המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאם מארגנים אירוע ומחפשים מפעיל מעניין, כזה שישאיר את הקהל שלכם פעור פה. בחירה של אמן חושים היא הנכונה ביותר. אמן חושים טוב יבצע מופעי טלפתיה וקסמים מיוחדים שיגרום לאורחים שלכם לזכור את האירוע שלכם לנצח. אבל בחירה של אמן חושים אינה דבר של מה בכך, יש כמה פרטים שחשוב שתדעו רגע לפני שאתם בוחרים באמן חושים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, פשוט תקראו את השורות הבאות, בהן תוכלו לגלות את המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ.

 

תבדקו שאתם בכלל יודעים מה עושה אמן חושים

יש מי שמתבלבלים בין קוסם לבין אמן חושים. לכן, רגע לפני שתתחילו בחיפוש אחר אמן חושים, כדאי שתדעו מה אמן חושים צפוי לעשות באירוע שלכם (ומה לא).
אמן חושים הוא מפעיל בעל יכולות יוצאות דופן בקריאת מחשבות.

אמן חושים לא שולף ארנב מתוך כובע או גורם למישהו אקראי מהקהל לרחף באוויר על הבמה. אמן חושים גם לא משתמש באביזרים גדולים ומרשימים, עיקר העבודה שלו כוללת האביזרים פשוטים ביותר, להלן כמה מהנפוצים שבהם:

  • עט
  • קלפים
  • לוח וכו'
  • המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ

 

תשאלו חברים, מכרים או קולגות אם יש להם המלצה לאמן חושים

לא ערכנו סקר בנושא, אבל מהידע הכללי שצברנו בחיים, אנחנו יכולים לומר לכם שכמעט כל אדם מבוגר היה נוכח באירוע שבו הופיע אמן חושים. כך שאם תבררו עם חברים, מכרים או קולגות מהעבודה, כנראה שתוכלו לקבל כמה המלצות לאמן חושים מומלץ.

לאחר שתאספו כמה המלצות, תוכלו להחליט מי מבין כולם מתאים לכם. אם טרם מצאתם אמן חושים מומלץ, פשוט תמשיכו לסעיף הבא של המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ.

 

תחפשו "אמן חושים מומלץ" בגוגל

ההמלצות שקיבלתם לא הניבו תוצאות? זה הזמן לגשת לגוגל היודע כל ולכתוב בשורת החיפוש: אמן חושים מומלץ. גוגל מאפשר לכם לקרוא ביקורות כנות של משתתפים שלקחו חלק במופעים של האמנים הללו.

כך שאתם יכולים לעבור אחר התוצאות ולבדוק מיהו אמן החושים שיקבל את הביקורות הטובות ביותר. אם מצאתם אמן חושים מומלץ דרך גוגל, כדאי שתגידו לו שהגעתם אליו דרך המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ.

 

תחפשו ביוטיוב מופעים של אמני חושים

המשפט הידוע אומר שאין טוב ממראה עיניים. אם אתם לא מסתפקים בביקורות של אחרים (אפשר להבין, אתם רוצים להיות בטוחים שהמופע מתאים לכם), כדאי שתצפו במופעים של אמני חושים ביוטיוב. לא מעט אמני חושים מעלים חלקים קצרים מתוך המופע שלהם ליוטיוב כדי לאפשר למתעניינים להכיר את הסגנון שלהם. לכן, כדאי שתעיפו מבט, מספיק שתסתכלו על קטעים של 3-4 אמני חושים, סביר להניח שלפחות אחד מהם ייראה לכם מתאים.

אם סגרתם אם אחד מאמני החושים שביוטיוב, כדאי שתשאירו הודעה מתחת לסרטון שלו ותכתבו כמה מילים על המופע. כך תוכלו להקל על לקוחות פוטנציאליים שיתעניינו כמוכם, בהמשך, באמן חושים. אתם מוזמנים גם להוסיף את הקישור שיעביר אותם אל המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ, כ כדי שהם יוכלו לדעת את כל הדגשים החשובים בבחירת אמן חושים.

 

תבקשו לראות את המופע של אמן החושים

אם לא מצאתם סרטון קצר של אמן החושים ביוטיוב (או אם מצאתם אבל אתם בכל זאת רוצים לראות מקרוב במי מדובר), תבקשו מאמן החושים להגיע למופע שהוא צפוי לקיים בקרוב. כך תוכלו לוודא ב-100% שהמופע מתאים לאירוע שלכם. ברוב המקרים מקובל לבקש זאת כשמדובר באירוע עסקי גדול שכולל מאות מוזמנים.

 

תתאימו את הסגנון שמאפיין את אמן החושים לקהל שלכם

לכל אמן חושים יש סגנון שמאפיין אותו וחשוב שתבדקו שאתם בוחרים בסגנון המתאים ביותר לכם ולקהל שלכם. הסגנונות המוכרים כוללים הומור, הפתעה ותדהמה (כאשר בחלק מהמקרים יש שילוב של כמה מהם במופע אחד). להלן טבלה שמסבירה לעומק אודות 2 סגנונות נפוצים.

מופע בסגנון הומוריסטי מופע משולב עם קטעי סטנד אפ
מופע בסגנון הומורסטי מתאפיין בכך שהאמן מצחיק את הקהל באופן ספונטני תוך שימוש באלמנטים שונים שגורמים לו להיות מופתע.
דוגמא למופע של כזה הוא כאשר האמן מזמין מתנדב לבמה ומניח על ראשו של המתנדב פריט כלשהי שגורם לקהל לצחוק.
מופע משולב עם קטעי סטנד אפ בא לידי ביטוי אצל אמני חושים שיש להם את היכולת לאלתר בדיחות במהלך קטעי טלפתיה. השילוב בין הסטנד-אפ למופע על חושי מאפשר לקהל ליהנות משני העולמות. מצד אחד, מקריאת חושים ומצד שני, מסטנד אפ משובח.

 

תערכו שיחת בירור טלפונית עם אמן החושים

חשוב מאוד ליצור קשר טלפוני עם אמן החושים הנבחר לפני שאתם סוגרים מולו את האירוע. תוך כדי השיחה, תוכלו להתרשם ולבדוק את הפרטים הבאים:

  • האם הוא בטוח בדבריו?
  • האם הוא נשמע לכם אמין?
  • האם הוא מציג בפניכם מידע סותר?
  • האם הוא מגמגם?

 

אם אתם לרגע מרגישים כי אין חיבור ביניכם לבין הקול שנמצא בצד השני של הקו, כדאי שתודיעו לו שאתם מעוניינים לחשוב על העניין כמה ימים. תקשיבו לאינטואיציה שלכם ותזכרו את הטיפים שקראתם כאן, בתוך המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ ותפעלו בהתאם כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

תבדקו את משך ההופעה

לכל אמן חושים יש מופע מתוכנן מראש, כך שהוא יכול לציין בפניכם את אורך המופע עוד בשיחת הטלפון הראשונית. חשוב מאוד לבדוק מראש מהו משך המופע המתוכנן. סביר להניח שאתם לא רוצים לפגוש את אמן החושים ביום האירוע ולגלות שכחצי שעה לאחר שהוא עלה על הבמה, הוא כבר אורז את עצמו והולך.

רגע לפני שתסיימו לקרוא את המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ, אנו מציעים לכם להעביר אותו הלאה למכרים שמתכננים גם כן לערוך אירוע בהנחייתו של אמן חושים.

לסיכום, אין ספק בכך שמופע של אמן חושי משאירה חותם על קהל המשתתפים. כדי שהקהל שלכם ייצא מהאירוע הבא שלכם עם הרושם הטוב ביותר, אתם צריכים לפעול לפי המדריך המלא – כך תבחרו אמן חושים מומלץ. לאחר שתבחרו את האמן החושים שלכם לפי המדריך, אתם תוכלו להיות בטוחים שבחרתם באמן המתאים ביותר לאירוע שלכם.

תוכן עניינים