ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים

כולנו מכירים את הפשטות שהייתה בימי ההולדת של פעם. פיתות עם חומוס ומלפפונים חמוצים, פיצוחים, עוגה פשוטה ובקבוקי שתייה הם כל מה שהיה צריך. היום, רוב האנשים עורכים יום הולדת עם עוגה מפוארת, עיצוב מהסרטים ומפעיל שגורם לאורחים לצאת ממקום האירוע בתחושה עילאית. אם אתם עורכים יום הולדת בקרוב וכבר יש לכם עוגה מפוארת ועיצוב מהסרטים אבל טרם מצאתם מפעיל, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציע לכם את ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים. רוצים לדעת מהי? אנחנו לא נגלה לכם מיד, פשוט תתחילו לקרוא.

 

ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים

כשמדובר בהפעלה ליום הולדת של ילדים, ניתן למצוא היצע רב של אפשרויות: ליצן, קוסם או סתם מבוגר שמגיע בתחפושת של ילד ומעביר הפעלות. אבל כשמדובר בהפעלה של מבוגרים, יש היצע מצומצם של הפעלות שיגרמו לכם לצאת מגדרכם.

כדי שנוכל ליידע אתכם לגבי ההפעלה הטובה ביותר שתוכלו למצוא ליום הולדת של מבוגרים, פנינו אל אנשים אקראיים ברחוב ושאלנו אותם לדעתם. עד כה אספנו 12 הצעות ובחרנו לפרט עבור ההצעה שקיבלה את המקום הראשון ברוב קולות. רוצים לדעת מהי ההפעלה הטובה ביותר שתוכלו למצוא ליום הולדת של מבוגרים? התשובה תחכה לכם בפסקה הבאה.

 

ההפעלות הנבחרות שהוצעו על ידי אנשים אקראיים ברחוב

תחילה נציין כי פנינו אל אנשים ממקומות שונים בארץ. חברי המערכת שלנו הסתובבו במרכזי קניות, שווקים ורחובות מרכזיים בערים שונות במרכז כדי להביא בפניכם את ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים, כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש בפעם הבאה שתערכו יום הולדת לאדם קרוב שעבר את גיל 18.

אתם בטח סקרנים לדעת מהן ההפעלות שהוצעו לנו על ידי האנשים שפגשנו באופן אקראי ברחוב. בחרנו להציג בפניכם רק את ההפעלות שהעפילו אל שלושת המקומות הראשונים (כלומר, ההפעלות שנבחרו ברוב קולות).

 

במקום השלישי והמכובד – סטנדאפיסט

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט שינויים מהותיים בחיינו, כאשר אחד מהם הוא הגעתם של אירועי התרבות אלינו הביתה. אם עד לפני כמה שנים, היינו צריכים להגיע לאולם כדי ליהנות ממופע סטנדאפ, היום לא צריך להרחיק לכת. סטנדאפיסטים רבים מגיעים לבתים של אנשים פרטיים כדי להופיע באירועים שונים. מסתבר שלא מעט סטנדאפיסטים בחרו להיות מפעילים בימי הולדת למבוגרים.

אנחנו לגמרי מבינים את הבחירה השכיחה בסטנדאפיסט לימי הולדת. יום הולדת זה אירוע משמח ואין דבר יותר משמח ומצחיק מהופעת סטנדאפ. זהו המקום השלישי והמכובד. אנחנו נמשיך עד שנגיע אל ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים שהגיעה אל המקום הראשון והמכובד ביותר.

 

במקום השני והמכובד לא פחות – זמר

ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים שהגיעה למקום השני היא – זמר. בהמשך לנכתב לעיל, תקופת הקורונה קירבה את הזמרים אל הבתים הפרטיים של רבים מאתנו. ניתן למצוא זמרים בעלי סגנונות מוזיקה שונים בקטגוריה זו, להלן כמה מהם:

  • מוזיקה מזרחית
  • מוזיקת פופ
  • מוזיקת רוק\מטאל

 

המידע שאספנו עבורכם מצביע על כך שהזמרים המזרחיים הם המועדפים ביותר (על האנשים האקראיים שהשתתפו בסקר הקטן שלנו).

 

במקום הראשון והמכובד ביותר – אמן חושים

ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים שהעפילה אל המקום הראשון היא – אמן חושים. בשנים האחרונות נחשפנו ללא מעט אמני חושים שהופיעו על המסכים בבתים שלנו. יצאו גם לא מעט סרטים וסדרות שעוסקות בנושא. כך שניתן לומר שהתקופה הנוכחית שייכת לאמני החושים.

הם מלאי ביטחון, כריזמטיים ועוצמתיים ואלו רק חלק מהסיבות שגורמות לרבים מכם להזמין אותם לימי ההולדת. כדי שאתם וגם אנחנו נוכל לדעת למה אמן חושים הגיע אל המקום הראשון, שאלנו את המשתתפים האקראיים שלנו כמה שאלות, אלו התשובות שקיבלנו:

 

מהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אדם שלמד את התחום לעומק ויש לו כל מיני יכולות מיוחדות, להלן כמה מהבולטות בהן:

  • אינטואציה – לאמן חושים יש אינטואיציה מפותחת מאוד והוא בעל חוש שישי שמאפשר לו לדעת פרטים על אנשים אחרים. הדבר מאפשר לו לחשוף פרטים מעניינים על אנשים שנמצאים בסביבתו במהלך מופעים שהוא מקיים
  • יכולת לקרוא שפת גוף – לאמן חושים יש יכולת לקרוא את שפת הגוף של האנשים שנמצאים מסביבו. כך שהוא יכול לדעת בכל רגע נתון מה אדם מרגיש
  • יכולת טלפתית – אמן חושים יכול לדעת על מה אנשים אחרים חושבים

 

מדובר ביכולות מיוחדות ביותר שלא ניתן למצוא אצל כל אדם (ולא אצל כל מפעיל של יום הולדת), כך שסביר להניח שזו הסיבה לכך שאמן חושים נבחרה להיות ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים.

 

מהם התרגילים שאמן חושים מבצע במהלך הפעלה?

נמסרו לנו לא מעט תרגילים שאמן חושים מבצע במהלך הפעלה. בחרנו את התרגילים המעניינים ביותר לטעמנו:

  • היפנוזה – אמן חושים בקיא בשיטות ההפנוט השונות והוא יכול לגרום למשתתפים בקהל לשכוח לרגע את השם שלהם
  • קסמים – אמן חושים מבצע תרגילי קסמים מרשימים שכוללים, בין היתר, את הטכניקות הבאות:
  • קריאת שפת גוף
  • ניתוח פסיכולוגי

 

למה כדאי לבחור דווקא באמן חושים כמפעיל ליום הולדת?

קיבלנו תשובות מגוונות לשאלה זו ובחרנו כמובן רק כמה מהן, להלן התשובות שנבחרו על ידי חברי המערכת שלנו בקפידה:

  • בגלל שזו בחירה מיוחדת – המשתתפים שלנו ציינו ברוב קולות כי בחירה באמן חושים כמפעיל ליום הולדת היא מיוחדת ביותר. היא ההפעלה היחידה שלדעת רבים יכולה לגרום לאורחים להיות המומים, נפעמים ומרותקים לכיסא
  • בגלל שזו חוויה בלתי נשכחת – כל אחד רוצה שיום ההולדת שלו יהיה בלתי נשכח. בחירה באמן חושים תביא לכך שהאירוע שלכם ייזכר למשך שנים ארוכות, כך שניתן להבין לעומק את הסיבה לכך שאמן חושים קיבל את התואר – ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים

 

איפה אפשר למצוא אמן חושים מומלץ?

ניתן למצוא אמן חושים מומלץ באמצעות הדרכים הבאות:

  1. חיפוש ברחבי הרשת (ההמלצה של חברי המערכת שלנו היא דרך מנוע החיפוש של גוגל)
  2. תשאול של עוברים ושבים ברחוב (אבל בטח רק אנחנו משוגעים מספיק בשביל לעשות את זה)
  3. פרסום פוסט ברשתות החברתיות

 

סיכום

כעת אתם יודעים מהי ההפעלה הטובה ביותר ליום הולדת למבוגרים. כך שאתם לא צריכים להתלבט בכלל, פשוט תיצרו קשר עם אמן חושים לאחר שתקבלו עליו המלצות ותארגנו את הפיתות עם החומוס והחמוצים. אל תשכחו להזמין אותנו! נשמח לבוא.

תוכן עניינים