איך לומדים אמנות חושים

בניגוד לרוב המקצועות שקיימים כיום בשוק העבודה, אמנות חושים זהו מקצוע שדורש לימוד מעמיק. אין הכוונה בלימוד מעמיק אך ורק מבחינת משך הלימוד או חומר הלימוד. הכוונה היא ללימוד מעמיק עם המחשבה, המיינד. לא מעט אנשים תוהים איך אפשר ללמוד את התחום של אמנות חושים. ישנם אנשים שחושבים שבדומה ללימודי קוסמות, מדובר בלימוד פשוט שדורש זריזות ידיים בלבד, אך אין זה נכון. ריכזנו עבורכם את כל המידע שיאפשר לכם לדעת איך לומדים אמנות חושים. בשורות הבאות תוכלו לקרוא שאלות נפוצות שנשאלו בנושא ברחבי הרשת וטיפים חשובים שנכתבו על ידי המומחים בתחום. כך שכל שעליכם לעשות כעת זה להתמקם בנוחות על הכורסא או הכיסא ולקרוא את השורות הבאות.

 

תבדקו שיש לכם את הכמיהה לתחום

רגע לפני שתתחילו בחיפוש אחר מידע בכל הנוגע לשאלה שבה אנו עוסקים: איך לומדים אמנות חושים? אתם צריכים לעצור לרגע ולבדוק עם עצמכם. האם יש לכם את הכמיהה לתחום? האם אתם רוצים לעסוק בתחום הזה או שאתם רק מתעניינים בתחום בשביל להופיע מידי פעם מול חברים או קרובי משפחה.

חשוב מאוד שתעשו זאת, מכיוון שכך תוכלו לדעת כמה אתם מוכנים להשקיע מבחינה כלכלית ומבחינת הזמן הפנוי שלכם בהתמקצעות בתחום. אם אתם רוצים ללמוד את התחום רק בשביל להופיע מידי פעם בפני חברים, חבל שתשקיעו מכספכם על לימודים יקרים. אבל אל דאגה, אנחנו נציע לכם דרך זולה יותר ללמידה אם מדובר במצב שכזה.

 

עד כמה זה נחוץ ללמוד שפה נוספת בשביל ללמוד אמנות חושים?

אם אתם דוברי אנגלית באופן בסיסי זה מספיק (אם לא, כדאי שתתחילו ללמוד). היום בעידן הטכנולוגיה, חשוב מאוד לדעת את השפה האנגלית. הסיבה לכך היא שהרשת מוצפת במידע. אם תרשמו בגוגל איך לומדים אמנות חושים בעברית, אתם תקבלו מספר מסוים של תוצאות רלוונטיות.

אבל אם תכתבו את אותו משפט רק באנגלית, אתם צפויים לקבל מספר כפול ומכופל של תוצאות שיסייעו לכם ללמוד את התחום. כך שאין צורך להרחיב יותר בנושא, כדאי שתלמדו את השפה ותכירו גם את המושגים הרלוונטיים.

 

יש פורומים או קבוצות של אמני חושים ברשת?

בהחלט, יש לא מעט פורומים באתר "תפוז" וקבוצות בפייסבוק שתוכלו ללמוד בהם אודות אמנות החושים. בדרך כלל מדובר בקבוצות שמפעילים אמני חושים בעלי ניסיון רב בתחום.

ברגע שתיכנסו לקבוצה, אתם כנראה תיתקלו בסרטונים שיווקיים של האמן המנהל. בנוסף לכך, חשוב שתדעו שאם תשאלו בקבוצה איך לומדים אמנות חושים, אתם כנראה תקבלו ממנהל הקבוצה הצעה לקורס שהוא צפוי להעביר בקרוב.

 

אילו ספרים קיימים בנושא אמנות חושים שאפשר ללמוד מהם?

ישנם לא מעט ספרים שאתם יכולים להיעזר בהם בשביל ללמוד אמנות חושים. ההמלצה שלנו היא לא לגשת לספרנית של הספרייה העירונית ולבקש ממנה ספרים שעוסקים בשאלה איך לומדים אמנות חושים. אנחנו פשוט סבורים שהספרנית תצביע אל עבר מדף ספרי האמנות מבלי בכלל למצמץ לכיוונכם.

יש לנו ניסיון בתחום. כבר הפנו אותנו בעבר לספרי האמנות של הספרייה העירונית ולמדנו איך לפסל בחימר, שזה נחמד מאוד אבל זה לא מה שחיפשנו. כדי למצוא ספרים טובים בתחום, אתם יכולים להזמין דרך אמאזון, להלן הספרים המומלצים ביותר ללמידת אמנות חושים:

  • Barrie Richardson -Theater Of The Mind
  • Banachek – Psychological subtleties
  • Theodore Annemann Practical Mental Magic
  • Cordina's -13 steps to mentalism

 

מה דרוש כדי להיות אמן חושים?

כדי להיות אמן חושים אתם צריכים לסמן "וי" על התכונות הבאות:

  • אמביציה – חשוב שתהיה לכם אמביציה, שיהיה לכם רצון להצליח ולהתמיד.
  • זמן פנוי – זה לא פשוט להיות אמן חושים. מדובר בתהליך שעשוי לקחת זמן מה ויש לבצע לא מעט חזרות ואימונים כדי להגיע לתוצאה הנכספת. אין זה מספיק לתהות איך לומדים אמנות חושים? צריך גם להקדיש מספיק זמן פנוי ללמידה וליישום של התרגילים. כפי שמקדישים זמן רב ללמידה על כלי נגינה, כך יש להקדיש זמן ללימודי אמנות חושים.

 

אמונה בתהליך

חשוב שתאמינו בעצמכם. בהתחלה אולי תחוו קושי, זה ידוע. כפי שנכתב קודם לכן, מדובר בהליך ארוך טווח, אך בסופו של דבר, אתם תגלו זאת בעצמכם שהתוצאה משתלמת.

 

האם אפשר ללמוד שיטות ואפקטים של אמנות חושים מתוך צפייה בסרטונים שיש באינטרנט?

התשובה לכך היא בהחלט כן. חשוב שתבדקו שמדובר בתוכן איכותי שפורסם על ידי אמן חושים ולא על ידי מתחזה כדי שלא תבזבזו את הזמן. יש כל מיני תרגילים שאפשר ללמוד באמצעות צפייה בסרטונים שמפורסמים ביוטיוב. ניתן למשל ללמוד לעומק על האפקטים הבאים:

  • טלפתיה
  • השפעה
  • טלקינזיס
  • ראיית הנסתר

 

תתאמנו, תתאמנו ושוב – תתאמנו

אם אתם תוהים איך לומדים אמנות חושים? כדאי שתדעו שמדובר בתחום לא פשוט. עכשיו אתם יודעים שיש צורך ללמוד את השפה האנגלית, להכיר מושגים בסיסיים, לקרוא בפורומים, להסתכל על סרטונים והכי חשוב – לפנות זמן להתאמן.

כדי שתוכלו ללמוד את אמנות החושים, אתם צריכים שתהיה לכם את היכולת להתאמן שוב ושוב. אם נתעכב לרגע על טלפתיה. מדובר בתחום שלוקח זמן להיכנס אליו לעומק. הדבר דורש אימון על בסיס יום יומי. כך שרגע לפני שתתחילו, כדאי שתדעו שכדי ללמוד אמנות חושים צריך קודם כל להתאמן וכמה שיותר.

 

אתם לא מרוצים מהלמידה עד כה? תבררו על אימון פרטי פרונטלי עם אמן חושים

עד עכשיו מסרנו לכם את כל הכלים שדרושים לכם כדי ללמוד את אמנות החושים תוך חיפוש מקיף באינטרנט. אנחנו יודעים שמדובר בתחום לא פשוט ולא כל אחד יכול ללמוד אותו באופן עצמאי. לכן אנחנו מציעים לכם את האפשרות לברר על אימון פרטי עם אמן חושים.

אתם יכולים לפנות אל האמן דרך הפייסבוק או דרך אתר האינטרנט שלו. אם אתם לא בטוחים איך להגיע לאמן חושים, אתם יכולים פשוט לכתוב בגוגל איך לומדים אמנות חושים. לאחר מכן, יופיעו לכם אמני חושים שמציעים אימונים פרטיים ומכאן אתם כבר יודעים מה עליכם לעשות.

 

מעדיפים ללמוד מרחוק? תבררו פרטים על קורס ללימודי אמנות חושים

אם מסיבה כלשהי, אתם מעדיפים ללמוד מרחוק (אם למשל אתם נמצאים במיקום מרוחק ואין לכם דרך להגיע לקורס פרונטלי), אתם יכולים לכתוב בגוגל איך לומדים אמנות חושים און ליין. חשוב שתדעו שצפויות להופיע בפניכן 2 אפשרויות:

  • קורס פרונטלי בלייב – קורס זה מתקיים בלייב. אתם מתחברים לשיעור מרחוק ובדיוק באותו הזמן מופיע מולכם המנחה. יש יתרון לקורס זה, אתם יכולים לשאול שאלות ולהתנסות בעצמכם בתרגילים תוך כדי השיעור.
  • קורס פרונטלי מוקלט – מדובר בקורס מוקלט. אתם מקבלים קישור להקלטה של השיעור ואתם יכולים לשמוע ולראות אותו בזמנכם החופשי. היתרון של הקורס הזה הוא שאין לכם מחויבות להתחבר לשיעור בשעה מסוימת. החיסרון המשמעותי הוא שאינכם יכולים לשאול שאלות בלייב אם משהו לא ברור לכם.
תוכן עניינים