מנטליסט ליום העצמאות

בשנת 2022 תחגוג מדינתנו הקטנה והמפותחת 74 שנים להיוולדה, זהו יום הולדת מרגש, אותו אנו רוצים לחגוג בצורה אופטימלית. מה, שוב נאייש את הפארקים עם מתקן ברביקיו נייד, וננפנף בבשר המעושן עד שתכאב לנו היד? הגיע הזמן ליהנות מתוכנית שתגרום ליום הזה להיות מיוחד ואטרקטיבי, שונה מכל חגיגה עצמאית אחרת. מנטליסט ליום העצמאות – אם לא שמעתם עליו עד כה, חשוב שתקראו את 800 המילים הבאות, הן תגרומנה לחגיגת העצמאות הבאה שלכם להפוך למלאת קסם, אשליה ועניין.

 

יום העצמאות – הדלקת משואות ותו לא? הצחקתם אותנו

אם זכר החגיגות הקודמות של יום העצמאות מעלה בפיכם טעם מלוח-מריר של שעמום ושל החמצה, אולי הגיע הזמן לעשות משהו בנידון? יום העצמאות נחגג בשורה של טקסים רשמיים ביותר, כגון: טקס הדלקת המשואות, לצידם נחגג היום הזה בעוד דרכים שונות, כגון מופעי זמר ואירועים עממיים שונים שעם השנים הלכו והתפתחו. יום זה מוגדר כיום שבתון לאומי, מה שאומר: יום חופש מוחלט ללא מחויבות לכל עבודה שהיא או ללימודים.

כך יוצא שכל המשפחה חופשית לנפשה לחגוג את היום הזה כרצונה. המשפחה הישראלית הממוצעת מנצלת את יום העצמאות, לנופש, לפיקניקים ולמנגלים, וכן לטיולים שונים ולביקורים במוזיאונים ובתערוכות של צה"ל. קצתם בתוכנייה הקבועה הזו? מעניין אתכם להתחדש ביום שכולו עניין והרגשות? חכו רגע לפני שאתם מתייאשים וחוזרים לקונספט המסורתי, נדמה כי מצאנו משהו בשבילכם.

 

מנטליסט ליום העצמאות – חוגגים עצמאות מחשבתית

מה דעתכם להזמין מופע של מנטליסט ליום העצמאות, כזה שיפתח את קישורי התפיסות הישנות ויגרום לכם להאמין שיש דברים מעבר להיגיון הישר שלכם? לפני שנספר על מעלליו של מנטליסט, בו נכיר את האובייקט הזה: מנטליסט.

 

המנטליסט – קווים לדמותו

מנטליסט הוא אדם העושה שימוש במניפולציות מחשבתיות, בקריאת שפת גוף וטון דיבור, ובאמצעים פסיכולוגיים נוספים, כדי ליצור מגוון אשליות ותופעות על טבעיות, כגון: קריאת מחשבות, הגדת עתידות, מציאת חפצים נסתרים, וטלקינזיס (הנעת גופים ממרחק בכוח המחשבה בלבד).

הענף הפרפסיכולוגי מגדיר את המנטליסט, כמי שמסוגל לקריאת מחשבותיו של אדם על פי שפת גופו ופרטים שונים בחיצוניותו. בנוסף, ביכולתו של מנטליסט להחדיר סוגסטיות במוח האנושי באמצעות הפנוט וניתוב לשוני פיזיולוגי.

 

מנטליסט ליום העצמאות – רק היזהרו שהכנפיים לא ייחרכו על המנגל

הופעת מנטליזם ליום העצמאות הינה יציאה מחוץ לקופסה, היא מאפשרת לכם ליהנות מחזיונות מתעתעים, ומאשליות של תופעות על טבעיות. מה תהיה תגובתכם לכך שמנטליסט ידקלם באוזניכם את מספר האשראי שלכם או יטמין בגרב של אי מי מהקהל, גפרור, מבלי שייגע בו כלל? המנטליסטים הם שיגעון של ממש למוח הקודח שלנו, אנחנו ננסה למצוא כל הזמן אזכור של היגיון בכל הסאגה הזו, אולם לא נמצא, מפני שהמנטליסט הוא למעלה מכל היגיון, קורא עליו תיגר ומכניע אותו בלי בעיות. המנטליסט יוכל לבצע תעלולים טלפתיים מרתקים, לקרוא מחשבות בלי מאמץ ולנתח אתכם כאילו הייתם ספר פתוח. זה מדהים! רק היזהרו שהכיבוד העשיר לא יידבק לכם למנגל מרוב הפתעה.

 

ספקניים כרוניים? גם עליכם זה יעבוד

אם אתם סוברים שמופע של מנטליסט, מתאים רק לחובבי מיסטיקה או לאנשים גדושי תמימות, ולא לכם, אלופי הריאליות וההיגיון הצרוף, דווקא אתכם אנו מזמינים למופע של מנטליסט. אדרבה, אתגרו אותו, הוא מוכן להכל.

נסו להכשיל אותו, לשים לו רגלית, ולמצוא את הכשלים והטריקים שאמורים, לפי שיטתכם, לגדוש את המופע שלו. אם מדובר במנטליסט טוב, צר לנו, אך הוא יפיל גם את גדולי מטילי הספק, ויגרום להם להניף דגל לבן בהכנעה. בלי לדעת איך זה קורה, המנטליסט מהלך עליכם קסמים, ומוכיח לכם פעם אחר פעם שהתובנות היצוקות שלכם בנוגע להתנהלות העולם, הן רק בגדר המלצה.

 

מרהיב, עוצמתי, מלא הומור: מופע מנטליזם

מנטליסט טוב ישלב בהופעה שלו תרגילים ופעלולים של קריאת מחשבות וטלפתיה, זיהוי ואיתור חפצים מוחבאים, וכן הנעת חפצים ללא מגע, מה שיגרום לכל הקהל להשתנק מהשתאות ולהריע בהיסטריה. תסכימו איתנו שבני זוג שעולים לבמה וכל אחד יושב בקצה אחר, אחד מהם מקבל מגע ביד, והשני חש אותו, זו לא תופעה שמבחינים בה מדי יום.

גם ריחוף של חפצים ללא כוח חשמלי נראה לעין, הוא פעולה שתגרום לכם לחשוש שעלה לכם החום, ואתם הוזים או מה. במופע של מנטליזם תנו לחושים שלכם לעבוד, הם פשוט הרבה יותר רלוונטיים מההבנה.

מנטליסט טוב ישלב במופע מלא הומור, בדיחות פיקנטיות ועקיצות נעימות. בנוסף למתח ולתדהמה שמאפיינים מופע כזה, אתם גם עתידים לאחוז את הבטן ופשוט לצחוק. מנטליסטים מקצוענים יודעים ללהטט בין ביצוע תרגילים מורכבים, לשמירת קשר טוב עם הקהל כולל קשב וערנות גבוהים, מנטליסט טוב הוא כזה שמבורך גם בכריזמה ובחיוך מקסים, מלבד יכולותיו המאגיות.

 

סכנה כאן מנטליסט? לא בבית ספרנו!

המנטליסטים פרצו אל השוק בתחילת שנות האלפיים, כשהם נושאים איתם בשורה של חידוש וריגוש, במהירות הם החלו לתפוס כותרות, לגדוש אולמות, ולכבוש את תוכניות הטלוויזיה. בתחילה לא היה פיקוח על מופעים אלו מה שגרר פעלולי חשיבה בשילוב אלמנטים מסוכנים וכלים חדים – מתכון די ברור לפציעות.

זה לא מה שאתם מחפשים אצל המנטליסט שלכם. כאשר אתם בוחרים מנטליסט וודאו שמעבר לכל התכונות הבסיסיות אותן הוא חייב להביא עמו, הוא גם משקיע מחשבה בבטיחותיות האירוע, כך שאתם אינכם משמשים כשפני מעבדה בהופעה מסוכנת.

 

המופע שלא יפסיקו לדבר עליו – מנטליסט ליום העצמאות

החלטתם לתכנן את האירוע שלכם במידה רבה של עצמאות ולהימנע מחגיגות בסגנון לעוס ומאוס. ברכותינו לבחירת המנטליסט לחגיגה שלכם, המלצתנו היא שתבררו על איש מקצוע מיומן, אמין ותותח בתחומו, כדי שהחוויה שלכם תהיה באמת מושלמת.

מנטליסט הינו אדם המשתמש באמצעים פסיכולוגיים: כמו קריאת שפת גוף ומניפולציה חשיבתית כדי לגרום לקהל להאמין בתופעות על טבעיות כמו קריאת מחשבות, חיזוי עתידות, טלקינזיס ואיתור חפצים מוחבאים

ביום הזה, בו אנו מחפשים איך לחגוג בצורה מעניינת, מופע מנטליזם הוא תכנית שוברת שגרה, מקורית ויוצקת תוכן ועניין לחגיגה המסורתית.

המופע כולל תרגילי טלפתיה וקריאת מחשבות, הנעת חפצים ממרחק ואיתור חפצים נסתרים.

חשוב להקפיד שהמופע יהיה בטיחותי ואיש המקצוע יהיה מיומן וכריזמטי.

תוכן עניינים