אמן חושים לציבור הדתי

מופעי אמנות חושים הולכים ונעשים מבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות. אנשים רבים מכל המגזרים ומכל הציבורים מזמינים מופעי קסמים ואמנות חושים לאירועים אותם הם מציינים. מופע של אמן חושים מפגיש אתכם עם המסתורין והפנטזיה הגלומים במציאות, ומאפשר לכם הצצה ייחודית ובלתי נשכחת עם המציאות הנסתרת שמעבר לעולם הגלוי לעינינו.

 

מהו אמן חושים?

אמן חושים הינו אדם אשר למד ותרגל במשך שנים רבות, ומציג במופעיו יכולות של מעין חוש שישי. יכולת זו כוללת כוחות טלפתיים, יכולת קריאת מחשבות, ניבוי עתידות וכדו'. אמן החושים משלב בהופעתו קטעי בידור והומור, ומשלב בין הנאה ועומק בצורה משולמת.

 

האם מופעי אמנות חושים מתאימים לציבור הדתי?

בכל אחד ואחת מאיתנו עוד קיים הילד הקטן והסקרן המבקש להיפגש עם המציאות המסתורית והמיסטית של חיינו. מופע אמנות חושים מספק את התחושות הללו בדיוק, ועל כן כל אדם יכול להתחבר למופעים אלו. אמנות החושים הולכת ונעשית פופולארית בקרב הציבור כולו, ובכלל זה הציבור הדתי על כל גווניו.

 

האם כל אמן חושים מתאים להופיע בפני ציבור דתי?

כאמור לעיל, אמנות החושים מתאימה לכל אדם ולכל מגזר, כולל המגזר הדתי. עם זאת, ישנם מספר התאמות אשר אמן החושים נדרש לעשות על מנת להתאים את הופעתו לציבור הדתי. התאמות אלה כוללות למשל הפרדה מסוימת בין גברים לנשים, שימוש בשפה נקייה, הצגת תכנים מסוימים וכדו'.

 

אילו תרגילים מוצגים במהלך מופע אמנות חושים?

בין התרגילים הנפוצים במופעי אמנות חושים ניתן למנות תרגילי טלפתיה, קריאת מחשבות, השפעה על חפצים באמצעות כוח המחשבה, שליטה מוחית וכדו'. עם זאת, יש לדעת כי לכל אמן חושים יש את הסגנון הייחודי לו, ואת התרגילים הייחודיים אותם הוא מבצע, כך שכל מופע אינו דומה לחבירו.

 

מופעי אמנות חושים – לכל גיל ולכל אירוע

מופע אמנות חושים הינו מופע איכותי ומרתק המציג תכנים אלגנטיים ואיכותיים. עולם אמנות החושים מכיל מגוון עצום של תרגילים וטריקים, ובאמתחתו של כל אמן קיים סל כלים רחב של תרגילים ופעלולים אותם הוא מסוגל לבצע. מכיוון שכך, לאמן החושים יש גמישות רבה ביכולתו להתאים את המופע לקהל או לאירוע אליו הוא מוזמן, כך שניתן להזמין מופעי אמנות חושים לכל קהל ולכל אירוע!

 

האם ניתן לבקש בקשות אישיות מאמן החושים?

אמן חושים מקצועי מעוניין להתאים את הופעתו לאירוע אליו הוא מוזמן ולקהל מולו הוא מופיע. מכיוון שכך, פעמים רבות מבקש אמן החושים מידע מקדים אודות הקהל והנסיבות בכדי לדעת כיצד להתאים את הופעתו בצורה הטובה ביותר. במידה ובעל האירוע מעוניין בתכנים מסוימים – הדבר מבורך. אמן החושים ישמח לבצע את התכנים המתאימים ביותר, ועל כן מעודד האמן כל התאמה אישית ובקשה מיוחדת (בגבולות מסוימים כמובן…).

 

כמה עולה להזמין אמן חושים לציבור הדתי?

מחירו של מופע אמנות חושים משתנה בהתאם לגורמים רבים, ביניהם ניתן למנות: רמתו המקצועית של האמן, אורך המופע המבוקש, מיקום המופע, מועד המופע, גודל הקהל הצפוי, היקף השירות המבוקש וכדו'. טווח המחירים נע בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪, אולם, כאמור, הדבר תלוי במשתנים רבים. על מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת במיוחד עבורכם מומלץ לפנות לאמן או לנציגיו בצורה ישירה.

 

אילו הכנות יש לעשות לקראת מופע של אמן חושים?

אמן החושים על פי רוב מספק את הציוד הדרוש למופע עצמו ובעל האירוע נדרש לספק את מקום המופע בלבד. הכנות אלה כוללות סידור מקומות ישיבה עבור הקהל ומקום הופעה לאמן. בעניין זה חשוב להקפיד על שני דגשים:

  • בחירת מקום שקט ונקי מרעשי רקע והסחות דעת. שימו לב כי המקום אינו קרוב לכביש או לשכנים אשר עלולים להפריע למהלך המופע.
  • מופעי אמנות חושים מקיימים אינטראקציה רבה בין הקהל לבין האמן וישנה תנועה ערה בין המושבים לבין הבמה. מכיוון שכך, מומלץ ליצור מעברים רחבים ונוחים על מנת לאפשר תנועה נוחה אשר לא תפגע בזמן המופע היקר.

 

כדאי לוודא עם האמן לגבי שירותים כגון תאורה והגברה, ולתאם אתו האם הם כלולים המחיר.

 

כמה זמן אורך מופע של אמן חושים?

אורכו של המופע תלוי בבקשתו של בעל האירוע, ונע בין 40 דקות לשעתיים-שלוש. מומלץ מאד שלא להזמין אמן חושים למופע הקצר מ-40 דקות, מכיוון שהקשר הנוצר בין הקהל לבין האמן הינו קריטי להצלחת המופע. קשר זה, דורש זמן מינימלי להיווצרותו, ועל כן מומלץ לתת לאמן די זמן ליצור מופע איכותי ומהנה. בכל מקרה של שאלה ניתן לפנות לאמן החושים באופן ישיר ולקבל את דעתו המקצועית בנושא.

 

כיצד לשלב את אמן החושים באירוע בצורה מושלמת?

על מנת להפיק את המירב מהופעתו של אמן החושים מומלץ לפצל את הופעתו לשני חלקים:

 

חלק ראשון – מופע מקדים

החלק הראשון, הקרוי גם "מופע קלוז אפ", מתרחש בשלב קבלת הפנים של האירוע. במהלך שלב זה, מסתובב אמן החושים בין המוזמנים ומבצע לעיניהם תרגילים קצרים ומהנים. מטרת השלב הראשון הינה לשבור את הקרח הראשוני ולהשרות אווירה נעימה כבר בשלב הראשון של האירוע.

 

חלק שני – מופע ראשי

החלק השני מתבצע לעיני הקהל כולו, והוא ממלא את משבצת התוכן העיקרית של האירוע. חלק זה, מתבסס במידה רבה על הקשר שנוצר בשלב הראשון, ומאפשר לאמן החושים להתחיל את הופעתו בנקודה מתקדמת, לאחר ההיכרות הראשונית.

על מנת לבחור את אמן החושים המתאים ביותר עבורכם, ראשית עליכם להגדיר מה בדיוק השירות אותו אתם מבקשים לקבל. נסו להגדיר: מהו התקציב העומד לרשותכם? כמה אנשים צפויים להיות בקהל? מהו אופי האירוע? לאחר תשובה לשאלות אלה ניתן לבצע סקר שוק, ולחפש את אמן החושים המתאים ביותר עבור האירוע הספציפי שלכם.

אין כל הכרח כי אמן החושים עצמו יהיה דתי, אולם יש לוודא כי הוא התנסה בעבר במופעים מול קהל דתי, וכי הוא מבין את ההשלכות העולות מכך.

שני התחומים הללו חופפים במידה רבה, אולם מקובל לחלק ולומר כי קוסם מבצע את קסמיו באמצעות חפצים ממשיים, ואילו אמן חושים מבצע את תרגיליו באמצעות המחשבה, התודעה, ההכרה וכדו'. עם זאת, תחומים אלה קרובים זה לזה ולעיתים קרובות אמן החושים הינו גם קוסם ולהפך.

ישנם אמני חושים המספקים מופעים גנריים ואשר ניתן להזמין אותם מהרגע להרגע. עם זאת, מומלץ ליצור קשר עם האמן מספר שבועות מראש על מנת לאפשר לו די זמן להתאים את המופע לאירוע הספציפי שלכם.

תוכן עניינים