אמן טלפתיה לאירועים קטנים – בלתי נתפס מתחת לאף

אתם עומדים בפני קיום אירוע קטן ואינטימי. בהתאם לכך התקציב שלכם הוא מינורי ולא מאפשר לכם הרבה אופציות. אתם יוצאים מנקודת הנחה שאוכל ושתיה זה הבסיס לכל אירוע ואי אפשר בלי המרכיבים הללו. אתם מנסים להבין מה רמת התקציב שתישאר לכם ואינכם יודעים איך לצאת מזה. דבר אחד ברור לכם, אין מצב שאתם מקיימים אירוע ללא תוכן מעניין שיתבל אותו, בעיקר שאין מדובר במסיבת יום הולדת או מסיבת עובדים אלא, באירוע קטן, אינטימי וכזה שאמור להוציא מספר עובדי מחלקה מהשגרה בכדי להודות להם על תרומתם לחברה. אם כך, מה בכל זאת ניתן לעשות ? הפתרון שלכם – הזמנת אמן טלפתיה לאירועים קטנים.

 

אמן טלפתיה לאירועים קטנים – הכל במרחק נגיעה

בואו נדמיין לעצמנו את הסיטואציה באירוע שלכם. קבוצה קטנה של אנשים שנמצאים בחלל אינטימי המאפשר ישיבה קרובה אחד לשני, במטרה לייצר אווירה נעימה וקירבה בין כולם. במידה מסוימת זה אירוע לגיבוש מחלקה.

החברה שלכם אוכלים ושותים, מדברים בניהם ונהנים. מיד כשיסיימו לאכול ולשתות, הם יצפו מן הסתם לעוד משהו ואז זה באמת יגיע והכי לא צפוי. אמן טלפתיה לאירועים קטנים יפתיע בדרכים שרק הוא מסוגל. היו מוכנים לכך, או שלא.

 

הוא והחברה

עכשיו אדגום את האירוע שלכם ברזולוציה של שולחן סביבו יושבים שישה אנשים. החברה אוכלים ושותים ולא ממש שמים לב, שברגע מסוים מגיע אדם שהם לא מכירים ומראה להם כל מיני טריקים בלתי נתפסים, שקורים מתחת לאפם במרחק אפס.

ככל שאמן הטלפתיה ממשיך הסקרנות עולה ואתה ההבנה שבעצם מדובר בסוג של מופע מגניב. אבל, בדיוק ברגע הזה הוא יקפוץ לשולחן הבא וישאיר אותם עם טעם של עוד. וזה יגיע.

 

המעגל

בוודאי חלק מכם זוכרים את תוכנית הטלוויזיה שלהטה כאן בשנות ה- 90, המעגל של דן שילון. מספר אורחים מוכרים היו יושבים במעגל סביב המנחה והמראיין דן שילון. הייתה תחושה של תוכנית אינטימית שמייצרת ראיונות מאוד אישיים וזה למרות שהיה ברור, שמאות אלפי בני אדם צופים בכך ואולי אף יותר מכך.

האווירה שנוצרה באולפן יצרה את התחושה המיוחדת שהביאה עמה לא מעט רגעים מרגשים, מצחיקים ובלתי נשכחים. אמן הטלפתיה לאירועים קטנים יודע לייצר באמצעות קסמיו האישיים משהו, את אותה האווירה באירוע שלכם.

 

אמן טלפתיה לאירועים קטנים – ללמוד אודות מי שיושב לידי

אמן טלפתיה לאירועים קטנים מסוגל לייצר את אירוע הגיבוש החזק ביותר שתחוו איי פעם כיצד ? בואו נעשה שוב תהליך של דמיון מודרך בכתיבה. דמיינו את הרגע הבא באירוע – אתם יושבים במעגל בערך 30 אנשים.

אמן הטלפתיה שלכם בוחר מתנדב והוא מבקש ממנו לחשוב על פרטים אישיים מסוימים במטרה לגלות על מה המתנדב חושב. תהליך הגילוי הוא מרתק ומצחיק באותה מידה אבל, שימו לב מה בעצם יקרה בסוף הקסם, אתם תגלו כנראה משהו שלא ידעתם על המתנדב, שהוא העובד או העובדת שישבו לידכם לפני שנייה. אלה רגעים בלתי נשכחים וגם כאלה שמקרבים ומחברים בין אנשים.

 

תרגישו אחד את השני

אמני טלפתיה לאירועים קטנים בדרך כלל, יודעים לבצע קסמים שדורשים יותר ממתנדב אחד. נמשיך בשיטת הדמיון המודרך לקראת האירוע ונדמיין עכשיו סיטואציה חדשה. אמן הטלפתיה מזמין שני מתנדבים לרוב, הוא יבחר גבר ואשה.

הוא יעמיד אותם במרחק של כ- 3 מטרים האחד מהשני, יתקרב למתנדב, יבקש ממנו לעצום את עיניו ויאמר לו שהוא לא מתכוון לגעת בו אבל, הוא ירגיש כיצד מרחוק נוגעת בו המתנדבת השנייה. אתם תראו את אמן הטלפתיה מבצע כל מיני תנועות מול פניו של המתנדב אך בשום אופן לא נוגע בו. מצד שני, אמן הטלפתיה ייקח נוצה ויגע אתה באף של המתנדבת ממול.

עתה, הוא יבקש לפתוח עיניים וישאל את המתנדב היכן הוא נגע בו וזה, למרות שאף אחד לא נגע בו יסמן שהרגיש שנגעו בו באף. אמן הטלפתיה יאמר, אני לא נגעתי בך, אתה הרגשת את מה שחברתך הרגישה. אני נגעתי בה ואתה הרגשת. מעבר לקסם המדהים, זה מן רגע כזה שללא ספק מייצר חיבור מסוים בין שני המתנדבים.

 

כמחלקה בחברה גדולה מה נרוויח מאירוע כזה?

אירועים קטנים בדרך כלל באים כדי לגבש עובדים ולומר להם תודה על פועלם הנמרץ והחשוב במהלך השנה. החברה תרוויח מאירוע כזה מספר דברים חשובים שלשמם הוא מתקיים –

  • לפני הכל החברה תרוויח עובדים מרוצים שחוו אירוע מהנה ומענג.
  • מכיוון שהזמנתם אמן טלפתיה לאירועים קטנים, תרוויחו את אלמנט הגיבוש בזכות תכני המופע שלו.
  • האווירה האינטימית מייצרת חיבור ולעיתים אף גאוות יחידה.

 

הגברה לאירוע צנוע

חשוב לי לציין בפניכם שלמרות שמדובר באירוע קטן, אמן הטלפתיה לאירועים קטנים יבקש להופיע עם הגברה קטנה. יש לקחת דבר זה בחשבון וניתן לבקש מהאמן עצמו לספק הגברה זו. הוא יעשה זאת בשמחה בתוספת סכום באמת לא משמעותי.

 

הייתי שמח להיות אתכם

כמי שהפיק אירועים מהסוג המדובר אני יכול לומר לכם שתמיד וללא יוצא מן הכלל, היה כיף לראות את האינטראקציה בין האנשים באירוע. באחוז גבוה מאוד של האירועים זה פשוט יפה לראות כיצד הדברים קורים, כיצד נתפרת האינטימיות ונרקם החיבור. אמן טלפתיה לאירועים קטנים משאיר אחריו תדרים טובים.

תוכן עניינים