מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים?

בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה במספר האמנים שמבצעים תרגילי טלפתיה, מנטליזם, היפנוט וכו'. בעקבות עלייה זו, כמעט ולא קיים אדם בישראל שלא נחשף למופע שכולל לפחות את אחד מהתרגילים הללו. ניתן לראות אותם בהופעה בפריים טיים, כמפעילים בימי הולדת או אירועי חברה. הם מרתקים את הקהל וגורמים לו להישאר עם הלסת שמוטה. סביר להניח שאתם מכירים את התחושה הזו פשוט כי נכחתם בהופעה של אחד מהם או יותר, אבל לא בטוח שאתם יודעים מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? נפגשנו עם כמה אמנים מהתחום ושאלנו אותם את כל השאלות המתבקשות (חלק מהן יופיעו בהמשך) כדי שנוכל כולנו, אחת ולתמיד, לדעת מה ההבדל ביניהם. אתם מוכנים? בואו נתחיל.

 

מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים?

רגע לפני שנתעמק בשאלה שלשמה התכנסו כאן היום, חשוב לנו לציין שבחרנו לחקור את העניין לעומק אחרי שהזמנו אמן טלפתיה לאירוע חברה וגילינו שקהל העובדים שלנו יצא מהמופע בתחושות מעורבות. כנראה שהעובדים שלנו יודעים יותר טוב מאתנו מה ההבדל בין אמן טלפתיה לבין שאר האמנים שצוינו קודם לכן. כי אם אנחנו היינו יודעים מראש את ההבדלים, סביר להניח שהיינו בוחרים אחרת. פתחנו את המאמר בספויילר, אבל אנחנו נבנה את המתח לאט לאט, עד שתדעו מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים?

 

מי מכם אמן טלפתיה? והאם אתה יודע לקרוא את המחשבות שעוברות לנו כרגע בראש?

כדי שנוכל להבין מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? החלטנו לעבור בין האמנים ולשמוע מכל אחד מה יש לו להגיד על התחום שלו. אמן הטלפתיה הוא לא אחר מאשר יובל (אבל לא המבולבל). יובל טוען שמעבר ליכולת הטלפתית של קריאת מחשבות, יש לו את גם את היכולות הבאות:

  • קריאה נפשית
  • ראייה רוחנית

 

לדבריו, הוא סוג של קוסם ויש לו את היכולת להעביר מחשבות של אחרים אל המחשבות שלו עצמו.

 

האם טלפתיה היא סוג של קסם?

יובל מהנהן בראשו לשלילה ונוזף בנו שבכלל העזנו לשאול את השאלה. הוא מציין שיש הבדל בין טלפתיה לקסם. לדבריו, אלו שני סוגים שונים של אמנות. הוא לוקח דף ועט ומצייר לפנינו את הטבלה הבאה שממחישה את ההבדל שבין הנחיית הקסם או התרגיל ותגובת הקהל.

הופעה של קוסם הופעה של אמן טלפתיה
הנחיית הקסם\תרגיל  

במהלך הופעה של קוסם, ניתן לשמוע כי הוא מודיע לקהל שלו כי הוא מתכנן לשחק עם הדמיון שלהם ועם מערכת האמונות והמציאות שלהם.

 

במהלך הופעה של אמן טלפתיה, האמן לא מציין כי הוא מתכנן לשחק עם הדמיון ומערכת החושים. הוא מבצע את התרגילים בזמן שהקהל מאמין שיש לו יכולת אמתית לקרוא מחשבות (ללא תכסיסים או טריקים).

 

 

כעת הבנו לעומק מהו אמן טלפתיה ואנחנו ממשיכים לחקור לעומק כדי לענות על השאלה מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים?

 

מה זה אומר מנטליסט?

תכירו את המנטליסט שיענה לנו על השאלה הקרובה, קוראים לו דין והוא מנטליסט מעל 12 שנה. לפי דין, מנטליסט הוא אמן שעוסק בשפה הלא כתובה. יש לו את היכולות הבאות:

  • יכולת לפרש את שפת הגוף של אדם שנמצא מולו
  • יכולת להפעיל יכולות בתחום פירוש מחשבות של אנשים אחרים שנמצאים סביבו (כלומר, יש לו גם יכולת לבצע טלפתיה).

 

מנטליסט טוב, לדבריו של דין, מציג מופע מתובל ומלא הומור. מופע שמשלב את היכולות הפנומנליות שלו עם שמחת חיים. נשמע לנו טוב, אבל אנחנו עדיין לא יודעים לענות לגמרי על השאלה מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? כך שכדאי שנמשיך לחקור את הנושא.

 

אמן חושים, השמיע קול. תספר לנו על המקצוע שלך

ינון הסתכל עלינו במבט חודר והרגשנו שהוא צפוי לתת לנו את התשובה המתבקשת לשאלה: מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? טרם הצגנו אותו באופן רשמי, אז תכירו את אמן החושים, הלוא הוא ינון הכל יכול. ינון מסתכל על האמנים שיושבים לצדו ואומר לנו בקצרה: "אני יודע לעשות את מה שהם יודעים, רק יותר טוב". בלי שהספקנו למצמץ בכלל, ינון סרטט מולנו את הטבלה הבאה שאומרת הכל:

שם האמן \ יכולות וכוחות של האמן אמן טלפתיה מנטליסט אמן חושים
 

קריאת מחשבות

X X
 

הקהל מאמין שהתרגילים אמתיים לחלוטין

X X X
 

קריאת שפת גוף

X X
 

הפעלת מחשבות של אנשים אחרים

X X
 

זיכרון פנומנלי

 

X
 

קריאה נפשית

X X
 

ראייה רוחנית

 

X X

 

מהטבלה הזו, ניתן לראות כי בזמן שיש לאמן טלפתיה ומנטליסט מספר מצומצם של יכולות, לאמן חושים יש היכולות של כולם ביחד.

 

הבחירה באמן המתאים ביותר לאירוע שלכם

אנחנו מוכרחים רגע לשים את הדברים על השולחן ולהגיד שאנחנו משוחדים. הטבלה של ינון קנתה אותנו. אם תשאלו אותנו, אתם צריכים לבחור רק באמן חושים עבור כל אירוע. להלן 3 הסיבות העיקריות לכך:

  • אתם צפויים לשלם את אותו המחיר ולקבל תמורה טובה יותר אצל אמן חושים
  • משך הזמן של המופע הוא זהה אצל כולם ואצל אמן חושים תקבלו מגוון רחב יותר של תרגילים
  • האורחים שלכם לא ישכחו את האירוע

 

אתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם לא ישאלו מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? הם פשוט יגידו לכם שבחרתם נכון כשהזמנתם את אמן החושים לאירוע.

 

הדרך הנכונה למציאת אמן מומלץ

כעת, כשאתם יודעים מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? אנחנו יכולים לייעץ לכם בכל הנוגע למציאת אמן מומלץ. מדובר בהליך פשוט. אתם פשוט צריכים להביא לידי ביטוי את אחת האפשרויות הבאות:

  • תשאלו בעמוד הפייסבוק שלכם
  • תחפשו "אמן חושים מומלץ" במנוע החיפוש
  • תבררו אם יש לחברים\קולגות\קרובי משפחה שלכם המלצה לאמן חושים מומלץ

 

לסיכום

בעקבות המחקר הקטן שערכנו כאן, גילינו שכל אדם באשר הוא צריך לדעת מה ההבדל בין אמן טלפתיה, מנטליסט ואמן חושים? אנחנו שמחים שגם אתם לקחתם חלק, גיליתם את ההבדלים בין שלושת המקצועות והבנתם כמונו, שאמן חושים הוא המפעיל המרתק ביותר ובעל יכולות פנומנליות שאין להן תחרות.

 

תוכן עניינים