אמן טלפתיה לאירועים גדולים – לא על הגורו לבדו

עולם האירועים המקומי טרום הקורונה, היה עולם דינמי מאוד, תחרותי ואפילו מעט אכזרי. עשרות מפיקים וחברות הפקת אירועים, נאבקו על אירוע בודד והמרוויחים הגדולים הם הארגונים שמזמינים את האירוע. עלות ההפקה יורדת אבל עלות האירוע נשארת גבוהה והתקציב הולך על תכנים, אוכל מיוחד במיוחד ובדרך כלל מופעי מוזיקה גדולים ויקרים. מידי פעם ניתן לראות בליין אפ של אירוע גדול מופע של אמן טלפתיה. מדובר במופעים יוצאי דופן ובאמנים בעלי כריזמה ייחודית. על החברה האלה אני רוצה לדבר במאמר הזה, על אמני הטלפתיה לאירועים גדולים. מי הם ומה טיבם. האם זה נכון שהדבר הכי קרוב לגורו רוחני או עסקי, זה אמן טלפתיה משובח?

 

אמן טלפתיה לאירועים גדולים – שח מט

מפיקי אירועים מנוסים ומפיקים בחברות הפקה גדולות תמיד עסוקים בתהליך העבודה על אירוע, בחיפוש אחר האלמנט שישאיר את אורחי האירוע פעורי פה. האלמנטים האלה יכולים להגיע מעולם הפירוטכניקה, מהעולם העיצובי, או מעולמות התוכן.

ההרגשה שלי בשנים האחרונות הייתה, שמפיקי האירועים, עקב הלחץ הגדול של כמות האירועים עליה עובד מפיק אחד, לא משקיעים מספיק מחשבה יצירתית ועובדים על פי שטנצים מצליחים. לאירועים הגדולים היה ליין אפ מאוד ברור והמפיקים בסך הכל שחקו בפאזל ענק, שבו הם מרכיבים את החלק הנכון במקום הריק.

אני מאמין, שמפיקים שהצליחו לצאת מהקופסא ולהשקיע מחשבה יצירתית לקראת האירוע, הגיעו לתוצאות הרבה יותר מלהיבות והם עשו שח מט ליריב הכי קשוח שלהם, הדמיון. לא פעם הם נצחו בזכות הבאתו של אמן טלפתיה לאירועים גדולים.

 

קטן במקרה הזה לא יכול

כשמדובר באירועים גדולים צריך לבחור אמן טלפתיה עם כריזמה מתפרצת, מיומנויות קסמים יוצאות דופן, אולי אמן שחלק מהקטעים שהוא מבצע הם פרי פיתוחו וכזה שיחזיק את הקהל הרב כמו גורו מיומן.

לכן, באירועים גדולים לא ניתן לבחור באמן שמתמחה בקסמי קלוז אפ, המתבצעים תחת אפו של הקהל, זה אינטימי מידי לאירוע גדול. לא בטוח שקטעי אמת ושקר יעבדו כאן ובכלל, באירוע גדול קשה יותר להתחיל לעבוד עם הקהל. צריך אמן שמגיע ונותן קטע מטורף, גדול ובלתי נשכח.

 

מהפנט קהל

אירועים גדולים זקוקים לאמן טלפתיה שמסוגל להפנט את הקהל באמצעות האלמנטים האמנותיים והבלתי מוסברים שהוא מבצע. אין מקום לקסמים מינוריים. אירוע גדול דורש קטעים גדולים שמובילים לרגעים גדולים ובלתי נשכחים.

זוכרים את דיוויד בליין שסגר את עצמו בתא זכוכית ותלה את עצמו במשך ימים בקור אימים? זה זן האמנים שאירוע גדול צריך. לשמחת מפיקי האירועים שבינכם, אמני הטלפתיה הישראלים נחשבים לפורצי דרך, לפומפוזיים ולממציאים גדולים ולכן, לא תהיה לכם בעיה למצא אמן טלפתיה לאירועים גדולים.

 

אמן טלפתיה לאירועים גדולים – רצוי ללא יותר מידי אגו?

אמן טלפתיה לאירועים גדולים הוא בדרך כלל אמן גדול ומוכר, ולאלה בדרך כלל גם אגו גדול כמו האירוע שלכם וזו קרקע לא פשוטה לשיתוף פעולה. לכן, חשוב למצא מבין אלה המוכרים והטובים, את האחד שמתחזק את האגו הכי קטן. כדי שהאירוע שלכם יצליח בדיוק כמו שאתם רוצים ומקווים, אתם צריכים אמן טלפתיה שיש לו אופי נוח וכזה ששמח לשתף פעולה ולהאזין לרצונותיכם.

זה לא יצא אותו הדבר אם תדרשו לעבוד מול האגו של האמן ודרך מנהלים אישיים, וכל המערכת המנופחת והמיותרת שמסביבו. עמדו על שלכם ובשום אופן, כשמדובר בתוכן ושיתוף פעולה, אל תסכימו לעבור דרך מתווכים.

 

בניית דרמה שמובילה לשיא?

כשמפיקים אירוע ולא משנה אם גדול או קטן, יש לבנות דרמה מסוימת שתוביל לרגע אחד בולט שיהווה את השיא של האירוע. כשיש לכם שחקן חיזוק בדמותו של אמן טלפתיה לאירועים גדולים, אתם בהחלט יכולים לתסרט אירוע שבנוי על דרמות קטנות שמובילות לרגע שיא.

דאגו לעשות זאת, מבנה נכון של אירוע משדרג מאוד את החוויה של אורחי האירוע. תזכרו תמיד, זה לא כמה גדול האמן זה כמה גדול הוא מוכן לצאת בשבילכם. זה כמה הוא מוכן לשתף פעולה גם עם המקום היצירתי שלכם ולשרת את האירוע.

 

לשווק נכון את הדרמה?

בחרתם אמן טלפתיה לאירועים גדולים, ווידאתם שהוא לא אגו מנופח מידי ויש לו נכונות לשתף פעולה אתכם ועם הרעיונות שלכם. עכשיו נשאר לכם לבנות אתו תוכנית לשיווק רגע השיא של האירוע במהלך האירוע עצמו. כיצד עושים זאת נכון? כיצד שומרים על המתח של הקהל מתחילת האירוע ועד רגע השיא?

  • אירועים גדולים מתחילים בדרך כלל בנאומים גדולים. בקשו מהנואם הבכיר ביותר לספר בסוף דבריו, שעומד לקרות משהו מאוד גדול הערב.
  • פצלו את הופעת אמן הטלפתיה שלכם לשלושה חלקים. בכל חלק בקשו ממנו להעצים את הדרמה ובמקביל, את רמת ההשתהות של הקהל מהקטע.
  • בפעם השנייה שאמן הטלפתיה יעלה לבמה חשוב שיציין שעוד מעט הוא יבצע קסם שטרם נראה, יחד עם אחד האנשים הבכירים והחשובים שנמצאים באולם.

 

כשכל כמה דקות, באופן מבוקר ולא מטריד, מזכירים לקהל בדרך זו או אחרת, שהנה מתקרבים לרגע שבו יקרה דבר מדהים שאי אפשר להסבירו, זה משאיר את האנשים במתח חיובי עד לאותו הרגע.

 

אירוע גדול תאורה גדולה

אחד האלמנטים המכריעים ביצירת אווירה מיוחדת הוא התאורה. אני מתייחס הן לתאורת המקום באופן כללי ובעיקר, לתאורת הבמה שתעצב ותייצר אווירה קריטית בבניית קטע השיא של האירוע. אל תחסכו שקל בתאורת הבמה שלכם וקחו מעצב תאורה.

 

בהצלחה

אני באמת חושב שאם תעמדו ב- 70 אחוזים מתוך ההמלצות שלי, יהיה לכם אירוע מגניב ובלתי נשכח וכמי שהפיק לא מעט אירועים בחייו, ומכיר את הלחץ של לפני ובזמן האירוע, אני מאחל לכם בהצלחה מכל הלב.

תוכן עניינים