בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם

יש לכם אירוע בקרוב ואינכם יודעים מי ינחה אותו? חשוב שתשימו לב שאתם בוחרים באפשרות הנכונה ביותר בכל הנוגע להנחיית האירוע. אם אתם קוראים את השורות האלו וחושבים שיש לכם את היכולות המתאימות להנחיית האירוע הבא שלכם, אנחנו מבקשים מכם, אל תעשו זאת. אתם צריכים לבחור באפשרות הטובה ביותר לאירוע שלכם, אתם צריכים מנחה כריזמטי, סוחף, מפתיע ומצחיק. לכן, שמעו לנו ותוותרו על האפשרות לבחור בעצמכם, פשוט בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם, זו הבחירה הנכונה ביותר. אם אינכם בטוחים בכך, תקראו את השורות הבאות, בהן ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת. מי יודע, אולי תשתכנעו?

 

למה לא לבחור במנחה שאינו אמן חושים לאירוע?

בחירה במנחה שאינו אמן חושים לאירוע הבא שלכם עשויה להיות בנאלית. כדי שאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח, אתם צריכים לבחור נכון, אתם צריכים לבחור באמן חושים. חברי המערכת שלנו מציינים שהם נכחו במספר מסוים של אירועים שהנחו אותם אמני חושים. למרות שמדובר באירועים בודדים שהתרחשו לפני הרבה שנים, הם מציינים שמדובר באירועים בלתי נשכחים. כלומר, הם זוכרים עד היום את התרגילים שביצע האמן, את תגובותיהם ואת ההרגשה שהם חוו באותם רגעים. לכן, אם אתם רוצים שיהיה לכם אירוע בלתי נשכח, בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם.

 

מהן היכולות של אמן חושים שגורמות לו להיות המתאים ביותר להנחיית אירוע?

לאמן חושים יש יכולות שגורמות לו להיות המתאים ביותר להנחיית אירוע, אספנו עבורכם כמה מהן:

 

ביטחון מול קהל

אדם שמנחה אירוע, צריך להיות בעל ביטחון. הרי הנוכחים בקהל לא רוצים לראות אדם מופנם, מגמגם שחושש לדבר. לאמן חושים יש ביטחון מול הקהל, הוא מגיע לאירוע כשהוא צמא לקהל ורק מחכה לרגע שבו הוא יוכל לפתוח את פיו ולהראות לנוכחים את כל הידע שצבר.

 

יכולת מנהיגות

יש אירועים משעממים שבהם הקהל יושב מבלי לזוז, מבלי לתקשר אחד עם השני, ויש אירועים שבהם המנחה גורם לקהל להיות פעיל. לאמן חושים יש יכולת מנהיגות שתגרום לקהל באירוע שלכם להיות מגובש. אלו רק שתי יכולות מתוך מגוון יכולות שתוכלו למצוא אצל אמני חושים. אנחנו מאמינים כי זה מספיק בשביל להציע לכם – בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם ואתם לא תתחרטו.

 

איך אפשר לדעת שבחרתם באמן חושים מומלץ?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם באמן חושים מומלץ ולא אמן מתחיל, אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף ולבדוק שמצאתם אמן חושים שיודע את העבודה על כל בוריה. אנו מציעים לכם לבחור באחת או יותר מהדרכים הבאות שיאפשרו לכם לבחון שמדובר באמן חושים מומלץ:

תערכו חיפוש מקיף בגוגל

אתם יכולים לחפש בגוגל "אמן חושים מומלץ להנחיית אירוע". אל תיבהלו, סביר להניח שיופיע בפניכם לא מעט אפשרויות. כדי שתוכלו להיות ממוקדים ולבחור את האפשרות הטובה ביותר, אתם צריכים לבדוק את הפרטים הבאים:

 

הביקורת שנכתבה על האמן

גוגל מאפשרת לאנשים לכתוב ביקורות (טובות או רעות) על אנשי מקצוע. כך בעצם, לקוחות פוטנציאליים יכולים לבחון האם מדובר באיש מקצוע (במקרה שלנו – אמן חושים) שמתאים להם.

 

הדירוג שניתן לו

גוגל מאפשרת גם לדרג כל בעל מקצוע בדירוג של 1 עד 5. כאשר 1 זהו הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הגבוה ביותר. אנו ממליצים לכם לבחור באמני חושים שהדירוג שלהם הינו מ-4 ומעלה.

 

תבררו עם חברים או קולגות מהעבודה

תשאלו את כל מי שנמצא מסביבכם, בטוח תמצאו מישהו שהיה לא מזמן במופע בהנחייתו של אמן חושים. סביר להניח שהסובבים אתכם יגידו לכם במפורש: בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם ואתם לא תתחרטו.

 

תכתבו פוסט בפייסבוק

תכתבו כמה מילים בפייסבוק ותסבירו שצפוי להיות לכם אירוע בקרוב ושאתם מחפשים המלצה לאמן חושים, בטוח תקבלו מספר המלצות, כך שיישאר לכם רק לבחור את המתאימה ביותר.

 

מה צריך לדעת רגע לפני שמזמינים אמן חושים?

רגע לפני שתזמינו את אמן החושים, כדאי שתדעו מה זה בעצם אומר. אם טרם הייתם במופע של אמן חושים בעבר, כדאי שתערכו בירור מקיף ותבדקו בדיוק במה מדובר. להלן כמה דרכים שיאפשרו לכם לדעת מה זה בעצם אומר מופע של אמן חושים:

  • תצפו בסרטונים של אמני חושים ביוטיוב
  • תבררו עם חברים שהיו בהופעה של אמן חושים לאחרונה איך מרגישים בתור קהל
  • תקראו על אמני חושים באינטרנט

 

תרגילים שאמן חושים צפוי לבצע במהלך האירוע

אמני חושים מבצעים מגוון של תרגילים שגורמים לקהל להיות פעור פה. להלן כמה תרגילים נפוצים שסביר להניח שיבוצעו על ידי אמן החושים שינחה את האירוע שלכם:

  • זריזות ידיים
  • ריחוף וכל הקשור למונח של טלאקינזיס (הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה)
  • תורת הבריחה
  • מנטליזם
  • היפנוזה ועוד

 

אנחנו עדיין צריכים להגיד לכם – בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם? או שאתם כבר מבינים שזו הבחירה המתאימה ביותר? אם אתם זקוקים לעוד כמה חיזוקים בנושא, תמשיכו לקרוא בעיון.

 

סוגי האירועים שמתאים להזמין אליהם אמן חושים

ניתן להזמין אמן חושים לאירועים הבאים:

  • בר מצווה ובת מצווה
  • יום הולדת
  • חתונת כסף
  • חתונת זהב
  • מפגש משפחתי
  • אירוע חברה

 

ויש עוד מגוון רחב של אירועים שניתן להזמין אליהם אמן חושים. בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם ואתם תוכלו להיות בטוחים שכל הנוכחים יזכרו את האירוע שלכם.

 

בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם

אנחנו לא ננסה לשכנע אתכם יותר שכדאי לבחור באמן חושים להיות המנחה של האירוע הבא שלכם. מסרנו לכם את כל המידע החשוב בנידון, וכעת, אתם תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים להזמין אמן חושים או לא. בכל אופן, אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה, הימנעו מהזמנה של מנחה שאתם לא מכירים ואין לכם המלצות עליו.

 

לסיכום

אמרנו שלא ננסה לשכנע אתכם, אבל אנחנו לא מצליחים לעמוד במילה שלנו, מצטערים. בחרו אמן חושים להיות המנחה של האירוע שלכם ואתם תוכלו להיות בטוחים שיש לכם אירוע חוויתי, מרתק, על רמה ובלתי נשכח. אז למה אתם מחכים? תתחילו לחפש אמן חושים מומלץ ברחבי הרשת.

תוכן עניינים