מנטליסט להרמת כוסית

כדי להפוך טקס של הרמת כוסית בחברה, לאירוע בעל ערך מוסף, יש להצטייד בעוד משהו מלבד כוסית יין לכל משתתף. מהו האלמנט הזה שיהפוך את האספה החברתית הזו לחוויה בלתי נשכחת? אנחנו ממליצים על מופע בידור, כן, כזה שיגרום לעובדי החברה להשתחרר מהעניבות הרשמיות ופשוט ליהנות כמו שצריך. מנטליסט להרמת כוסית הוא אמן חושים, שאלוף בלרומם מצב רוח, לפזר אנרגיה חיובית ולעורר תדהמה ועניין בקהל. מעניין אתכם איך הוא עושה זאת, למה זה מתאים לטקס הרמת הכוסית שלכם, וכמה עולה מופע כזה? איגדנו לכם את כל המידע הרלוונטי בכתבה ברורה של 2-3 דקות קריאה.

 

מתי אנחנו מרימים כוסית?

אם נשים בסוגריים את המקרים בהם נופלת לנו כוסית מהיד ואנו מרימים אותה, הרי שטקסי הרמת כוסית מתרחשים בכמה קונסטלציות:

 

הרמת כוסית לפני חגים

חברות המעסיקות עובדים, מציינות את בואו של כל חג בהרמת כוסית משותפת, כל החבר'ה מתכנסים בחדר ישיבות או באולם כינוסים ונהנים מכיבוד קל או עשיר – תלוי בלארג'יות של המנכ"ל. לרוב האירוע יכיל פטפוטים על דא ועל הא, אם כי ייתכנו נאומים כחלק מתוכנית האירוע.

 

הרמת כוסית לקראת פרויקט חדש

בחברות הייטק שונות מקובל לאסוף את העובדים לטקס מיוחד, קודם ליציאה לדרך של משימה חדשה. טקס הרמת כוסית זה, מטרתו לתת הנחיות חשובות וכן להעצים את המוטיבציה בקרב העובדים. בטקס כזה, חשובות מילות עידוד, הזכרת חוזקות וחידוד נהלים.

 

הרמת כוסית לרגל הישגים גבוהים של החברה

הצלחת חברה או עסק, תלויה בעבודתו של כל אחד מהפרטים בתוך הכלל, כך יוצא שהשותפים להישג מיוחד בחברה, הם כל מי שהיה חלק מצוות העבודה. מקומות עבודה שונים ינקטו בצורות שונות כדי להביע הערכה: חלקם ישלחו שי ומילות ברכה לכל עובד, חלקן תחלקנה בונוס לעובדים המסורים, וחלקן תבחרנה לציין את ההתקדמות בטקס רב רושם של הרמת כוסית בו יכונסו כל עובדי הפרויקט, לאספה של טפיחה על השכם וטיפוח מוטיבציה לעתיד.

במידה ואתם רוצים שהרמת הכוסית תהיה מלאה בתוכן, תהנה את העובדים ותגרום להם לחיבור עמוק יותר למקום העבודה, מופע בידור של מנטליסט להרמת כוסית יוכל להפוך את האירוע לחוויה זכורה היטב על ידי עובדי החברה כולה.

 

למה דווקא מנטליסט להרמת כוסית?

לפני שנסביר מדוע מנטליסט להרמת כוסית הוא האמן האידיאלי עבורכם, הבה נערוך היכרות קצרה עם אמן החושים מהלך הקסמים הלזה:

 

סיפורו של מנטליסט – מתי הוא הפציע וכבש את העולם כולו?

מנטליסטים נכנסו לסדר היום הציבורי בתחילת שנות האלפיים, אז הם עשו פריצת דרך ומילאו אולמות של אלפים בקצב מסחרר, הם כבשו את תוכניות הטלוויזיה, ושיגעו קהלים בכל מקום בעולם. מנטליסט הוא אמן חושים, המשתמש בחמשת החושים כדי לייצר חווית חוש שישי אצל הצופים.

המנטליסט משתמש בקריאת שפת גוף ובמניפולציות מחשבתיות כדי לגרום לצופים להבחין בתופעות על-טבעיות כמו: קריאת מחשבות, הנעת חפצים המכונה גם טלקינזיס, חיזוי מצבים עתידיים והעלמת חפצים.

הפרפסיכולוגיים מגדירים את המנטליסט כמי שמשתמש בחיצוניותו של העומד מולו, כדי לקרוא את מחשבותיו, וכן משתמש בהיפנוזה ובניתוב לשוני פיזיולוגי, להטמעת סוגסטיות במוחו.

 

מנטליסט להרמת כוסית – העובדים יריעו בהיסטריה

מנטליסט בהרמת כוסית יכול לחולל נפלאות של ממש ביחסי העוסק-מעסיק, וביחסים הבין אישיים של הקולגות. אחרי הכל, איך אפשר להעמיד מסכה רשמית, כשהמנטליסט חושף את מחשבתו הסודית של הבוס לעיני כולם, ומגלה את מספר האשראי שלו מבלי שידע אותו מעולם? מנטליסט יכול לגרום לאובייקטים לנוע בעצמם, לחדור למוח שלנו ולהשכיח ממנו זיכרונות, וכן לתת לנו תחושה של מגע, למרות שאיש לא נגע בנו.

מופע של מנטליסט להרמת כוסית מגייס את כל החושים ומאפשר לנו להגיע להבנה שככל הנראה לא הכל אנו מבינים. מנטליסט טוב, ישלב במופע הרמת הכוסית, הומור בריא ובדיחות דעת, כל מה שחשוב ליצירת אווירה טובה ומגובשת בקרב הקבוצה.

אם תרצו, תוכלו לסכם איתו מראש, על נושאי עניין הקשורים בחברה, אותם הוא יעלה כבדרך אגב, מה שיחבר מאוד את הצופים, ויוסיף לתחושת פטריוטיזם וקשר לחברה מצד העובדים. המנטליסט להרמת כוסית יפתיע את העובדים בפעלולי חשיבה מרתקים, בניחושים אטרקטיביים, ובגילוי חפצים שהוסתרו במקומות חבויים באמת. מי ייהנה ממופע כזה?

 

מנטליסט להרמת כוסית – כולם נשבים בקסמו

יש לנו נטייה בתור ישראלים, לקרוא תיגר על כל מה שלא בא בקנה אחד עם ההיגיון שלנו. תודו שמופע מנטליזם הוא לא ממש רווי היגיון צרוף, יתכן וכשתתלו את התוכנייה במסדרון, חלק מהעובדים יגיבו בביטול לתוכנית של מנטליסט להרמת כוסית: "עליי זה לא יעבוד", "אני לא מאמינה בשטויות כאלה", ועוד משפטים סקפטיים מהזן הזה. חכו ותראו איך עקימת האף שלהם מתחלפת בקימור גבות מופתע, במהלך המופע.

בהתחלה הם ינסו למצוא את הכשלים והטריקים במופעו של המנטליסט, ואולי יתקילו אותו בשאלות שונות, אבל אתם, אל תרחמו עליו, הוא מיומן בזה, ועד סוף המופע, גם גדול מטילי הספק יצטרך לבלוע את כובעו בפני המנטליסט.

 

כמה עולה מופע מנטליזם להרמת כוסית?

מנטליסטים מנוסים ידרשו על מופע לטקס של הרמת כוסית בסביבות ה-5,000 ש"ח. אמני חושים בסדר גודל ענק, שצברו מוניטין, והם מוגדרים כסלבריטאים, יכולים לגבות סכומים של 5,500 ש"ח ומעלה עד ל-150,000 ש"ח, תלוי באופי האירוע ובמיקומו הגיאוגרפי.

אנו ממליצים לכם שלא לבחור מנטליסט מתחיל להרמת הכוסית בחברה שלכם, זאת משום שאינכם רוצים לפגוע ברמת האינטליגנציה של העובדים ולשדר להם זלזול. ערכו סקר שוק ובצעו השוואת מחירים, כשעליכם לשים בראש מעייניכם את הדרישה שהמופע יהיה מקצועי, בידורי ומפעים.

מנטליסט הינו אמן חושים, המסוגל בעזרת קריאת שפת גוף ושימוש במניפולציה חשיבתית, ליצור תופעות על טבעיות כמו טלפתיה, הנעת חפצים מרחוק, הטמעת סוגסטיות, חיזוי עתידות וגילוי חפצים נסתרים.

המנטליסט משלב מופע של מתח, עניין והומור המתאים לסוגי קהלים שונים, המופע יוצר גיבוש ושיתוף חברתיים וכן מזרים אנרגיה חיובית.

לא, גם אנשים בעלי היגיון צרוף יהנו לצפות במופע שכולו חוויה חושית מרגשת ובלתי ניתנת להסבר.

מנטליסט מנוסה ידרוש מחיר בסביבות ה-5,000 ש"ח למופע בטקס הרמת כוסית.

תוכן עניינים