אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה

הידעתם? אמן אשליות הוא מפעיל שכל אחד רוצה שיהיה באירוע הבא שלו. ולא, לא ערכנו מחקר אקדמי בנושא, פשוט הפילו עלינו "תיק" לארגן ערב גיבוש לעובדי החברה. בפעמים הקודמות שארגנו את ערבי המשרד, קיבלנו כל כך הרבה מחמאות, כך שהחליטו שגם הפעם אנחנו נהיה אחראיים. כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם שאלנו את הקולגות מהמשרד איזה מפעיל הם רוצים שיגיע לאירוע. אנחנו מודים שלא הופעתנו לשמוע, שגם הפעם, הם רוצים (בפעם ה-3) שנזמין אמן אשליות. אנחנו יודעים שזו הבחירה הנכונה ביותר והתכנסנו כאן היום, כדי שגם אתם תדעו שהזמנה של אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה ביותר. בשורות הבאות נפרט עבורכם את כל המידע שחשוב שתדעו בנושא.

 

מה זה בכלל "אמן אשליות"?

אמן אשליות, כשמו כן הוא, אמן שיוצר אשליות בזמן שהוא מופיע על במה אל מול קהל. יש לא מעט אמנים שיוצרים אשליות. צייר למשל, יוצר אשליות שנראות על ידי הצופים תוך שימוש בחוש הראייה. הצייר עושה זאת תוך שימוש בכתמי הצבע השונים שמופיעים ביצירה. אמן אשליות, מייצר אשליות תוך שימוש בחושים. החוש שמייצר בעצם את האשליה, מוצג על ידי האמן כ"חוש שישי". תפקידו של החוש הוא לקלוט מידע בדרכים הבאות:

  • קריאת מחשבות
  • טלפתיה
  • הזזת חפצים בכוח המחשבה ועוד

 

בשורות הבאות נתמקד בעובדה כי בחירה של אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה ביותר. רוצים לדעת למה? תמשיכו לקרוא.

 

איפה אפשר למצוא אמן אשליות ישראלי?

אמן אשליות ישראלי לא מוצאים בסופר או בחיפוש סתמי ברחוב. כדי למצוא אותו, אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת. הכנו עבורכם מדריך קצר שיסביר לכם איך תוכלו למצוא אמן אשליות ישראלי:

 

תיכנסו לפייסבוק ותחפשו קבוצה של אמני אשליות

בפייסבוק תוכלו למצוא עמודים וקבוצות של אמני אשליות. שם בעצם תוכלו לראות את כל אמני האשליות הישראלים שפעילים ברשת החברתית.

 

  • תבקשו להיכנס לקבוצה – מצאתם את הקבוצה? עכשיו תשלחו בקשה להצטרף. ייתכן שתצטרכו לענות על כמה שאלות כדי שמנהלי הקבוצה יצרפו אתכן אליה. חשוב שתענו על השאלות הללו בכנות. להלן כמה אפשרויות לשאלות שצפויות להופיע על המסך רגע לפני שתוכלו להיכנס אל הקבוצה:
  • איך הגעתם אלינו? – כאן אתם מוזמנים לכתוב שהגעתם דרך המדריך: אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה
  • מה אתם מחפשים? – אתם יודעים מה אתם מחפשים, אמן אשליות
  • האם קראתם את כללי הקבוצה? – חשוב שתקראו את כללי הקבוצה ותפעלו לפיהם, רק אחר כך תגיבו "כן"
  • תכתבו פוסט בקבוצה ותציינו את פרטי האירוע – אישרו אתכם ואתם יכולים להגיב בקבוצה? זה הזמן לכתוב פוסט ולציין בו את הפרטים הבאים: מקום האירוע תאריך האירוע סוג האירוע (אירוע חברה, יום הולדת וכו')

 

למה חשוב שאמן האשליות שתזמינו יהיה ישראלי?

אתם גרים בישראל, האורחים שלכם ישראלים, אז אתם צריכים אמן אשליות ישראלי ודובר עברית. זה יכול להישמע לכם מובן מאליו, אבל אנחנו כמעט הזמנו אמן אשליות דובר צרפתית מבלי ששמנו לב.

מה לעשות? באירוע החברה הראשון שערכנו, לא היה עדיין את המדריך: אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה. בכל אופן, חשוב להזמין אמן אשליות ישראלי בעיקר בגלל שיש הרבה אינטראקציה עם הקהל. אם תזמינו אמן אשליות שאינו דובר את השפה העברית, הקהל שלכם לא יבין דבר והאמן שהזמנתם יהיה מתוסכל.

 

איך תדעו שבחרתם באמן אשליות מומלץ?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאמן האשליות שפנה אליכם בקבוצת הפייסבוק הינו אמן מומלץ, אתם צריכים להיכנס לגוגל ולכתוב את שם הבמה של אמן האשליות שפנה אליכם. לאחר מכן תבצעו את הפעולות הבאות:

  • תלחצו על לחצן "ביקורות"- לחיצה על "ביקורות" תציג בפניכם את כל הביקורות שנכתבו על אמן האשליות. כך תוכלו לראות אם יש עליו המלצות חמות או שלא.
  • תלחצו על לחצן "דירוג" – לחיצה על "דירוג" תאפשר לכם לראות מהו הדירוג שאמן האשליות קיבל (בין 1 ל-5).

 

לאחר שתבצעו את הפעולות הללו, תוכלו לדעת אם האמן שפנה אליכם הוא מומלץ או שעדיף לחפש אמן אחר. עד כאן הפירוט שיאפשר לכם לדעת אם בחרתם באמן אשליות מומלץ. בשורות הבאות נציין בפניכם את 3 הסיבות שגרמו לנו להפיץ את הבשורה כי אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה.

 

זו בחירה מקורית

לא ברור לנו איך, אבל מסתובבים סביבנו אנשים שלא יודעים מה זה אמן אשליות. אם תשאלו אותם איזה מפעיל כדאי להזמין לאירוע, סביר להניח שהם ימליצו לכם על קוסם או ליצן (מפעילים של פעם). אנחנו לא צריכים לפרט יותר מידי בכל הנוגע לסיבה הזו. אתם כבר יודעים כי אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה והמקורית ביותר, כך שאין צורך להרחיב יותר.

 

האורחים שלכם לא ישכחו את האירוע

העובדים שלנו לא מפסיקים לדבר על אמן האשליות (הראשון והשני שהיו אצלנו. כן, אתם קוראים נכון, הופיעו אצלנו עד היום שני אמנים שונים ובקרוב יגיע אמן נוסף).
אנחנו בעצם רוצים להגיד לכם כי אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה מכיוון שהאורחים שלכם (כמו העובדים שלנו) לא ישכחו את האירוע והם ישבחו אתכם על הבחירה הנכונה. אנחנו מוכרחים לומר שזה נחמד לקבל שבחים על הבחירות שלנו.

 

אתם תיהנו כל כך מהמופע שלא תרצו לקום מהכיסאות

אין צורך להרחיב יותר מידי, אתם בטח תסכימו אתנו. אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה פשוט כי אתם הולכים ליהנות כמו שלא נהניתם הרבה זמן.
אתם הולכים להיות מרותקים, כמה מרותקים?

  • אתם לא תקומו לשולחן הכיבוד במהלך המופע ולא משנה מה רעבים תהיו
  • אתם לא תלכו לשירותים גם אם השלפוחית שלכם תאיים להתפוצץ
  • ייתפסו לכם השרירים מרוב שתחזיקו את הכיסא חזק מרוב הלם (חיובי כמובן)

 

לסיכום – תזכרו להזמין אמן אשליות ישראלי לאירוע שלכם – הבחירה הנכונה

עכשיו אתם יודעים איך למצוא אמן אשליות, איך לדעת שהוא מומלץ וגם, אתם יודעים למה אתם צריכים להזמין אמן אשליות. אז למה אתם מחכים? תרשמו לעצמכם ביומן, על דלת המקרר או בתזכורת בטלפון הנייד: "לזכור להזמין לאירוע הבא אמן אשליות ישראלי ולא שום מפעיל אחד נקודה".

תוכן עניינים