אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול?

זו כבר תקופה ארוכה שאמני חושים כובשים את הבמות של אירועים שונים ברחבי הארץ והעולם. בעלי אירועים קטנים כגדולים הבינו שהם צריכים להזמין אמן חושים כדי לגרום לאירוע שלהם להיות נוצץ ובלתי נשכח. אם גם אתם רוצים להזמין אמן חושים לאירוע שלכם, כדאי שתדעו שאין זה מספיק פשוט ליצור קשר עם אמן חושים ששמעתם עליו מחברים או קרובי משפחה. יש כמה שאלות שחשוב שתבררו מראש, ואנחנו מתכוונים הרבה זמן מראש. כלומר, כמה שלבים לפני ביצוע העברה התשלום עבור המופע. אם אינכם יודעים על מה אנחנו מדברים, כדאי שתקראו את המדריך שהכנו עבורכם, הלא הוא: אמן חושים לאירועים מה חשוב לשאול?

 

רקע כללי אודות אמן חושים

למקרה שלא נכחתם על כדור הארץ בעשורים האחרונים, אנחנו כאן כדי לחבר אתכם למציאות ולהציג בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו על אמן חושים. אמן חושים הוא בראש ובראשונה בעל מקצוע.

אדם בעל כריזמה וביטחון עצמי שלא יביישו את נשיא ארצות הברית הנוכחי. בזמן שאדם "רגיל" עושה שימוש בחמישה חושים באופן יום יומי, אמן חושים עושה שימוש בחוש נוסף, החוש השישי. חוש זה מאפשר לו לבצע את התרגילים הבאים:

  • לקרוא מחשבות
  • להזיז חפצים מכוח המחשבה
  • להפנט אנשים אחרים

 

4 שאלות נפוצות שחשוב שכל בעל אירוע ישאל את אמן החושים

1. האם יש לך ניסיון בהופעה מול קהל?

שאלה זו נבחרה להיות ראשונה בגלל היותה מכריעה ביותר. חשוב שתדעו שאתם מזמינים אמן חושים בעל ניסיון. אם אמן החושים יענה לכם בגמגום לגבי מעט הניסיון שיש לו בהופעה מול קהל, הוא יחסוך לכם זמן ויאפשר לכם להחליט ליצור קשר עם אמן חושים אחר, בעל ניסיון עשיר יותר מאמן חושים שהופיע עד כה בתנועת נוער ובערבי כיתה של החברים שלו.

אתם בטח מהנהנים מול המסך ומבינים שהמדריך שלנו הוא חיוני ביותר עבורכם. אז רגע לפני שאתם מזמינים אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? יש לנו עוד כמה הצעות חשובות עבורכם, תמשיכו לקרוא.

 

2. איפה אפשר לראות סרטונים מהופעות קודמות שלך?

אין זה משנה אם אתם מתלבטים או שהחלטתם להזמין אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? גם אם עדיין לא החלטתם רשמית שאתם רוצים להזמין אמן חושים לאירוע הבא שלכם, חשוב שתראו סרטונים מהופעות קודמות שלו ורק אז תחליטו, אנו ממליצים זאת מהסיבות הבאות:

  • יתאפשר לכם לראות אם היו לו הופעות בעבר
  • יתאפשר לכם לראות את מספר הנוכחים באירוע
  • יתאפשר לכם לראות את תגובות הקהל

 

3. מהו משך ההופעה?

לכל אמן חושים יש תרגילים שונים משלו, כך שאורך המופע עשוי להשתנות מאחד לשני. אתם צריכים לדעת פחות או יותר מהו הלו"ז של האירוע שלכם. כדי שתוכלו לדעת זאת באופן המדויק ביותר, אתם צריכים לברר מול אמן החושים מהו משך המופע. תאמינו לנו, שאחרי שתשאלו את השאלה הזו, אתם תודו לנו שקראתם את המדריך: אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול?

 

4. יש לך המלצות מבעלי אירועים קודמים?

נניח שאתם צריכים להזמין מנקה חדשה לבית, כזו שאינכם מכירים. מה הדבר הראשון שאתם עושים? מבקשים המלצות! ברור. גם כשמדובר בהזמנה של אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? חשוב לשאול האם יש המלצות מבעלי אירועים קודמים, כדי שתוכלו לשמוע פרטים אובייקטיביים אודות האמן. להלן כמה שאלות שאתם יכולים לשאול את הממליצים?

  • מה ההתרשמות שלך מההופעה?
  • האם אמן החושים כריזמטי ומלא ביטחון כפי שהוא מציג את עצמו?
  • כמה אנשים נכחו בקהל?
  • האם הקהל נהנה?
  • האם אמן החושים הגיע בזמן לאירוע?
  • האם היית מזמין אותו לאירועים נוספים שתקיים?

 

תבררו מראש פרטים אודות התשלום

סביר להניח שאתם לא רוצים להגיע ליום האירוע ולגלות שאמן החושים שהזמנתם מבקש שתשתלמו לו סכום יקר בהרבה מהסכום שחשבתם שהוא ידרוש. אם לא די בכך, בטוח שאתם לא רוצים לגלות שהוא מצפה שתשלמו לו במזומן בלבד, בזמן שהכספומט הקרוב נמצא במרחק 20 דקות נסיעה מכם.

כדי שתיחסך מכם אי הנעימות שעשויה להתלוות למצבים הללו, אתם צריכים לקרוא את הפסקה הנוכחית מהמדריך שלנו: אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? בפסקה זו ניסחנו עבורכם 2 שאלות שאתם חייבים לשאול את אמן החושים בשיחה הראשונית שתקיימו מולו:

 

מהו התשלום שאתה גובה על הופעה?

אתם לא צריכים לגלות ביום האירוע מהו הסכום שאתם צריכים לשלם עבור ההופעה של אמן החושים. לכן, חשוב שתבררו מראש מהו הסכום שהוא מבקש עבור ההופעה.

 

מהן אפשרויות התשלום?

כדי שלא תצטרכו לעזוב את מקום האירוע בשביל לחפש כספומט קרוב, חשוב שתבררו מראש מהן אפשרויות התשלום (צ'ק, העברה בנקאית, מזומן וכו') ותכינו את התשלום מראש, כך שלא תצטרכו להשקיע זמן רב בהעברת התשלום ביום האירוע. הסיבה שבעקבותיה בחרנו לכתוב את המדריך: אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? ייתכן שאתם תוהים מדוע החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

לצערנו, קרו מקרים שגרמו לבעלי אירועים להיות חסרי אונים לאחר שהזמינו אמן חושים לאירוע שלהם (יש לכך כל מיני סיבות שיפורטו בהמשך). במקרים מסוימים, התוצאה הייתה במקרה הטוב, אמן חושים שהגיע באיחור רב וגרם לאורחים להיות חסרי סבלנות. במקרה הפחות טוב, אמן החושים לא הגיע לאירוע ללא התרעה מוקדמת והותיר אחריו אורחים כעוסים ומשועממים, וזאת למרות שקיבל חלק או את רוב התשלום עבור ההופעה שלו.

 

לסיכום

אנחנו שמחים שקראתם את המדריך אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול? מתחילתו ועד סופו. כעת, אתם יודעים בדיוק מה עליכם לשאול בשיחה הראשונית עם אמן החושים. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, תשאלו את השאלות הללו בביטחון ולא בחשש.

חשוב מאוד שתשימו לב למצב שבו אמן החושים מגמגם בקו השני או מרגיש שלא בנוח לנוכח השאלות הללו. אם זהו המצב, אנו ממליצים לכם להיפרד ממנו בנימוס ולומר כי אינכם מעוניינים בשירותיו. אתם לא רוצים להזמין לאירוע שלכם אמן חושים שאינו מסוגל לתת לכם מענה על שאלות בסיסיות שחשוב שתדעו.

תוכן עניינים