איך להשוות בין אמני חושים?

מאז שאנחנו ילדים אנחנו שומעים את הסובבים אותנו מבקשים מאתנו לנו ללא הפסק שלא לערוך השוואות. אתם תוהים על אלו השוואות אנחנו מדברים? לא להסתכל בצלחת של הגננת ולשאול אותה למה לה מותר לאכול כריך עם שוקולד בזמן שאתם מסתפקים בטחינה. לא לשאול את החברים מהכיתה כמה הם קיבלו במבחן (ולגלות שקיבלתם את הציון הכי נמוך בכיתה) ולא להסתכל על הבית של השכנים שתמיד מסודר בזמן שאתם לא מוצאים את הרצפה מרוב בלאגן. אנחנו כאן כדי להגיד לכם – תשכחו מכל מה שאמרו לכם עד היום בכל הנוגע להשוואות. יש תחום אחד שאתם חייבים לערוך בו השוואה. הכוונה כמובן לכל הנוגע לאמני חושים. רגע לפני שתזמינו אמן חושים לאירוע שלכם, אתם צריכים לערוך השוואה בין האמנים השונים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים את האמן הטוב ביותר. רוצים לדעת איך להשוות בין אמני חושים? כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

מיהו אמן חושים?

רגע לפני שנברר לעומק איך להשוות בין אמני חושים? כדאי שנציג בפניכם את המקצוע המיוחד ביותר שנתקלנו בו עד היום – אמנות החושים. להלן כמה עובדות שחשוב שתדעו על אמן חושים:

  • אמן חושים יכול יגרום לקהל להיות מרותק לכיסאות מרוב מתח
  • אמן חושים הוא אדם בעל ביטחון רב
  • לאמן חושים יש חוש שישי שמאפשר לו לערוך את התרגילים הבאים:
  • קריאת מחשבות
  • הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה בלבד
  • הפנוט ועוד

 

מהן התכונות שצריכות להיות לאמן חושים מקצועי?

אנחנו מתקדמים אל עבר התשובה לשאלה המתבקשת: איך להשוות בין אמני חושים? כדי שניתן יהיה לערוך השוואה בין אמני חושים שונים, צריך תחילה להכיר את התכונות שצריכות להיות להם. להלן רשימה חלקית של תכונות שחייבות להיות לאמן חושים מקצועי:

  • כריזמה
  • זריזות ידיים
  • ביטחון עצמי
  • הומור

 

כעת, כשאתם יודעים מהן התכונות שצריכות להיות לאמן חושים מקצועי, ניתן לעבור להשוואה המתבקשת שתאפשר לכם לדעת איך לבחור באמן חושים מומלץ.

 

למה אנחנו צריכים לדעת איך להשוות בין אמני חושים?

אתם צריכים לדעת איך להשוות בין אמני חושים כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים את אמן החושים הטוב והמקצועי ביותר. נספר לכם בקצרה על י', אחד מחברי המערכת שלנו. י' הזמין לא מזמן אמן חושים לבר המצווה של הבן שלו מבלי לערוך השוואה והוא מצטער על כך עד היום. אמן החושים היה לא מקצועי וחסר ביטחון, הנוכחים בקהל (ואנחנו ביניהם) חיכו לרגע שבו ההופעה תסתיים.

בסופו של דבר, י' ביקש מאמן החושים לקצר את ההופעה כדי למנוע מהקהל את הסבל המתמשך שחוו באותם רגעים. זו סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה. אנו בטוחים שאם י' היה יכול לחזור לאחור בזמן, הוא היה מקדיש זמן רב בעריכת השוואה בין אמני חושים נוספים כדי להימנע מהמצב המביך. זו הייתה הדוגמא שלנו עבורכם שמטרתה להמחיש מדוע אתם צריכים לדעת איך להשוות בין אמני חושים.

 

איך להשוות בין אמני חושים?

השאלה הזו יכולה להישמע לכם פשוטה מאוד, אבל האמת היא שמדובר בתשובה די מורכבת. כדי להסביר לכם איך להשוות בין אמני חושים, צריך לחקור את העניין לעומק ולבצע את השלבים הבאים:

  • לבחור 3 אמני חושים מתוך חיפוש באינטרנט
  • לצפות ב2 או 3 סרטונים שהאמנים העלו לרשת
  • להכין טבלה עם שמות האמנים, התכונות והיכולות שראיתם בעת הצפייה בסרטונים
  • לסמן אילו תכונות ויכולות נצפו אצל כל אמן

 

לאחר שתסיימו את 4 השלבים הללו, תוכלו לערוך השוואה בין אמני החושים ולראות מיהו האמן הטוב ביותר.

 

עריכת השוואה בין אמני חושים

כעת תובא בפניכם טבלה שערכנו בעצמנו לאחר 3 אמני חושים:

שם האמן\תכונות ויכולות ביטחון עצמי כריזמה תרגילי קריאת מחשבות תרגילי קריאת שפת גוף תרגילי היפנוזה
אמן 1 X X
אמן 2
X ✓  X
אמן 3
X

 

כעת, לאחר שמילאנו את הטבלה, ניתן לראות כי יש לנו מענה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום: איך להשוות בין אמני חושים? במקום הראשון, נמצא אמן חושים מספר 3 שעונה על רוב הקריטריונים שצריכים להיות לאמן חושים מומלץ.

במקום השני והשלישי נמצאים אמני החושים מספר 2 ו-1 שעונים באופן חלקי על הקריטריונים. אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות שלא היינו בוחרים את אמן חושים מספר 2. מבחינתנו, אמנים חסרי כריזמה צריכים להופיע בפני חברים שלהם קודם כל כדי להתאמן. אנחנו לא נרצה אמן שכזה באירוע שלנו.

 

בחירה באמן חושים מומלץ

כעת יש לכם את הכלים הנחוצים, כך שאתם יודעים איך להשוות בין אמני חושים? אנו ממליצים לכם להקדיש מזמנכם הפנוי כדי לערוך טבלה שכזו כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן חושים מומלץ. בחירה באמן חושים מומלץ תבטיח לכם הופעה בלתי נשכחת שתגרום לכם ולאורחים שלכם להחסיר פעימה. ייתכן שהתהליך נראה לכם מעט מסובך, אך חשוב לנו להזכיר לכם כי מדובר בהליך שצפוי להשתלם לכם מאוד בסופו של דבר.

 

תחסכו למכרים שלכם בעריכת השוואות – תמליצו להם על אמן חושים

יש לכם חברים שמתכננים לערוך אירוע בקרוב והם מחפשים אמן חושים מומלץ? תחסכו לכם את השלב הראשוני שבו הם בודקים לעומק איך להשוות בין אמני חושים? תהיו חברים טובים ותמליצו להם מראש על אמן החושים הטוב ביותר (לפי הטבלה שערכתם בעצמכם).

אתם יכולים פשוט לשלוח להם את הטבלה שהכנתם, זו שכוללת את שמות האמנים, התכונות והיכולות שלהם. כך תוכלו לאפשר להם לבחור בעצמם את האמן המתאים ביותר עבורם.

 

לסיכום

כעת אתם מומחים בכל הנוגע לשאלה המתבקשת – איך להשוות בין אמני חושים? אם ישאלו אתכם אם אתם מכירים אמן חושים מומלץ, אתם יכולים להראות את הבקיאות שלכם ולשלוף דף, עט, 3 סרטונים אקראיים של אמני חושים ולהכין טבלה שתאפשר לכל אחד לדעת מיהו אמן החושים הטוב ביותר מבין ה-3.

אנו מזכירים לכם, אחרי שתהיה לכם טבלה משלכם, תהיו חברים טובים ותמליצו לאחרים. תפיצו אותה בקרב חברים שמתכננים אירוע בקרב, תעבירו לשכנים, מכרים, קולגות ותהיו בטוחים שהם יודו לכם כי תחסכו להם זמן יקר.

תוכן עניינים