רעיונות לאירועים פרטיים

אתם מתכננים לערוך בקרוב אירוע פרטי? רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח? חשבתם להתמקד בקונספט מסוים? אם עניתם בחיוב על אחת או יותר מהאפשרויות שנכתבו לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון. חברי המערכת שלנו ערכו ישיבה עם מומחים בתחום ההפקות. במהלך הישיבה ריכזנו מספר שאלות שנשאלו ברחבי הרשת. בנוסף, המומחים שלנו הציעו מספר קונספטים, או יש מי שיאמר רעיונות לאירועים פרטיים, כך שלאחר שתקראו את השורות הבאות, אתם יכולים להיות בטוחים שנחסכו מכם השיטוטים ברחבי הרשת. אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל.

 

האם מתאים לערוך אירוע פרטי בקונספט ספורטיבי למבוגרים?

עברנו עם המומחים שלנו על קבוצות פייסבוק של חובבי ספורט ונתקלנו בשאלה הזו כמה פעמים. מסתבר שלא מעט חובבי ספורט רוצים לאפשר לחברים שלהם ליהנות מהתחביב האהוב עליהם. המומחים שלנו חלוקים בדעותיהם, להלן שתי הדעות שעלו בדיון בעניין:

 

לא, לא כל אורח מעוניין או מסוגל להשתתף באירוע בקונספט ספורטיבי

המומחים טוענים בעצם שישנם אורחים שלא מעוניינים או לא מסוגלים להשתתף באירוע בקונספט כזה. חוסר ההתעניינות והמסוגלות יכול לבוא לידי ביטוי בעקבות הסיבות הבאות:

  • גיל מבוגר
  • נכות
  • אי התעניינות בנושא ועוד

 

המומחים שמחזיקים בטענה זו מציינים כי מומלץ לחשוב על אפשרויות אחרות תוך מחשבה על רעיונות לאירועים פרטיים שיתאימו לאורחים שלכם.

 

בהחלט, זה האירוע שלך ואתה בוחר את הקונספט המתאים מבחינתך

זו כמובן הטענה השנייה שעלתה בקרב המומחים. לפי טענה זו, מתאים לערוך אירוע בקונספט ספורטיבי, פשוט כי אתה מארגן האירוע וההחלטה נתונה בידך.

 

יש אפשרות להזמין סטנדאפיסט לאירוע פרטי מצומצם?

בהחלט, יש אפשרות כזו. תקופת הקורונה גרמה ללא מעט סטנדאפיסטים לעזוב את הבמה המוכרת עם הווילון האדום ולעבור לבמה הנודדת. ישנם לא מעט סטנדאפיסטים שיכולים להגיע עד הבית או עד מקום האירוע שלכם. רגע לפני שתזמינו סטנדאפיסט לאירוע פרטי, חשוב שתבררו את הפרטים הבאים:

 

  • מהי העלות? – אנחנו בטוחים שאתם לא רוצים להיות מופתעים ביום האירוע, לכן חשוב שתבררו את העלות מראש.
  • האם העלות משתנה בהתאם למספר המוזמנים? – לכל סטנדאפיסט יש דרך אחרת לתמחר את ההופעה שלו. ייתכן שתרצו לצמצמם במספר המוזמנים אם תגלו כי העלות משתנה.
  • האם יש צורך בהכנה מוקדמת של הגברה? – רוב הסטנדאפיסטים מגיעים הגברה ועם בעל מקצוע שאחראי על כך. עדיף שתבחרו בסטנדאפיסט שמגיע מוכן מראש, כדי שלא תצטרכו לדאוג להגברה בעצמכם.
  • האם הסטנדאפיסט פנוי בתאריך שבו אתם מתכננים לקיים את האירוע? – לסטנדאפיסטים יש לוח הופעות שנקבע חודשים מראש. לכן, חשוב שתבררו כמה שיותר מוקדם אם הסטנדאפיסט שבחרתם יהיה פנוי בתאריך של האירוע שלכם.

 

לאחר שתבררו את הפרטים הללו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מוכנים לקראת הגעתו של הסטנדאפיסט. אם בחרתם באפשרות זו, תזכרו לפרגן לנו ותספרו שהגעתם מהמדריך שלנו לחיפוש אחר רעיונות לאירועים פרטיים.

 

מי יכול לעזור לי להקים אירוע פרטי בקונספט של נשף?

מפיקי אירועים יכולים לעזור לכם לארגן את הנשף שלכם מתחילתו ועד סופו. כל מה שתצטרכו לארגן מראש זו רק שמלה או חליפה. אם מסיבה כלשהי, תחליטו לשנות את דעתכם בנוגע לקונספט של הנשף, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם מפיק האירוע שיעזור לכם למצוא רעיונות לאירועים פרטיים.

 

איפה אפשר למצוא עוד רעיונות לאירועים פרטיים?

אם אתם רוצים לשמוע על עוד רעיונות לאירועים פרטיים, אבל רעיונות מקוריים שלא ראיתם עד היום, אתם פשוט צריכים להמשיך לקרוא את המדריך שלנו. המומחים שלנו אספו עבורכם 4 רעיונות מקוריים ביותר שיוכלו להיות הקונספט הבא של האירוע הפרטי שלכם. כך שעליכם פשוט להמשיך ולקרוא, אנחנו בטוחים שתמצאו קונספט שמתאים לכם.

 

אירוע פרטי בקונספט על חושי

מדובר בקונספט שנהיה נפוץ בשנים האחרונות והסיבה לכך ברורה – כל אורח רוצה לקחת חלק באירוע שכזה. אם תבחרו באירוע פרטי בקונספט על חושי, תצטרכו למצוא אמן חושים מומחה בתחום שיערוך עבורכם מופע מרהיב שיגרום לאורחים שלכם להישאר עם פה פעור עד הרגע שבו הם יעזבו את המקום. אמן חושים עורך בדרך כלל את התרגילים הבאים:

 

תרגילי טלפתיה מרשימים

תרגילים אלו יכולים לכלול את האפשרויות הבאות:

  • הזמנת מתנדבים מהקהל ויישום תרגילי מחשב משותפים עליהם
  • התייחסות לקהל כולו כקבוצה אחידה תוך ניהול דיאלוג טלפתי

 

תרגילי מנטליזם

תרגילי מנטליזם נעשים תוך קריאת המחשבות של הקהל תוך יישום שלהם על הבמה. המחשבות של הקהל בעצם יוצרות מציאות, כך שהקהל הופך להיות משתתף פעיל בעלילת המופע. חשוב שתבררו מראש המלצות על אמן החושים שבחרתם, כדי שתהיו בטוחים שמדובר באמן עם ניסיון רב שאכן יודע להפעיל את הקהל ולתת הופעה ברמה גבוהה. אם אתם מעוניינים באפשרויות נוספות עבור רעיונות לאירועים פרטיים, אל דאגה, יש לנו עוד 3 רעיונות עבורכם.

 

אירוע פרטי בקונספט של סרט

האפשרות הזו עשויה להישמע לכם מוזרה או ילדותית, אבל אם תיעזרו בשירותיו של מפיק אירועים, תוכלו להפוך את הסרט האהוב עליכם לקונספט מיוחד ביותר שיגרום  לאורחים שלכם לדבר עליו למשך תקופה ארוכה. אם אין לכם רעיון לסרט ספציפי, המומחים שלנו ממליצים בבחירה של קלאסיקה, כמו עליסה בארץ הפלאות.

 

אירוע פרטי בקונספט מדברי

תדמיינו את האירוע הבא שלכם שמתקיים במיקום שכוח אל באמצע המדבר. מעין פסטיבל אשרם, עם מחצלות, מזרנים ואוהלים. מדובר בקונספט שלא מתאים לכל אחד, לכן חשוב שתבדקו טוב טוב עם עצמכם שאתם יכולים להקים אירוע במדבר ושהאורחים שלכם צפויים ליהנות ממנו. אם אתם חוששים מהאפשרות הזו, עדיף שתבחרו באפשרות אחרת, כעת יש לכם לא מעט רעיונות לאירועים פרטיים.

 

אירוע פרטי בקונספט שחור לבן

זוהי האפשרות הנוחה ביותר והמתאימה כמעט עבור כל אחד. מדובר באירוע שמעוצב בצבעי שחור לבן (ואם אתם מעוניינים, אפשר להפוך אותו לאירוע קונספט בסגנון של שח מט). בכל אופן, עיצוב שחור לבן נחשב למרשים מאוד ואפשר לשחק איתו בכל מיני אופנים. ניתן לערוך את השולחנות בשחור לבן, להוסיף עיצובי פרחים תואמים וכו'. אלו היו מספר רעיונות לאירועים פרטיים שאתם יכולים ליישם בקלות. רגע לפני סיום המומחים שלנו מבקשים למסור שאם יש לכם את האפשרות להסתייע במפיק אירועים, כדאי שתעשו זאת. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם ליווי מקצועי לאורך האירוע.

תוכן עניינים