מה זה טלפתיה?

סביר להניח שאתם מכירים את הרגע הזה בילדות, שבו דיברתם עם חבר על נושא מסוים ופתאום אחד מכם צועק בקול לשני: "צ'יפס!". מכירים? הכוונה לתגובה שמגיעה מיד אחרי הרגע הזה שבו אתם מוצאים את עצמכם אומרים ביחד, בו זמנית את אותה המילה. אז זו לא טלפתיה. זה צירוף מקרים שמתרחש הרבה פעמים כשמדברים על אותו נושא. רוצים לדעת מה זה טלפתיה? פשוט תקראו את השורות הבאות.

 

מה זה טלפתיה?

טלפתיה היא סוג של תפיסה על חושית שמתאורת כיכולת להבחין באופן שהוא מודע או באופן שאינו מודע, במחשבות, בתחושות או ברגשות של אדם אחר. כמעט כל אדם על הפלנטה היה רוצה להיות בעל יכולת לבצע טלפתיה. הרי מי לא רוצה לדעת מה אחרים חושבים עליו? (למשל, בראיון עבודה או בדייט).

 

האם יש אנשי מקצוע שעושים שימוש בטלפתיה בעבודתם?

בהחלט, מדובר כמובן באמני חושים. הם לא תמיד מדברים על מה זה טלפתיה, אבל הם עושים בה שימוש תדיר במהלך ההופעות שלהם. ניתן לראות זאת במופעים שבהם אמן החושים מוסר למתנדב שעולה לבמה חבילת קלפים ומאפשר למתנדב לבחור קלף אחד. המתנדב שומר על הקלף היטב ואינו מראה אותו לאף אחד, אך אמן החושים עדיין יודע להגיד מהו הקלף – זו טלפתיה.

 

האם קוסמים מבצעים טלפתיה במופעים שלהם?

קוסמים ברוב המקרים מבצעים תרגילים (שבעינינו נראים כקסמים) שמתבצעים תוך שימוש במהירות ידיים.  במקרים שבהם נדמה שקוסמים מבצעים תרגיל בטלפתיה, יש לחשוד כי מדובר בשיתוף פעולה עם משתתף מהקהל שיודע את התשובה לשאלה מראש. כך שהתשובה לשאלה זו היא לא. ברוב המקרים קוסמים אינם מבצעים טלפתיה במופעים שלהם.

 

האם כל אדם יכול לפתח יכולות טלפתיות?

כן, גם אתם יכולים. במקום לעמוד בצד ולחכות לתשובה על השאלה מה זה טלפתיה, אתם יכולים פשוט לפתח יכולות טלפתיות! בשורות הבאות תוכלו לגלות איך תוכלו לעשות זאת.

 

הנחיות ראשוניות לפיתוח יכולות טלפתיות

עכשיו, כשאתם יודעים מה זה טלפתיה, אתם יכולים לפתח יכולות טלפתיות בעצמכם. כדי לעשות זאת, אתם צריכים להיות מודעים למסרים. כדי שתוכלו להגיע למצב הזה אתם צריכים לפעול בהתאם להנחיות הבאות:

  1. שבו על כיסא ותרגישו את הגוף שלכם – שבו בנוחות על כיסא ולשים לב לתחושות שיש בגוף שלכם. תרגישו את המשקל של כל איבר על הכיסא
  2. תרגישו את מגע הבגדים על העור – כעת, תתרכזו במגע של הבגדים על העור שלכם ותשימו לב לתחושה שמעורר בכם הבד
  3. תתמקדו בתחושות של חום וקור – תרגישו איפה בגוף אתם מרגישים תחושה של חום ואיפה תחושה של קור

 

מומלץ לתרגל זאת באופן יום יומי. רק לאחר שתערכו שבוע של תרגולים מסוג זה, תוכלו להמשיך לשלב הבא, האימון על קליטת המסרים. עד כאן עסקנו בהכנה של הגוף. השלב הבא הוא זה שבעצם מתקשר ביותר לשאלה מה זה טלפתיה.

 

הנחיות לאימון על קליטת מסרים

כדי שתוכלו להרגיש בעצמכם, בגוף ובתודעה שלכם מה זה טלפתיה, אתם צריכים גם לערוך אימון על קליטת מסרים. להלן ההנחיות לאימון זה:

  1. התרכזו ברעשים וריחות – תשבו בנוחות על כיסא, תעצמו עיניים ותתרכזו ברעשים, ריחות וקולות שנמצאים מסביבכם ותתבוננו ברגשות שלכם. (תרגיל זה מגביר את המודעות של חלקים מסוימים במוח שאתם לא עושים בהם שימוש במהלך היום-יון).
  2. תלמדו להאזין לתת ההכרה שלכם – מדובר בחלק שנמצא במוח ופועל ללא הפסקה, גם במהלך השינה. תעקבו אחרי המחשבות שעולות לכם במוח בהפתעה, תעקבו אחרים ותבררו עם עצמכם מדוע המחשבה הזו עלתה בכם. התשובה הראשונה שתעלה בכם, זו תהיה התשובה הנכונה. את תרגילים אלו כדאי לערוך גם כן במשך שבוע. לאחר מכן, אתם תרגישו שיש בכם יכולות טלפתיות. יש מי שיאמרו אינטואיציה.

 

 התנאים המתאימים ביותר לביצוע תרגילי טלפתיה למתחילים

ישנם תנאים מסוימים שחשוב לשים לב אליהם לפני שתתחילו לבצע תרגילי טלפתיה. להלן כמה מהם:

  1. זמן – הזמן המתאים ביותר לבצע בו תרגילי טלפתיה עבור מתחילים הוא בסמוך לשקיעה, בשעת בין הערביים. חשוב להתחיל לתרגל בשעות אלה.
  2. מקום – חשוב מאוד לבחור מקום שקט ומבודד מתאורה ומרעשים. כך יתאפשר לכם לבצע את התרגיל באופן מיטבי.

 

תרגיל טלפתיה למתחילים

אתם לא מסתפקים במענה על השאלה מה זה טלפתיה? אלא אתם רוצים גם לתרגל ולראות שיש לכם את האפשרות לתרגל בעצמכם? קדימה! בואו ננסה.
כדי שהתרגיל יצליח, אתם צריכים לעקוב וליישם את ההנחיות הבאות:

  1. תמצאו מתנדב שישמח לקחת חלק בתרגיל ותושיבו אותו על כיסא
  2. שבו בנינוחות ותרוקנו את המוח שלכם ממחשבות כמה שאפשר
  3. תגידו למתנדב לחשוב על צורה מסוימת מבלי להגיד לכם
  4. תתעמקו ותנסו לחשוב מהי הצורה הזו ותגידו לו אותה

 

יכול להיות שבהתחלה אתם תצליחו לדעת את הצורה הנכונה רק בחלק מהפעמים, אך חשוב שתדעו שעם הזמן, ככל שתתרגלו יותר, אתם תגלו שהטעויות יופחתו באופן משמעותי. תרגול הוא כל העניין. ככל שתתרגלו יותר, כך תעלו את הסיכויים שלכם להצליח.

 

הקשר בין טלפתיה לטלקינזיס

טלפתיה יכולה להשפיע על החומר, גם ממקום מרוחק. זהו תחום פרה פסיכולוגי שלעיתים קשור גם לחוש השישי. כלומר, ליכולת להזיז דברים מבלי לגעת בהם באופן פיזי. מחקרים שנערכו בנושא גילו שלפני כל פעולה שמתבצעת על ידי אדם, יש מחשבה שהמקור שלה בכוונה כלשהי שמגיעה ממערכת העצבים שבמוח. בגלל שהמחשבה קשורה באופן זה או אחר לאלמנטים פיזיים במוח, יש מי שטוענים שהם מצליחים לקרוא את המחשבות של האחר על ידי פעולה כלשהי כמו דיבור או הזזת יד.

 

יש אנשים שלא מאמינים בטלפתיה

יש דבר כזה, אנשים שלא מאמינים בטלפתיה. יכול להיות מצב שכזה שבו תשאלו אדם זר ברחוב מה זה טלפתיה והוא פשוט יצחק לכם בפנים. זו תגובה מוכרת, של אנשים שאינם יודעים שטלפתיה היא יכולת אמתית. כלומר, הם סבורים שמדובר באחיזת עיניים.

כעת, כשאתם יודעים מה זה טלפתיה, אתם יכולים לנסות ולשכנע אנשים זרים ברחוב ולנסות להוכיח להם שיש דבר כזה טלפתיה. אתם יכולים לבצע עליהם תרגילים של קריאת מחשבות, אבל חשוב שתשימו לב שאתם לא משקיעים יותר מידי מאמץ בניסיון להוכיח להם. אתם צריכים לשמור את הכוחות שלכם ואת המוח שלכם רענן, כדי שתוכלו להמשיך ולהתאמן על יכולות הטלפתיה שלכם.

תוכן עניינים