איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח

כל הורה רוצה להיות בטוח שיום ההולדת של הילד שלו תהיה חגיגה מוצלחת ביותר. כזו שידברו עליה בכיתה, בבית הספר ובתנועת הנוער. אם חגגת בעבר יום הולדת לילד שלך, זה בטח ידוע לך שלפעמים יש אירועים לא צפויים שעשויים לגרום ליום ההולדת להיות בסטנדרט נמוך יותר מזה שהצבת בתחילה. בטח תשמח לשמוע שיש אפשרות להעלות את הסיכויים לכך שיום ההולדת תהיה הצלחה גדולה. רוצה לדעת איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח? תקרא את השורות הבאות, בהן ריכזנו עבורך 8 שלבים שיאפשרו לך להתכונן בהתאם ליום ההולדת ולהיערך בהתאם לכל שינוי מפתיע שצפוי לצוץ בדרך.

 

תהיה קשוב לילד

רגע לפני שנענה על השאלה המתבקשת: איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח? חשוב לנו לציין שהמדריך מנוסח בלשון זכר, אך הוא פונה גם לצד הנשי שבמקרים רבים אחראיות על ההכנות ליום ההולדת.

כעת, אנחנו יכולים להתחיל בטיפ הראשון שלנו עבורך, תהיה קשוב לילד. אם אתה רוצה להיות בטוח שיום ההולדת יצליח, אתה צריך לפנות אליו ולשמוע ממנו מהן הציפיות שלו מיום ההולדת. להלן 4 שאלות שכל הורה צריך לשאול את הילד שלו רגע לפני שהוא מתחיל בארגון החגיגה:

 

את מי אתה רוצה להזמין ליום ההולדת שלך?

הילד שלך צריך לבחור את המוזמנים ליום ההולדת. אם לא תשאל אותו ותזמין את כל הכיתה או השכבה של בית הספר, אתה צפוי לגלות ברגע האחרון שהילד מעדיף דווקא להזמין כמה תלמידים מכל כיתה ולא את כולם.

בעצם שאילת שאלה זו, אתה יכול להוריד מהילד שלך הרבה לחץ, כך תוכל להיות בטוח שמהבחינה הזו, יום ההולדת של הילד שלך יהיה מוצלח. אבל אין זה מספיק. אם אתה תוהה איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח ב-100%, אתה צריך ליישם גם את השלבים הבאים.

 

כמה אורחים אתה רוצה שיגיעו?

חשוב מאוד שתשאלו את הילד כמה אורחים הוא רוצה שיגיעו ליום ההולדת. יכול להיות שאתה תחשוב להזמין 20 אורחים והוא דווקא ירצה חגיגת יום הולדת מצומצמת עם 5 אורחים בלבד. שים לב! אם הילד בוחר מספר מועט של אורחים, תעודד אותו. אל תנסה לשנות את ההחלטה שלו, זו הדרך הנכונה עבורך כדי שתגיע לתשובה הטובה ביותר לשאלה המתבקשת: איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח?

 

יש קונספט מסוים שאתה רוצה שהיום הולדת יתמקד סביבו?

אתה יכול לבחור עבור הילד שלך את הקונספט שיוביל את העיצוב של יום ההולדת. זו יכולה להיות אחת מהאפשרויות הבאות:

  • אנה ואלזה
  • יחידת החילוץ
  • טלטביז
  • דורה ועוד

 

אתה יכול לעשות זאת, אבל אם אתה רוצה להיות בטוח שאתה מיישם נכון את התשובה לשאלה – איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח? אתה צריך לשים רגע את עצמך בצד ולהביא את הילד שלך במרכז. מה זה אומר? זה אומר שאתה צריך לשאול אותו מהו הקונספט שמתאים לו.

אתה יכול להציע לו מספר רעיונות שונים אם אתה רואה שהוא מתקשה בבחירה. אבל חשוב שתשים לב שאינך בוחר עבורו את הקונספט ושאינך עושה זאת בהפתעה גמורה. שתי האפשרויות הללו עשויות להביא לחוסר הצלחה של יום ההולדת, פשוט כי הילד עשוי למצוא את עצמו ביום הולדת שלא מתאים לו והתוצאה יכולה להיות הרסנית. ולא, אנחנו לא מגזימים.

 

איזה מפעיל תרצה שיגיע ליום ההולדת שלך?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של הורים היא לבחור עבור הילד את המפעיל מתוך מחשבה שהם יודעים מה נכון עבורו. אתה יכול להזמין ליצן ליום ההולדת מבלי לספר לילד (כדי להפתיע אותו) ואתה יכול גם לגלות שלילד שלך יש טונים גבוהים מאוד של בכי שעשויים להביך אותך, במיוחד כשכל האורחים והליצן כבר נמצאים.

כדי להימנע מאי נעימות שכזו, אתה צריך לגשת אל הילד שלך לפני יום ההולדת ולוודא מולו איזה מפעיל הוא רוצה שיהיה ביום ההולדת שלו. גם כאן, אם הילד אינו יודע לענות על השאלה, אפשר להציג בפניו מספר אפשרויות:

  • אמן חושים
  • קוסם
  • ליצן
  • סטנדאפיסט

 

רק לאחר שתציג בפני הילד את האפשרויות הבאות, תוכל להיות בטוח שאתה עושה את כל הדרוש כדי לענות באופן הנכון ביותר על השאלה – איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח.

 

תוודא הגעה מול האורחים

עכשיו אתה יודע שתשובה לשאלה: איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח? עשויה להתיש אותך. אבל חשוב שתזכור, אי התעסקות עם השאלה, עשויה להביא אותך ואת הילד למצבי קיצון שיתישו אותך הרבה יותר (וסביר להניח שגם יביכו אותך).

לכן, אל תתייאש כעת, עוד רגע אתה צפוי לסיים את ההליך שיבטיח לך שקט נפשי. כעת עלייך לוודא הגעה מול האורחים. אתה הרי לא רוצה לגלות ביום ההולדת שהילדים שכחו להגיע.

 

תבדוק שהקונספט העיצובי אכן מתאים לבקשת הילד

בחרת יחד עם הילד בקונספט עיצובי? מצוין! אבל יש עוד עבודה לפנייך. הילד אמנם יכול היה לבחור דורה, אבל אתה צריך להיות בטוח שבחרת ב"דורה" הנכונה. הרי מה אתה מבין בכלל בדורה? אנחנו מציינים זאת לאור מקרים שקרו בעבר, שבהם הורים השקיעו מאמצים וכסף רב על קונספט עיצובי של דורה וגילו בסופו של דבר שהדורה שמודפסת על הבלונים, העוגה ועל כל הקשיות של יום ההולדת זו לא הדורה שאליה הילד התכוון. תנשום עמוק, נשאר לך ממש עוד סעיף אחד אחרון שיאפשר לך להיות בטוח בכך שאתה יודע איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח.

 

תבדוק לעומק המלצות על המפעיל לפני שתסגור את התשלום

אתה רוצה להיות בטוח ב-100% שאתה יודע איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח. לכן, השלב האחרון שעלייך ליישם הוא חיפוש המלצות על המפעיל הנבחר. חשוב מאוד שתברר ברחבי הרשת המלצות על המפעיל הנבחר, כדי שתהיה בטוח שיש לו גישה לילדים ושההפעלה שלו מרתקת ומעניינת.

עד כאן 8 השלבים שאתה צריך לעבור כדי להיות בטוח שאתה יודע איך לוודא שיום ההולדת של הילד שלך תצליח. אנו מציעים לך ליישם אותם בהקדם וליהנות מיום הולדת נטול הפתעות שליליות.

תוכן עניינים