אמן טלפתיה ליום הולדת 30 – מופע שיגרום לכם להרגיש ילדים

ימי הולדת הם אירועים משמחים אולם, יום הולדת 30, אצל חלק מהאנשים, גברים ונשים כאחד מעט מתעתע. יש מן תחושה שמדובר במעבר מהעשור האחרון בו עדין נותר משהו מהילדות, בזמן שרוב האנשים ממשיכים ללמוד כסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות ושם, מעבר ללימודים, אפשר גם מידי פעם לעשות שטויות של ילדים, לעשור שבו זה מסתיים. מעתה כשיש לכם תואר או שניים והתחלתם לעבוד במקום עבודה מחייב, אולי גם התחתנתם בינתיים וזהו, אין יותר מקום למשחקים. מחשבות פחות נעימות נכנסות לכם לראש ואתם שואלים את עצמכם, בשביל מה בכלל לחגוג. אני כאן כדי לומר לכם, לחגוג, תמיד לחגוג וכדי שתצאו מהרגשת האי נוחות שאולי חדרה למחשבותיכם, אני מציע לכם לעשות מסיבת יום הולדת ולהזמין אמן טלפתיה ליום הולדת 30 שלכם.

 

אמן טלפתיה ליום הולדת 30 – להרגיש ילדים

בחרתם תקליטן, בחרתם לוקיישן ועכשיו לדבר המרכזי – בחירת אמן טלפתיה ליום הולדת 30. מה יש בהם באמני הטלפתיה שמייצר סקרנות ענקית כזאת, כמו של ילדים, סביב הפעולות שהם עושים ? כיצד קורה שאמן טלפתיה מבצע קסם שלא ניתן להסביר ואנחנו מרגישים שאם לא יספר לנו כיצד עשה זאת, לא נוכל ללכת לישון ? מה הקסם האמתי שמסתתר מאחורי המופעים של אמני הטלפתיה ?

 

כשהמוח לא מצליח להבין

המשחק שמשחק אמן הטלפתיה הוא מאוד פשוט והוא כזה – תראה לבן אדם משהו שהמוח שלו לא מצליח להבין ותראה איך הוא נצמד אליך כדי לקבל פתרונות. בפועל, אמני טלפתיה נצמדים בדיוק לנוסחה הזאת והיא זו שגורמת לנו להישאב לתוך המופעים שלהם.

המוח שלנו בנוי כך שהוא זקוק לפתרון, אם הוא לא מקבל אותו הוא לא יעזוב עד שיקבל את הפתרון. זה מה שמחזיק את הקהל חזק במופע. היופי הוא שבסופו של המופע, הולך הקהל רק עם שאלות לא פתורות ולכן מופעי טלפתיה, נשארים זמן רב בראש.

 

כשגם הומור נכנס לתמונה

חלק מאמני הטלפתיה משלבים במופעים שלהם גם קטעים הומוריסטיים. עכשיו תתארו לעצמכם כיצד זה מרגיש לשבת במופע, כשמצד אחד המוח שלכם לא מצליח להבין את מה שהוא רואה ומצד שני, אתם צוחקים ומבינים שמהתלים בכם אבל אין לכם שום דרך להבין את זה באמת. אלה הדברים שהופכים מופעים לחוויה.

 

אמן טלפתיה ליום הולדת 30 – ניחוח של ווגאס

מופע של אמן טלפתיה ליום הולדת 30 הוא הדרך להריח מעט ניחוחות מווגאס, עיר ההימורים והמופעים הגדולה והשוקקת בעולם. אחד הרגעים הכי זכורים מהמופעים בעיר ווגאס, הוא הרגע של הקוסם הבלתי נשכח דיוויד קופרפילד, שמספר לקהל כיצד כילד תמיד חלם לעוף. במשך שנים דמיין כיצד זה ירגיש.

הוא ניגש לבחורה שיושבת בשורה הראשונה בקהל ושואל אותה אם היא רוצה לעוף אתו, היא עונה בחיוב, הוא מראה לה כיצד להחזיק אותו וללא התראה, הם עפים בחלל האולם, ללא כבלים, ללא שום אמצעי שנראה לעין, הם עפים. כמו בסרטי סופרמן הם נוחתים והוא מחזיר אותה למקומה.

אתם בטח אומרים לעצמכם, טוב זה בווגאס מה הקשר בין זה לבין מה שיקרה במופע שלנו ? אבל אתם טועים. הקטע של קופרפילד, פרט לעובדה שהוא מאוד ויזואלי, עובד בדיוק על אותו העיקרון של המוח שלא מצליח לפתור את מה שהוא רואה.

 

אל תוותרו על כריזמה

בסופו של דבר, לא משנה באיזה ז'אנר אמנותי עוסקים, התכונה המרכזית שפשוט אמן לא יכול בלעדיה היא – כריזמה. אמן ללא כריזמה על הבמה הוא אמן משעמם ומסורס.

אמן טלפתיה ליום הולדת 30 יכול להיות ממציא קסמים ענק ומבצע טכני מיומן של כל אחד מהקסמים שהוא מבצע אולם, ללא כריזמה שסוחפת את הקהל ומעלה באופן תדיר את האנרגיות שזורמות בין האמן לקהל, המופע שלו פשוט לא יעבוד ולא משנה כמה מדהים היה הקסם שביצע. אתם לגמרי תרגישו שמשהו חסר.

 

איזה מופע מושלם

מהם המרכיבים שכדאי לכם לחפש במופע של אמן טלפתיה ליום הולדת 30:

  • קטעי קלוז אפ – מכיוון שביום הולדת עסקינן ורוב הסיכויים שלא תהיו יותר מ- 50 אנשים, כדאי מאוד לבקש מאמן הטלפתיה קסמי קולוז אפ. מדובר בקסמים קטנים ומהירים שמתרחשים מתחת לאפו של הקהל, ממרחק אפס, מבלי שהקל יבין מה באמת קרה ובעיקר איך זה קרה.
  • קטעי טלקינזיס – מה שתראו בקטעים האלה זה, חפצים קופצים או עפים באוויר ללא מגע יד אדם.
  • קטעי טלפתיה קלאסיים – קריאת מחשבות טלפתית וקריאת מחשבות באמצעות שפת גוף.

 

שלושת המרכיבים הללו, יתפרו עבורכם מופע טלפתיה מושלם, מצחיק וכזה שאי אפשר לשכוח.

 

כמו על מדף בסופר

ישנם כיום בישראל אמני טלפתיה רבים וטובים. תוכלו להכירם באמצעות שיטוט באתרי האינטרנט שלהם, או באתר האינטרנט של אגודת הקוסמים בישראל וגם באוגדנים אינטרנטיים כאלה ואחרים, שמביאים לכם מאגרי מידע של אמנים ישראלים. ההיצע גדול ונדרשת מעט סבלנות כדי למצוא את אמן הטלפתיה ליום הולדת 30 שמתאים לאירוע שלכם.

 

אז מה עושים

צאו לחפש את אמן הטלפתיה ליום הולדת 30. אין לי ספק שתהינו גם מהתהליך עצמו וגם מהתוצאה הסופית שתתקבל באירוע שלכם. אמני טלפתיה מותחים לנו את הגבולות ומסתבר שלרובנו זה עושה ממש טוב.

תוכן עניינים