אמן טלפתיה ליום הולדת 20 – זו לא אשליה אתם באמת צעירים

למדנו לאהוב את ימי ההולדת שלנו, אחרי הכל מי לא אוהב לחגוג. גיל 20 זה אולי הגיל שבו בפעם הראשונה, אנחנו מתכננים לבד, את החגיגה שלנו. זה לגמרי בסדר לחגוג לעצמנו יום הולדת. בעבר, אנשים היו מרימים גבה ושואלים, מה פתאום בן אדם חוגג לעצמו. מסתבר, שאנחנו מזמן כבר לא בתקופה ההיא. היום מקובל לתכנן לעצמנו מסיבת יום הולדת ואף לעשות זאת בצורה פומפוזית ועשירה. אז אני מבקש מכם, תנו לי להשתלב בחגיגה ולהציע לכם מופע שיתבל לכם היטב את האירוע. הרעיון שלי הוא, אמן טלפתיה ליום הולדת 20.

 

אמן טלפתיה ליום הולדת 20 – הפתעה

ברור לי לחלוטין שבגיל 20 כל מה שאתם רוצים זו מסיבת ריקודים סוחפת, מלאת תשוקה וסקס אפיל. אבל מה אם הייתי אומר לכם שדווקא מופע של אמן טלפתיה ליום הולדת 20, זה האלמנט המושלם, שיארוז לכם את האירוע מכל הפינות והזוויות, בתחושה הזאת שאתם מבקשים לעצכם. אתם אולי שואלים כיצד, הנה בכמה מילים אסביר לכם.

תשוקה וסקס אפיל מחוברים היטב לתחושת המסתורין והלא נודע וזה בדיוק מה שאמן טלפתיה יספק לכם במופע שלו. בחרו לכם אמן טלפתיה שיש בו גם משהו מסתורי במראה החיצוני שלו. אומר לכם מראש, ישנם לא מעט כאלה. אמן טלפתיה ליום הולדת 20 זו בחירה מושלמת. בואו נכיר את אמני הטלפתיה.

 

עולם המסתורין של אמני הטלפתיה

אמן טלפתיה הוא סוג של קוסם, את זה אי אפשר להכחיש. אולם, מדובר בז'אנר המרתק והמושך ביותר שקיים בעולם הקסמים. אמני טלפתיה טובים יודעים לבצע קסמים מתחום הטלפתיה והטלקינזיס, שמתקשרים גם עם עולם המטפלים המנטאליים והעולם שמעבר. כמו כן, ישנם אמני טלפתיה שיש להם חוש הומור מצוין והם דואגים לתבל את המופע שלהם בהרבה הומור משובח.

צחוק תמיד עושה טוב לכולם. יצא לי להכיר אמני טלפתיה, שמבצעים גם קטעים מאוד יוצאי דופן במופעים שלהם, שאולי חורגים מעט מהז'אנר, אך משאירים רושם גדול על הקהל. דוגמה אחת לקטע כזה הוא – המגיה השחורה.

 

העולם המצחיק של אמני טלפתיה

כשמדברים על אמן טלפתיה ליום הולדת 20 ובודקים את זה שיודע גם להצחיק, זה לא אומר שוויתרנו אל אפקט המסתורין והאשליה. אמן טלפתיה שמשלב הומור בתוך המופע שלו, לא מוותר על הקטעים שיגרמו לכם לצמרמורת. הוא יודע להפגיש את שני העולמות בצורה יפה, כך שאתם תיהנו גם מאפקט ההפתעה, המסתורין והאשליה, וגם מידי פעם, תמצאו את עצמכם צוחקים צחוק בריא.

 

אמן טלפתיה ליום הולדת 20 – עולמו האישי

בעולמם של אמני הטלפתיה ישנם תתי ז'אנרים כגון – מופעי קלוז אפ, קטעי אנטי קליימקס, מגיה שחורה, טלקינסיז, שפת גוף וטלפתיה. לרוב, לא תמצאו אמן טלפתיה ליום הולדת 20, שמשלב במופע שלו את כל תתי הז'אנרים שהזכרתי. אמני טלפתיה כמו רופאים, בוחרים תחומי התמחות ובהם הם מתמקדים. חשוב שתדעו,

ישנם אמני טלפתיה ישראלים שהמציאו קסמים וחלקם אף רשומים על שמם כפטנט. אלה אמנים שבאמת ישאירו אתכם פעורי פה בסיום המופע אבל, מדובר בדרך כלל בעילית של אמני הטלפתיה ומחיר המופע שלהם בהתאם.

 

קטעי קלוז אפ

מדובר בקסמים קטנים אבל כאלה שגורמים לך לא לישון כמה ימים אחרי החשיפה. המוח פשוט לא מצליח להבין. אתן דוגמא – תארו לעצמכם, אמן טלפתיה מתקרב לאחד מהאורחים, נותן לו להחזיק כפית ומבקש ממנו להתרכז ולחשוב כיצד הכפית הזאת מתחילה להתכופף לו ביד.

כן, ביד של האורח, לא של אמן הטלפתיה. מה גורם לכך? אינני יודע, אני רק יכול להבטיח לכם, כשזה קורה אצלכם ביד או בידו של מי שנמצא במרחק 30 סנטימטר מכם, אתם פשוט קופאים במקום מרוב השתהות. אופציה מצוינת לאמן טלפתיה ליום הולדת 20 הוא אחד שיודע לעשות מופעי קלוז אפ.

 

קטעים של מופע מנטליזם

מופע מנטליזם הוא מופע חזק מאוד והוא כולל שני אלמנטים מרכזיים –

  • קטעי טלקינזיס – אמן הטלפתיה גורם לחפצים לרחף או לזוז באוויר לרגע, ללא מגע יד אדם.
  • קטעי טלפתיה – אמן הטלפתיה מצליח בקלות רבה לקרא את מחשבותיכם.

 

כדאי בהחלט שאמן טלפתיה ליום הולדת 20 ידע לבצע קטעי מנטליזם. אלה בדיוק הדברים שיהפכו מסיבה, למסיבה בלתי נשכחת.

 

קטעי שפת גוף

מדובר בז'אנר מנטליסטי שדומה מאוד לקטעי הטלפתיה אולם, במקרה זה, אמן טלפתיה ליום הולדת 20 שבחרתם, קורא את מחשבותיכם באמצעות שפת הגוף שלכם ולא באמצעות טלפתיה. לדוגמה – מתנדב מהקהל מתבקש לחשוב על מספר בין 1 ל- 100.

אמן הטלפתיה יבקש מהמתנדב לענות לו על כל השאלות שישאל אותו בלא בלבד ולפי זה, מזהה אמן הטלפתיה מתי המתנדב משקר. אמן הטלפתיה שואל אותו פשוט כך – המספר הראשון של המספר שחשבת עליו הוא 1, הוא 2 הוא 3 וכך עד 10 ובסיום הספירה הוא ידע מתי המתנדב שיקר ויגלה את הספרה הראשונה. אותו מהלך קורה שוב לגבי הספרה השנייה של המספר, עד לגילויו על ידי אמן הטלפתיה

 

קטעי מגיה שחורה

מגיה שחורה מזכירה לכם בוודאי את המושג וודוו אבל, ממש לא מדובר בוודוו. מגיה שחורה היא מערכת קסמים, שעושה שימוש במשחקים של שחור ולבן, אור וצל. לדוגמה – בעבר הייתי במופע שבו אמן טלפתיה עמד על הבמה והכריז, שנהיה מוכנים, כי בעוד 30 שניות הוא עומד להיעלם ולהתגלות במקום אחר באולם.

גבות רבות הורמו אולם, ברגע אחד היה הבזק של אור, אמן הטלפתיה נעלם מהבמה. הקהל שהיה כמובן בשוק, נדהם עוד יותר לגלות, מספר שניות לאחר מכן, את אמן הטלפתיה עומד בחלק האחורי של האולם וממתין שנגלה אותו. מגיה שחורה היא עוד מוצר מצוין של אמן טלפתיה ליום הולדת 20.

במידה ומדובר במספר אורחים קטן, הכי חשוב מופעי קלוז אפ. במידה ומדובר באירוע גדול עם מעל למאה איש, אל תוותרו על מנטליזם ושפת גוף.

מנעד המחירים של אמני הטלפתיה המוכרים נע בין 8000 שקלים ל- 15,000 שקלים למופע. המחיר איננו כולל הגברה והגברה תמיד נדרשת למופע של אמן טלפתיה, ללא קשר לכמות הקהל.

מכיוון שאנו עוסקים באירוע שהוא בבסיסו מסיבת יום הולדת, הייתי מבקש מאמן הטלפתיה מופע של עד 45 דקות ולא יותר מכך. הבזק אור חזק ומהיר שיישאר זמן רב במוחם של האורחים.

אמן טלפתיה ניתן למצא באתר אגודת הקוסמים בישראל, באופן כללי בגוגל כמובן, ותמיד הכי טוב דרך מכרים שחוו מופע של אמן טלפתיה והיו מאוד מרוצים.  

תוכן עניינים