מאוד לדעת דרך פלייר אם האמן המדובר הוא אכן מומלץ (הוא יכול להמליץ על עצמו אבל זה לא מספיק). עכשיו, כשהפלייר בצד, תערכו בגוגל את החיפוש הבא: "אמן חושים מומלץ" ותבחרו את האמן שנראה לכם המתאים ביותר.

 

תבחרו באמן מסוים שנראה לכם מתאים ותבררו עליו פרטים לעומק

בחרתם באמן חושים שנראה לכם מתאים? כעת, תבדקו עליו פרטים לעומק באמצעות הדרכים הבאות:

 

בירור הדירוג שלו

לכל בעל מקצוע עם מוניטין טוב יש דירוג מעל 4. כך שאם האמן שלכם מדורג ברמה 4 ומעלה, אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם טוב.

 

קריאת ביקורות

לקוחות מרוצים משאירים חוות דעת חיובית. אם לאמן יש שלל ביקורות מהללות, אתם יכולים לשמור את הפרטים שלו ולהמשיך בקריאת המדריך.

 

3. למה חשוב להזמין אמן חושים מומלץ?

זה הגיוני לחלוטין שאתם תוהים איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?. הרי, עוד לפני שבוחנים את התקציב, חשוב להזמין אמן חושים מומלץ. כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לו את היכולות הבאות:

  • יכולת עמידה מול קהל
  • יחסי אנוש טובים
  • תרגילים מרתקים
  • יכולות ברמה גבוהה ביותר

 

4. כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע?

ערכנו בירור אל מול אמני חושים וגילינו שכדי שנוכל לענות לכם על השאלה איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם? אנחנו צריכים לערוך הפרדה בין אמני חושים מתחילים בתחום לבין אלו המנוסים. להלן פירוט אודות תמחור מופע של אמן חושים מתחיל ואמן חושים מנוסה:

 

תמחור של אמן חושים מתחיל תמחור של אמן חושים מנוסה
אירוע קטן 3,000 – 3,600 ₪ 4,000 – 4,600 ₪
אירוע גדול 4,000 – 5,000 ₪ 6,600 ₪ ומעלה

 

5. יש קשר בין הניסיון של אמן החושים למחיר שהוא גובה לאירוע

לפי הנכתב בסעיף הקודם, ניתן להבין כי קיים קשר בין הניסיון המקצועי שצבר אמן החושים לבין המחיר שהוא צפוי לגבות מכם. חשוב שתדעו זאת, כדי שתדעו לבחון לעומק את הצעת המחיר שאתם צפויים לקבל מאמן החושים הנבחר לאירוע שלכם. אם למשל יצרתם קשר עם אמן חושים בעל מוניטין דל שמציע לכם מחיר יקר, כדאי שתחשבו פעמיים אם להזמין אותו לאירוע שלכם.

אמן חושים כזה צפוי להיות מתאים לתקציב שלכם אבל הוא כנראה לא מומלץ מכיוון שהוא אינו מודע ליכולות שלו. אמן מתחיל צריך לצבור ביטחון בתחום, להופיע על כמה במות ורק אז לגבות מחיר גבוה שמתאים ליכולות שלו.

 

6. תבדקו מראש האם יש לכם את התקציב המתאים להזמנת אמן חושים

המומחים שלנו ממליצים לפעול בהתאם לשלבים הבאים כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן מומלץ שמתאים לתקציב שלכם:

 

החליטו מראש על מחיר מקסימלי

כדאי להחליט מראש על מחיר מקסימלי שאותו אתם מוכנים לשלם עבור מופע של אמן חושים באירוע שלכם.

 

תמצאו מראש 2-3 אמני חושים מומלצים

כדי שיהיו לכם כמה אפשרויות בחירה, כדאי שתמצאו לפחות 2-3 אמני חושים שיש עליהם המלצות נרחבות.

 

תבחנו מהי הצעת המחיר המתאימה לכם ביותר

כעת, כשיש לכם כמה אמני חושים מומלצים, אתם צריכים לבחון את הצעת המחיר של כל אחד מהם. ניתן לערוך טבלה או רשימה ולציין את המחירים שהוצעו לכם על ידי כל אחד מהם ורק לאחר מכן, תחליטו איזו הצעת מחיר היא המתאימה לכם ביותר.

 

7. איך תהיו בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו באירוע עם אמן החושים?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו מההופעה של אמן החושים, אתם צריכים לשים לב שאתם בודקים לעומק את ההמלצות שמצאתם ברחבי הרשת על אמן החושים הנבחר. המומחים שלנו מציעים לערוך בירור מקיף יותר שיכלול את ההליכים הבאים:

 

לבקש מאמן החושים המלצות

אתם יכולים להרגיש בנוח לבקש מספרי טלפון של ממליצים שהיו במופעים הקודמים של האמן. אחרי הכול, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?

 

להגיע (בתיאום מראש) למופע של אמן החושים באירוע אחר שצפוי להתקיים בקרוב

במקרים מסוימים, ניתן להגיע למופע של האמן ולראות שהוא אכן מומלץ כפי שדובר עליו.

 

להסתכל על קטעים מתוך המופע שפורסמו ברחבי הרשת

ניתן לצפות בקטעים מתוך המופע ביוטיוב או באתר של האמן במקרים מסוימים

 

לסיכום

כדי שתוכלו להיות בטוחים שהזמנתם אמן חושים מומלץ שעומד בתקציב שלכם, אתם צריכים ליישם את 7 השלבים שנכתבו קודם לכן. יישום של השלבים אחד לאחר השני, תוך חישוב היכולת הכלכלית שלכם, יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם יודעים איך להזמין אמן חושים מומלץ בתקציב שלכם?.

 

תוכן עניינים