איך מפתחים יכולת טלפתית? 

יש מי שרואים בטלפתיה כאשליה, אחיזת עיניים או הונאה כלשהי. אם נעמיק בדבר, נוכל לספר לכם שישנם צופים שמגיעים אל מופע של אמן חושים עם סברה מובנית מראש. במרכזה של סברה זו, נמצאת המחשבה כי התרגילים הטלפתיים שמבוצעים על הבמה על ידי אמן החושים הם בעצם מתוכננים מראש. כלומר, אמן החושים פגש את "המתנדב" שעלה על הבמה והציג בפניו מראש את הפרטים שהוא צריך לציין כאשר יעלה "במקרה" על הבמה. אם אתם מחוברים ואפילו במעט לעולם החושים, אתם כנראה יודעים שאמן חושים אמתי לא זקוק להליך זה כדי לבצע תרגילי טלפתיה. אנו מזמינים אתכם לבחון את העניין מקרוב, כך שאם אתם מוצאים את עצמכם כעת תוהים אם מדובר באמת, ואם כן, איך מפתחים יכולת טלפתית? כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן תוכלו לקבל את הכלים שיגרמו לכם להבין שיכולות טלפתיות הן אינן אחיזת עיניים.

 

מהי טלפתיה?

בטח יש לכם לא מעט שאלות, החל מ- איך מפתחים יכולת טלפתית? ו- האם כולם יכולים לפתח יכולות שכאלה? דעו שאתם לא לבד. רבים מתעניינים בתחום זה, וחשוב לנו להתעכב רגע ולהסביר מהי טלפתיה לפני שניכנס לעניין לעומק. מקור המילה טלפתיה הוא בשפה היוונית. הפירוש של המילה הוא רגש רחוק.

המשמעות של הטלפתיה היא בעצם יכולת לקלוט מחשבות, רגשות ודימויים שקשורים לאדם אחר, לחפץ או לבעל חיים כלשהו. כל זה מתבצע באמצעות תפיסה על חושית. הטלפתיה מתייחסת ליכולת לקרוא את המחשבות של האחר ולהעביר מסרים לאחר באמצעות מחשבה בלבד.

 

האם יש התייחסות לטלפתיה במדע?

רגע לפני שנעסוק בשאלה המתבקשת איך מפתחים יכולת טלפתית? חשוב לעסוק בתשובה שרבים מכם רוצים לקבל. מדובר כמובן בהתייחסות של המדע לטלפתיה. ציינו בפניכם בתחילת המאמר כי אנו מאמינים שטלפתיה קיימת, ובכל זאת, חשוב לנו לציין כי לפי התפיסה המדעית, המוח מייצר את המחשבות באמצעות פעילות חשמלית שמתרחשת בתוכו. כך שלפי התפיסה המדעית, אין אפשרות לבצע טלפתיה בין אנשים. כלומר, אין אפשרות לתקשר עם פעילות חשמלית שמתרחשת אצל אדם אחר.

 

איך מפתחים יכולת טלפתית?

ישנו מגוון רחב של תרגילים שיכולים לסייע בפיתוח יכולת טלפתית. את התרגילים ניתן לבצע באופן עצמאי או בזוגות. רגע לפני שנציין בפניכם את התרגילים הללו ונשלח אתכם לתרגול, כדאי שתקראו את הטיפים שכל מתרגל טלפתיה צריך להכיר.

 

טיפ ראשון: תביאו את תשומת הלב למרכז

תהיו מודעים ותשימו לב למסרים חושיים שנמצאים מסביבכם. המסרים החושיים הם חלק מהעולם שנמצא סביב, אך לעיתים אתם עסוקים בהתמודדות עם חיי היום יום, כך שאינכם שמים לב אליהם במהלך ההתנהלות השוטפת. שימו לב לצלילים, לריחות, גוונים וצבעים. תתחילו לפתח רגישות למסרים שנמצאים סביבכם.

 

טיפ שני: תתנו מקום לרגשות שבאים לידי ביטוי בסיטואציות שונות

בדומה לטיפ הראשון, גם כאן, אנו ממליצים להגביר את הרגישות שקיימת בכם לגווני הרגש השונים ושימו לב להקשרים שבהם הם מופיעים.

 

טיפ שלישי: תקשיבו למסרים הפנימיים

המסרים הפנימיים הם אינם רציונליים, הם מופיעים כמחשבה שלא קשורה למצב כלשהו. הם בעצם דיבור או ידיעה פנימית. שלושת הטיפים הללו הם תחילת המסע שלכם למענה על השאלה איך מפתחים יכולת טלפתית?

 

האם כל אדם יכול לבצע תרגילי טלפתיה?

בהחלט, כל אדם באשר הוא יכול לבצע טלפתיה. היכרות עם שלושת הטיפים שנכתבו קודם לכן ויישומם צפוי להביא אתכם למודעות באיבר מסוים שמשדר טלפתיה. נשמע לכם דמיוני? כדאי שתקראו לעומק את הפסקה הבאה ותגלו שכל אחד יכול לבצע תרגילי טלפתיה.

 

טלפתיה וגוף האדם

ציינו בפניכם קודם לכן, כי המדע אינו מאמין ביכולת לבצע טלפתיה. זו הסיבה שהשאלה: איך מפתחים יכולת טלפתית? תתקבל בבוז בקרב מדענים. אנשי הרוח לעומת זאת, גילו כי קיים איבר מסוים באונה השמאלית של המוח. האיבר הזו הוא בעצם סוג של משדר טלפתי. הוא מתקשר גם כלפי חוץ ומסוגל לקלוט תשדורות חיצוניות אל המוח.

הדבר מחזק את הנאמר קודם לכן – כל אדם באשר הוא יכול לפתח יכולות טלפתיות. כדי שהדבר יבוא לידי ביטוי יש לתרגל את המיומנויות. חשוב לציין כי יש אנשים שנולדים עם יכולת טלפתית מוגברת ויש מי שנולדים עם יכולת בסיסית. אך כל אדם באשר הוא יכול לתרגל יכולת טלפתית ולזהות מסרים שיתקבלו מהסביבה.

 

תרגיל לדוגמא לפיתוח יכולת טלפתית

התרגיל מורכב מ-2 שלבים:

1. הכנת החומרים לתרגיל

בשביל שתוכלו לערוך את התרגיל הבא, אתם צריכים את החומרים הבאים:

  • 5 דפים
  • טוש שחור עבה
  • סלוטייפ

 

לאחר שהכנתם את החומרים הללו, אתם יכולים לכתוב על כל דף את הספרות מ-1 ועד 5. כאשר כל ספרה תיכתב בפונט עבה במיוחד. את הדפים אתם להדביק באמצעות סלוטייפ על קיר שנמצא ממולכם, אך זו לא חובה. ניתן גם להביט על הדפים כשהם מונחים על הרצפה.

 

2. התרגיל עצמו

כעת, כשיש לכם את כל החומרים הדרושים, קראו לפרטנר. שבו אחד מול השני ותעצמו עיניים. הפרטנר יצטרך להסתכל על מספר מסוים ולחשוב עליו. אתם תצטרכו לעצום עיניים, להתרכז ולגלות מהו המספר ש"קופץ" לכם בראש.

תשתדלו שלא לחשוב יותר מידי על איך מפתחים יכולת טלפתית?, פשוט תאפשרו למחשבה שלכם להיות בגמישות ולקבל מידע. לאחר ש"יקפוץ" לכם מספר במחשבה, תשתפו את הפרטנר ותגלו אם אכן מדובר במספר הנכון. הצלחתם? מצוין! לא הצלחתם? כדאי שתקראו את הפסקה הבאה.

 

הזמן והמיקום המתאימים ביותר לביצוע תרגילי טלפתיה

יש זמן מסוים שמומלץ לערוך בו את התרגול שצוין לעיל. מדובר בשעות בין הערביים, בסמוך לשעת השקיעה. המיקום המומלץ הוא פינה שקטה, מבודדת, כזו שאין בה תאורה חזקה. ייתכן שהימצאות במקום רועש תעלה קושי וספקות שעשויים להעלות גם את השאלות הבאות: איך מפתחים יכולת טלפתית? האם אני יכול לעשות זאת? אולי כדאי שאוותר?. לכן, כדאי שתקפידו על המיקום והשעה בתרגולים הראשונים.

 

לסיכום – הטיפ שלנו עבורכם

כעת אתם יודעים איך מפתחים יכולת טלפתית? כך שכל שנותר לכם הוא רק לתרגל, לתרגל ולתרגל. ההמלצה שלנו היא לאפשר לחבר קרוב לקרוא את המאמר הזה ולהציע לו לתרגל אתכם. ברגע שיהיה לכם פרטנר לתרגול יכולות טלפתיות, אתם תגלו שאתם מצליחים וכל מה שאתם רוצים לעשות זה לתרגל שוב ושוב.

תוכן עניינים